#metoo ........ U zei ? #metoo

Deze rubriek is voor maatschappelijke zaken, verkeersveiligheid, kritieken en columns.
Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

#metoo ........ U zei ? #metoo

Bericht#1 » 16 nov 2017, 23:46

Hier eens een klein blogje van mijn kant
Over ja wel #metoo

De hele wereld staat nu in brand om dat op #metoo allemaal dames zijn die dan in eens door een mannelijke hand zijn aangeraakt of dat ze ongewenst zijn vastgepakt

Nu even de andere kant ...

Ik kwam vandaag bij een vrouw haar TV even na kijken .. want die deed het niet goed ....
Ga al een hele lange tijd met haar om.
maar nu het volgende op een gegeven moment sta ik gebukt voor even wat kabels vast te maken , komt de dame langs en geeft mij een tik op mijn kont ... :bsmile: .... niet dat ik als man dat erg vind ...
Mijn gedachten was ....... moet ik eens doen bij haar dan sta ik gelijk op #metoo :neh!:
Het is ook wat de hele wereld nu on de ban van #metoo ... maar moet je eens kijken wat ze zelf doen bij de mannen
Dacht ach ik kom hier later wel op terug met haar

Maar ondertussen loop ik wel met die gedachten nog rond..... komt er een oud voorval van mijn werk waar een vrouw mij eens in het kruis gepakt heeft ....... waar ik ook zo iets had van .. is dit normaal .. .... maar goed toen was er geen #metoo

Maar goed wij mannen klagen daar niet over , want ach het is niet leuk maar goed , we starten niet gelijk #metoo op

Later toch maar tijdens de koffie even ten spraken gebracht hoe zij er tegen over stond als mannen haar een klap op haar bibs geven ...
Was nog niet uit gesproken of ze zegt , Die gore mannen blijven van mijn lijf af en niets aan mijn lijf ......... antwoorden ze.

ja terecht Ik:Maar hoe kijk jij dan tegen aan als vrouwen die mannen op hun kont slaan of een tik geven ??
Nee dat mag ook niet dat is net zo fout ........

Dus dan heb jij mij net aangerand ??????
Dan moet ik me ook maar gelijk melden bij #metoo
Ze kijkt me aan , ze zegt .... nou je het zegt ik was me daar helemaal niet van bewust dat het zo kon over komen ...
Nee maar als het andersom had geweest dan was ik nu aangemeld bij #metoo
ze begon te lachen , ze zegt ach we blijven mensen iedereen doet het toch wel eens een keer een tikje geven of ergens aanzitten waar je eigenlijk niet mag :schater: :schater: (de onschuld zelf)
Maar goed , volgende keer niet klagen als ik jou bij je ...... pakt want , we blijven mensen :rlol: zei ik tegen haar .
Nee hoor schat .......... :kiss:
( Was die zoen gewenst of ongewenst ???? )
Ze zei: je heb me wel aan het denken gezet , dank je voor het ten spraken brengen je gaat er nu toch wel anders er naar kijken naar dat #metoo

Kijk zo kan het dus ook ........

#metoo met een bigsmile
3 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: #metoo ........ U zei ? #metoo

Bericht#2 » 17 nov 2017, 00:07

Kon een lach niet onderdrukken... vooral,
( Was die zoen gewenst of ongewenst ???? )

Gaat mooi richting column ! ! Mensen laten relativeren met een glimlach... :thumbsup:
2 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
Ruud_B
Berichten: 561

Re: #metoo ........ U zei ? #metoo

Bericht#3 » 17 nov 2017, 09:42

Afbeelding


Vrije interpretatie.....

Vrgr Ruud
1 x
" IK ACCEPTEER U, ZOALS IK BEN "

Gebruikersavatar
Aledubpe
Berichten: 112

Re: #metoo ........ U zei ? #metoo

Bericht#4 » 17 nov 2017, 14:03

Just my 2 cents :feestje:

Al die verhalen over het machtsmisbruik en eventueel bijhorende seksuele aanranding bij vrouwen door hogergeplaatste heren zijn de laatste tijd behoorlijk schering en inslag in de media.
Ook in België is er de afgelopen week heel wat te doen geweest rond een publiek figuur.

Elk verhaal van seksueel machtsmisbruik en/of seksueel grensoverschrijdend gedrag moet men ernstig nemen maar ik maak bij mezelf toch regelmatig de bemerking/bedenking hoe het dan zit met al die vrouwen die doelbewust hun vrouwelijkheid en/ of seksualiteit in de strijd werpen om bepaalde gunsten te bekomen bij de hogergeplaatste heren?

Hiervan zijn er ook heel veel voorbeelden van maar dit wordt wel stilgezwegen, wat nog niet wit zeggen dat er niet over geroddeld wordt...
Ik heb daar in ieder geval nog nooit een man zijn beklag over horen doen. De mannen die geconfronteerd worden met zo een uitdagend of seksueel uitnodigend gedrag / handelingen en daar niet op wensen in te gaan zullen dat gewoon op dat moment aan de desbetreffende dame zeggen en het dus desgewenst een halt toe roepen.

In dit geval spreken we dan niet van machtsmisbruik door de man maar speelt de vrouw wél haar (seksuele )troeven uit om bepaalde gunsten te bekomen.
Slim, geraffineerd én geslepen want wetende dat het overgrote merendeel van de gezonde viriele mannen (de homoseksuele heren uiteraard niet meegerekend) een knappe wulpse vrouw in de fleur van haar leven maar moeilijk zal kunnen weerstaan en al zeker niet wanneer er toch niemand zal achterkomen...

Wij mannen zijn wat dat betreft bijzonder ernstig in het nadeel gesteld door moeder natuur.
Zien we een dame met fantastisch mooie vrouwelijke vormen, uitdagend én (voor ons als mannen zijnde) seksueel uitnodigend, dan daalt ons verstand in de meeste gevallen af naar ons ander "koppeke" en gaan we soms domme of onverstandige dingen doen óf slaat onze fantasie zodanig op hol omdat er juist in dat lompe aanhangsel(tje) beneden het verstand helaas in zijn totaliteit afwezig is.
Het grote verschil met een vrouw die zich ongewenst seksueel belaagd zal voelen is dus dat een man zich waarschijnlijk gevleid zal voelen met de extra seksuele aandacht en aldus op die manier bepaalde extra gunsten verleend aan zijn verleidster.
"Missie geslaagd" - heet dat dan :thumbsup:
Hoogstens zal de man in kwestie dit wel eens in waarschijnlijk benevelde toestand opschepperig aankaarten op cafe tussen pot en pint met vrienden én er nog fier op zijn ook dat hij nog in de smaak valt...

Uiteraard praat bovenstaande uiteenzetting nooit goed wat de mannelijke plegers van seksueel overschrijdend gedrag hun slachtoffers hebben aangedaan maar ik vond het in deze kwestie toch de moeite waard om het eens vanuit een andere kant te bekijken én de aandacht er ook eens op te vestigen dat ook een groot aantal vrouwen niet geheel vrijuit gaan inzake hun seksueel grensoverschrijdend gedrag maar dat dit wél doodgezwegen wordt.


Groet,
Alex
3 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: #metoo ........ U zei ? #metoo

Bericht#5 » 17 nov 2017, 18:54

Amen
0 x

Social Media

   

Terug naar “Vlam in de Pijp”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer