Nieuw stuur en nieuwe uitlaat

Gebruikersavatar
Ray
Berichten: 36

Re: Nieuw stuur en nieuwe uitlaat

Bericht#21 » 21 aug 2017, 15:30

@FTrotsenburg Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat van de uitlaat. Is het gelukt met de bevestiging en de uitlaat wrap? Zou graag een foto zien, ik ben erg benieuwd!
0 x
'64 Malaguti Sport Restauratie project | '69 Spartamatic AV met 50CC Snel | '05 Puch ZIP | '16 AGM Caferacer 50 met 55Km CDI

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Nieuw stuur en nieuwe uitlaat

Bericht#22 » 21 aug 2017, 15:43

@Ray Dit is het geworden.

Afbeelding

Hij heeft er bij mij niet lang opgezeten omdat hij voor lange afstanden gewoon veels te hard is. Dan zou ik doof thuiskomen. Een echt goede bevestiging had ik nog niet gemaakt en de bijgeleverde beugel werkt niet voor de cr aangezien de uitlaat helemaal niet voor de cr is gemaakt.
0 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Nieuw stuur en nieuwe uitlaat

Bericht#23 » 21 aug 2017, 15:45

Hoi, ik heb ook een nieuwe uitlaat gekocht met wrap <<< Hoe zorg je dat het begin en het laatste stuk goed blijven zitten :?:
1 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
Ray
Berichten: 36

Re: Nieuw stuur en nieuwe uitlaat

Bericht#24 » 21 aug 2017, 15:56

@FTrotsenburg Super! Het ziet er wel ontzettend gaaf uit zeg, mooi gedaan!

Inderdaad begrijpelijk, rustig touren met zo'n schreeuw pijp is misschien niet heel aangenaam :P Ik laat het nog wel even op mijn verlanglijstje staan....
1 x
'64 Malaguti Sport Restauratie project | '69 Spartamatic AV met 50CC Snel | '05 Puch ZIP | '16 AGM Caferacer 50 met 55Km CDI

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Nieuw stuur en nieuwe uitlaat

Bericht#25 » 21 aug 2017, 16:05

Oldy schreef:Hoi, ik heb ook een nieuwe uitlaat gekocht met wrap <<< Hoe zorg je dat het begin en het laatste stuk goed blijven zitten :?:


Het is even een gepiel. Ik heb eerder weleens een wielrenfietsstuur gewrapt maar dat was veel makkelijker. Ten eerste moet je zorgen dat de wrap volledig nat is, dan krimpt hij namelijk strak wanneer je de motor voor het eerst start. De wrap zet je vast met RVS Tie wraps.
1 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Nieuw stuur en nieuwe uitlaat

Bericht#26 » 21 aug 2017, 16:10

Oh, dan bestel ik die RVS Tie wraps ook nog even. Gebruik je handschoenen bij het monteren :?: Ik had al last van prikkende vingers toen ik het uit de verpakking haalde.
1 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Nieuw stuur en nieuwe uitlaat

Bericht#27 » 21 aug 2017, 16:38

@Oldy, handschoenen kan ik zeker aanraden. Ik zou zeggen gewoon latex, alles dikker zit in de weg met het wrappen. Doe het ook echt niet boven tapijt oid want elke druppel bevat heel veel kleurstof. Ik deed het in onze rommelkamer en je ziet zwarte vlekjes in de houten vloer.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Uiterlijke Aanpassingen & Accessoires voor je Scooter.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer