GELOOF het maar..........(column)

Deze rubriek is voor maatschappelijke zaken, verkeersveiligheid, kritieken en columns.
Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: GELOOF het maar..........(column)

Bericht#21 » 08 dec 2017, 23:36

Vreemd dat het feit dat veel mensen niet openlijk durven te zeggen wat ze denken zich niet vertaald naar een compleet andere keuze bij de stembus...
Of zouden onze 'verkiezingen' ook gemanipuleerd worden?
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: GELOOF het maar..........(column)

Bericht#22 » 08 dec 2017, 23:52

zeg gradje je begrijpt geloof ik.niet helemaal waar ik.naar toe wil..maar peter is onze colomnist mee eens of niet jij bent dat dus niet snap je! en zeker niet over deze onderwerpen gewoon mee stoppen.lijkt me her beste
3 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: GELOOF het maar..........(column)

Bericht#23 » 09 dec 2017, 00:03

stoyanov schreef:Vreemd dat het feit dat veel mensen niet openlijk durven te zeggen wat ze denken zich niet vertaald naar een compleet andere keuze bij de stembus...
Of zouden onze 'verkiezingen' ook gemanipuleerd worden?

Nee zeker niet, maar zoals je in een eerder bericht schreef;
Ik ben het ook een beetje zat dat ik elke letter die ik opschrijf moet afwegen op een zilveren schaaltje.
Politiek correcte shit is aan mij niet besteed.

En er zijn dus mensen op het forum die dus ook bang zijn om hun mening openbaar te verkondigen. Omdat ze anders door andere forumleden op een zij spoor worden gezet ! ! (Ik sta allang in de uiterste hoek van het rangeeremplacement omdat ik er niet om geef)
3 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: GELOOF het maar..........(column)

Bericht#24 » 09 dec 2017, 00:05

Zolang je er zelf maar geen complex van hebt...
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: GELOOF het maar..........(column)

Bericht#25 » 09 dec 2017, 00:45

Alright, alright, dit gaat alweer veel te ver....

Mijn "meedoen" betrof een humoristisch bedoeld antwoord op de (serieuze) vraag van Thomas. Uiteraard zijn dat soort dingen niet acceptabel. Het was geen instemming met de stellingen van Gradje, waar ik de humor wel van kan inzien maar het daar dan niet noodzakelijkerwijs mee eens ben. Alhoewel het wel op het randje was.

Verder is pastafarianisme een "geloofsovertuiging", al is die meer bedoeld als tegenreactie op de gevestigde religies. Moet kunnen zolang dat andere mensen respecteert.

Zoals de beroemde dichtersgroep Doe Maar ooit eens zei : "dat is een kwestie van geloof... geloof ik".

Maar zowel Melvin als Tomosje (en anderen) hebben gelijk. Als grapje was het even leuk, al was ik het persoonlijk ook niet eens met de straffe manier waarop het topic werd gestart (maar de vrijheid van meningsuiting wel respecteer zolang die niet in strijd is met de forumregels, wat nu wel zo lijkt te zijn langzamerhand). Dit is ook inderdaad geen forum voor dit soort (serieuze) discussies. Dus laten we er nu maar een eind aan breien want het wordt nu ook wel aanstootgevend.

Alleen de zinsnede "had ik allang van een van de moderatoren op m'n donder gekregen. (Want daar zijn ze niet flauw in)" kan ik me dus echt niet in vinden. Alsof wij zo streng zijn ;-) Maar goed... daar ga ik geen discussie over beginnen.

Kom op jongens, terug naar onze "gezegende" tweewielers ;-) Het is bijna kerst, welke overtuiging (of geen een) je ook aanhangt ! Vreten op aarde...

Afbeelding
4 x

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: GELOOF het maar..........(column)

Bericht#26 » 09 dec 2017, 08:54

Ik sluit mij helemaal aan bij Tomosje en natuurlijk ook van MelvinLX 150 die gelijk al door had dat dit de verkeerde kant
op gaat. Ik vind het van beide (Melvin en Tomosje) mooi verwoord en dat is weer mijn mening. 8-) :D

Gr. René
3 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: GELOOF het maar..........(column)

Bericht#27 » 09 dec 2017, 11:33

Ik ben geen schrijver, columnist, of wat anders dan ook in die richting.

Heel soms mag ik op dit forum, met plezier, mijn ervaringen delen, die ik opdoe bij het onderhouden van, en rijden op mijn scooter.
Met deze ervaringen hoop ik een bijdrage te leveren aan het genot van anderen,die hier verenigd zijn, en dezelfde hobby hebben.

In de basis is dit ook waarom onze STN bestaansrecht heeft.

Velen, die geen lid zijn van STN, komen hier vaak als gast kijken om hun kennis te vergroten, of om anderzijds wijzer te worden van onze rijke schat aan ervaringen.
Men doet dit volgens mij, omdat wij een scootergerelateerd forum zijn.

Ik heb voor de tweede maal dit jaar, de eer om mijn vakantieverslagen, afgedrukt te zien in "Scooter&Bikexpress" . Hierin heb ik zelf aan mogen geven dat ik lid ben van STN, iets waar ik trots op ben.

Dit brengt misschien meer lezers naar ons forum, waardoor we onze hobby ook voor anderen bereikbaar maken.
Al eerder vroeg ons gerespecteerde lid @thomas zich af , wat dit alles nog te doen heeft met onze hobby, die ons verenigd.

Diezelfde vraag stel ik mezelf ook.

Inhoudelijk onthoud ik me van commentaar op de inhoud van dit soort colums, maar ik ben van mening dat dit niet thuis hoort op ons forum.
Ik lees dat de schrijver vind dat er wel behoefte aan is, omdat het aantal vieuws al over de 200 gaat.

Mijns inziens, een slechte graadmeter.

Als iemand een publiek wil bereiken met haar of zijn mening, laat dit dan gebeuren op daartoe geschikte forums, zodat ons forum beschikbaar blijft voor alle nuttige informatie, die wij allemaal zo nu en dan goed kunnen gebruiken.

Gr, Henk
7 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: GELOOF het maar..........(column)

Bericht#28 » 09 dec 2017, 12:33

Laten we met deze wijze woorden van onze Henk dit topic dan nu sluiten voordat er verdere discussies ontstaan die niet op scooters slaan ;-)
4 x

Social Media

   

Terug naar “Vlam in de Pijp”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer