Weet iemand waar aan een olie slang nippel te komen voor een 2t scooter?


Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Weet iemand waar aan een olie slang nippel te komen voor een 2t scooter?

Bericht#42 » 17 mar 2018, 19:15

Kerel, rijd op mengsmering of doe de scooter weg. Waarom moeite stoppen in een scooter die een paar honderd waard is?

Verkopen dat ding en voor dat geld op zoek naar een 4 takt die nog een paar duizend mee kan. Meer heb jij niet nodig als noodvervoer.

En telkens dat gesleep met die jerrycans? 2 jerrycans van 10 liter geeft toch zeker 600 kilometer rijplezier.
1 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Weet iemand waar aan een olie slang nippel te komen voor een 2t scooter?

Bericht#43 » 17 mar 2018, 19:57

Amendoim schreef:Me loves nippels.

mag jij keer over mijn nippels wrijven hoor
Afbeelding
1 x

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Weet iemand waar aan een olie slang nippel te komen voor een 2t scooter?

Bericht#44 » 18 mar 2018, 00:33

Meatlove schreef:Kerel, rijd op mengsmering of doe de scooter weg. Waarom moeite stoppen in een scooter die een paar honderd waard is?

Verkopen dat ding en voor dat geld op zoek naar een 4 takt die nog een paar duizend mee kan. Meer heb jij niet nodig als noodvervoer.

En telkens dat gesleep met die jerrycans? 2 jerrycans van 10 liter geeft toch zeker 600 kilometer rijplezier.



Ik heb al een 2de 4takt hier staan, alleen is dit helaas dat ene kisbee projectje waar ik nog mee bezig ben..

Ik wil het frame binnenkort gaan stralen, maar dan neem ik ook een paar oude middenbokjes direct mee..

Het is alleen momenteel geen weer om buiten te staan stralen.. En daarnaast moet ik nog maar eens afwachten hoe de nieuwe straalketel wel gaat bevallen, als ik pech heb dan komt er vocht (condens) van de compressor bij het straal grit en gaat dit de hele boel verstoppen.. Op dat ding zit maar een goedkope waterafscheider op die je zou verwachten op een airbrush compressor..
Naar mijn idee gaat dat ding nooit zo veel vocht opvangen.. Uiteraard heb ik geen zin om voor alles het weer beter te moeten doen . Dus zal het ding binnenkort dan maar eens gebruiken en dan zien we verder..
0 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Weet iemand waar aan een olie slang nippel te komen voor een 2t scooter?

Bericht#45 » 18 mar 2018, 00:54

Bij lage luchtvochtigheid gaan stralen dus.
0 x

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Weet iemand waar aan een olie slang nippel te komen voor een 2t scooter?

Bericht#46 » 18 mar 2018, 01:36

Ja dat wilde ik ook doen, als dus de zon schijnt en de temperatuur er na is.. Dus in al die tijd heb ik de oude scooter nog nodig.

Als je goed zoekt heb je rond de 30 euro wel een 2ehandse kabelboom. Waar ik die stekker van kan lenen.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Mechanische vragen en oplossingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer