Wie o wie CDI Aprilia rs uit 2004 morini

Gebruikersavatar
Henk1971
Berichten: 37

Re: Wie o wie CDI Aprilia rs uit 2004 morini

Bericht#11 » 28 jan 2018, 21:02

Hoi

IK had geluk een autosloperij in groningen had nog een originele versie en heb er 1 in Frankrijk besteld, samen met een vliegwiel en ontsteking.
Uit Polen een startmotor en een nieuwe carb , en rijdweer als een zonnetje.
:thumbsup: :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Elyseo General
Berichten: 494

Re: Wie o wie CDI Aprilia rs uit 2004 morini

Bericht#12 » 29 jan 2018, 18:22

Vernuftig opgelost hoor,..... hier en daar onderdelen verzamelen en samen bouwen.

Karren maar weer,................
1 x

Gebruikersavatar
Henk1971
Berichten: 37

Re: Wie o wie CDI Aprilia rs uit 2004 morini

Bericht#13 » 06 mar 2018, 20:11

Heb na de carburatie versie toch ook maar de injectie versie van de Aprilia SR 50 morini bij gehaald,

Heb na wat sleutelen het beestje weer aan het snorren gekregen , alleen de koppeling , en de vario moeten nog vervangen worden,

(Ongelovelijk irritant gerinkel) en dan kan deze ook weer km maken. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier een paar plaatjes van het laatste exemplaar, ben er ongelovelijk trots op deze weer op de weg te krijgen.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
3 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Wie o wie CDI Aprilia rs uit 2004 morini

Bericht#14 » 06 mar 2018, 20:12

Prachtscooter. Leuke accentkleur ook!
1 x

Gebruikersavatar
Henk1971
Berichten: 37

Re: Wie o wie CDI Aprilia rs uit 2004 morini

Bericht#15 » 06 mar 2018, 21:11

FTrotsenburg schreef:Prachtscooter. Leuke accentkleur ook!


:thumbsup: Dankje wel. :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Area51
Berichten: 162

Re: Wie o wie CDI Aprilia rs uit 2004 morini

Bericht#16 » 06 mar 2018, 22:35

Leuke hobby he, scooters weer rijdbaar maken. Rij zelf ook een sr Morini. Die van mij is van bouwjaar 1999 en rijd hij nog prima na wat revisie.
1 x

Gebruikersavatar
Henk1971
Berichten: 37

Re: Wie o wie CDI Aprilia rs uit 2004 morini

Bericht#17 » 06 mar 2018, 23:50

Area51 schreef:Leuke hobby he, scooters weer rijdbaar maken. Rij zelf ook een sr Morini. Die van mij is van bouwjaar 1999 en rijd hij nog prima na wat revisie.

:thumbsup: :thumbsup:

Geweldige machines heb nu de carburatie en de injectie versie, al moet ik wel zeggen dat ik wel moet wennen aan hetgeluid van de injectie, klinkt een beetje tikkerig en blikkerig, maar vind ze wel geweldig. :thumbsup:

En het vrouwtje is helemaal in love met de Kymco people s uit 2004


Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
Area51
Berichten: 162

Re: Wie o wie CDI Aprilia rs uit 2004 morini

Bericht#18 » 07 mar 2018, 07:52

Henk1971 schreef:
Area51 schreef:Leuke hobby he, scooters weer rijdbaar maken. Rij zelf ook een sr Morini. Die van mij is van bouwjaar 1999 en rijd hij nog prima na wat revisie.

:thumbsup: :thumbsup:

Geweldige machines heb nu de carburatie en de injectie versie, al moet ik wel zeggen dat ik wel moet wennen aan hetgeluid van de injectie, klinkt een beetje tikkerig en blikkerig, maar vind ze wel geweldig. :thumbsup:

En het vrouwtje is helemaal in love met de Kymco people s uit 2004


Afbeelding



Henk, wat vind je van het verbruik van benzine en olie van de sr50. Mijn SR rijd 1op22 en heb het idee dat hij door de twee olie poortjes wel wat olie verbruikt
1 x

Gebruikersavatar
Henk1971
Berichten: 37

Re: Wie o wie CDI Aprilia rs uit 2004 morini

Bericht#19 » 07 mar 2018, 13:23

:cheers: 0
Area51 schreef:
Henk1971 schreef:
Area51 schreef:Leuke hobby he, scooters weer rijdbaar maken. Rij zelf ook een sr Morini. Die van mij is van bouwjaar 1999 en rijd hij nog prima na wat revisie.

:thumbsup: :thumbsup:

Geweldige machines heb nu de carburatie en de injectie versie, al moet ik wel zeggen dat ik wel moet wennen aan hetgeluid van de injectie, klinkt een beetje tikkerig en blikkerig, maar vind ze wel geweldig. :thumbsup:

En het vrouwtje is helemaal in love met de Kymco people s uit 2004


Afbeelding



Henk, wat vind je van het verbruik van benzine en olie van de sr50. Mijn SR rijd 1op22 en heb het idee dat hij door de twee olie poortjes wel wat olie verbruikt


Heb vernomen van wat handelaren en officieële aprilia dealers dat dat verbruik wel normaal is voor de carburatie versie, olie verbruik zou je nog wat terug kunnen stellen bij die versie, bij de injectie zou je de instellingen kunnen veranderen bij de dealer, of zelf met een gameboy color. :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Wie o wie CDI Aprilia rs uit 2004 morini

Bericht#20 » 07 mar 2018, 14:30

Ik zie dat de spiegelkap niet rood is geworden :)
1 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Elektrische vragen en oplossingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer