Rondje Achterhoek en salland

Gebruikersavatar
Securiboy
Berichten: 164

Re: Rondje Achterhoek en salland

Bericht#11 » 19 sep 2016, 18:34

Zeker. Ik doelde op de pret die in de aanloop naar de toer op het forum is.
0 x

Eric L

Re: Rondje Achterhoek en salland

Bericht#12 » 19 sep 2016, 18:44

O ja, zeker te weten.
Er wordt soms flink geouweh.... :lol:
0 x

Gebruikersavatar
Securiboy
Berichten: 164

Re: Rondje Achterhoek en salland

Bericht#13 » 19 sep 2016, 18:50

Hoe kom je erbij :rlol: :rlol:
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: Rondje Achterhoek en salland

Bericht#14 » 20 sep 2016, 12:34

goed bezig michael. de vlinderhoeve ...kwamen wij tijdens de vakantie nog langs rijden vanaf de camping in eefde op weg naar gerhard en tineke. mooie plek tussen de bomen en het sauer...ehhh salland is zeker niet verkeerd om te touren. ik hou me aanbevolen voor deze tour. afwachten wat de datum wordt.

groet herman
1 x

Gebruikersavatar
Securiboy
Berichten: 164

Re: Rondje Achterhoek en salland

Bericht#15 » 20 sep 2016, 13:21

Altijd leuk dat er mensen zijn die de omgeving daar een beetje kennen. Dus ik kan je erbij zetten Herman?
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: Rondje Achterhoek en salland

Bericht#16 » 20 sep 2016, 17:26

wat mij betreft wel michael.
0 x

Gebruikersavatar
Securiboy
Berichten: 164

Re: Rondje Achterhoek en salland

Bericht#17 » 20 sep 2016, 18:01

Je staat erbij.
0 x

Robert

Re: Rondje Achterhoek en salland

Bericht#18 » 21 sep 2016, 12:24

Hoi Michael,
Leuk dat je een tourtje uitzet. Even wat opmerkingen/tips van mijn kan, had eigenlijk verwacht dat deze wel van de tourbuffels zou komen.

Denk je aan plas en tank stops? En voor de liefhebbers de "peukentijd".

119 km is misschien voor een rit in het oosten van het land wat lang voor de westerlingen die al een flinke weg zouden moeten afleggen om daar te zijn.

Kijk dus eens goed naar de TIJD die je nodig hebt om die 119km af te leggen met wat stops tussen door en reken dit terug naar een begin tijdstip.

Als je hier op het forum de verslagen leest vind je meestal wel de tijdstippen waarop de meeste tourtjes van start gaan. Hier zou je dus ongeveer op uitmoeten komen. Rekening houdend van de mogelijke aanrij tijden van de verschillende regio's.

Als je dat doet heb je, denk ik, de meeste kans op veel deelnemers.

Kijk maar wat je met bovenstaande tips doet. Een route plannen gaat heel goed in www.myrouteapp.com, je kan vandaar uit ook de diverse bestanden voor navigatiesystemen maken.
(itn voor TomTom en GPX voor de Garmin).
Je kan hier ook de routes opslaan en een linkje naar deze website plaatsen zodat iedereen dit zelf op kan halen.

Succes met het verder uitwerken van je tourtocht.

Groeten
Robert
0 x

Gebruikersavatar
Securiboy
Berichten: 164

Re: Rondje Achterhoek en salland

Bericht#19 » 21 sep 2016, 12:40

Dank je voor de tips Robert.

119km is ook wel lang maar dit zal zeker aangepast worden want ik vind het ook lang. Ik wil zelf uitkomen tussen de 80 en de 90 km. Is lang zat. Ook zijn er te veel zandpaden in de route die er nog uit moeten. Starttijd zal net zo als de 2 tourtjes die ik gereden heb om 11 uur zijn met verzamelen vanaf 10 uur. De start en eind plaats zal de Vlinderhoeve blijven tenzij dit niet kan van de eigenaar. Met Myroute-app ben ik nu bezig om dat uit te vogelen hoe deze werkt en ik denk dat ik deze ook zal gebruiken om de route devenitief te maken met daar de verschillende bestanden erbij. Ik heb nu de route globaal uitgezet met fietsknoop.nl.
Alle hulp die ik krijgen kan is natuurlijk welkom.
0 x

Robert

Re: Rondje Achterhoek en salland

Bericht#20 » 21 sep 2016, 14:46

Als je hulp nodig hebt, kan je altijd een pb sturen dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

Hieronder vind je de pagina voor help bij Myrouteapp.
http://ondersteuning.myrouteapp.com/sup ... 5000210078


Groeten\
Robert
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2016”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer