Geen rijbewijs

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: Geen rijbewijs

Bericht#11 » 25 nov 2016, 11:22

stoyanov schreef:Ontzegging van de rijbevoegdheid voor een jaar minimaal
Hij kan ook zonder te gaan. :skull2:
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Geen rijbewijs

Bericht#12 » 25 nov 2016, 11:38

Kort en krachtig....een levensgevaarlijke gek....en geen ja maar.
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Geen rijbewijs

Bericht#13 » 25 nov 2016, 13:49

ach 1 voordeel iets wat je niet heb kan niet afgepakt worden ..

maar complimenten voor de rijkunsten van beide ...
en dat die wegpiraat geen rijbewijs heeft ligt niet aan dat hij geen voertuig beheersing heeft
want ik doe het hem niet na zelf die getrainde agent moest er van zuchten die heeft hem echt zitten knijpen ..

maar die piraat mag van mij wel even een goede straf verdienen en daarna nog even snel zijn rijbewijs halen .. dat zal met zijn voertuig beheersing geen probleem wezen denk ik .. oke het rechterhandje misschien ,,
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Geen rijbewijs

Bericht#14 » 25 nov 2016, 16:49

Als ik de Politie was bood ik hem meteen een baan aan als motoragent.....
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
verhoeven
Berichten: 529

Re: Geen rijbewijs

Bericht#15 » 27 nov 2016, 23:18

ik vind nederland veelste goed nog voor die gene die zonder rijbewijs rijden.

als het aan mij zou liggen had ik het wel geweten, dan is america een voorbeeld,
ik daar strengere controles op gezet, en niet zomaar een boeten geven, nee die krijgen ze later wel.
maar oppakken laat ze maar een 10 jaar in de gevangenis zitten, maar ook dat had bij mij geen luxe geweest, nee kale vloer, water en droog brood. dan laten ze het wel, en nemen ze de moeite wel om eerst netjes het roze pasje te halen.

ik hou niet van dat soort mensen gewoon, dan denk ik, je heb dat niet voor niks moeten halen,
of het nou een scooter of wat voor voertuig maar is, het is een leuk vervoers middel, maar ook een
moord wapen. eerst bewijzen dat je kan rijden, bij het rdw, en bewijzen dat je de regels weet, en toepast. dan het rijbewijs in ontvangst nemen, dan rijden zo hoort het.

okee ik heb ook een keertje in een auto gereden zonder B rijbewijs, maar dan wel bij een vriend die
Eigen rijschool heeft, en ja die auto had dan ook wel een keurig bordje L op het dak. en dubbelle bediening.

dus kortom deed ik het op legale manier, en al was het een vriend, volgens de wet ben ik opdat moment
gewoon zijn leerling, en is er spraken van begeleid leren rijden in lesauto.

was wel leuk, maar om me B rijbewijs te gaan halen, voorlopig niet, de scooter gaat me hart zat.
0 x
ik ben een echte kilometer vreter van de weg, met me scooter.

me hoogste dag record is nu 412 kilometers. gehaald op 17 mei 2014

:arrow: rij gemiddeld 20.000 kilometer in een jaar. :geek:

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Geen rijbewijs

Bericht#16 » 28 nov 2016, 10:32

oei kevin harde veroordeling hoor haha
maar....tja en wat als blijkt dat ondanks dat je dat rijbewijs hebt gehaald je zeer vaak overtredingen maakt of ongelukken..
ik vind dat ze dit ook meer moeten aanpakken en strenger moeten zijn maar ja... daar zit ook een vervelende kant aan neem nu jezelf als voorbeeld kevin dan zou jij in principe met de ongelukken die jij hebt gehad de laatste paar jaar ook misschien we l het rijbewijs moeten inleveren omdat ..ze vinden dat je bijvoorbeeld niet goed kan rijden en dan zijn vele mensen net als jij zonder opzet ook de klos begrijp me niet verkeerd hoor deze kerel hierboven inderdaad 10 jaar water en brood een goede optie maar het mes snijdt wel nar 2 kanten en ik zal eerlijk zijn zoals je van mij gewend bent als iedereen hier jouw eh historie wat ongelukken betreft zou hebben ...rij ik wel alleen snap je?
dan zou ik me niet in die risico groep mengen zeg maar nogmaals niet persoonlijk bedoeld vriend.
en ik hoop natuurlijk dat die ellende voor jou nu voorbij is maar zo zie je maar hoe een uitspraak zo weer bij je terug kan komen zonder dat je dit door had .
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Geen rijbewijs

Bericht#17 » 28 nov 2016, 10:43

Jammer van de motor dat deze een onverantwoorde bestuurder heeft

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Geen rijbewijs

Bericht#18 » 28 nov 2016, 11:01

Goed rijden? Serieus?
Heeft iemand op zijn bochtenwerk gelet?
Dat was nog beroerder als van mijn dochter van 3 met haar zijwieltjes!
Rechtdoor en hard kan elke boerenlul, dat heeft weinig met controle over de motor te maken!
Maar het maken van fatsoenlijke bochten is een ander verhaal...

Iemand die het verantwoord vind en het risico waard om zonder rijbewijs met zulke snelheden aan de politie te ontkomen, mogen ze van mij voor het leven een ontzegging van de rijbevoegdheid geven!

Hij zal maar iemand aanrijden....
0 x

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: Geen rijbewijs

Bericht#19 » 28 nov 2016, 11:13

Driving license is overestimated.
This summer a man who didn't have a driving license the last 57 years has been controlled on the occasion of a trivial damage while parking.
Can't be bad driving if it went well so far.
He should be granted a license hc instead of a prosecution!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Geen rijbewijs

Bericht#20 » 28 nov 2016, 11:28

The law Thomas, has no emotion and therefor no mercy for people who try to avoid or disregard it.
Hear me, tsah, tsah. :bang!:
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Youtube Filmtheater”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer