Opeens stopt hij

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Opeens stopt hij

Bericht#31 » 29 dec 2012, 21:49

Nou mensen,

Vandaag heb ik de stoute schoenen aan getrokken en met de trein naar Arie in Almere gegaan. Uiteraard het eea eerst in overleg.

Mijn koffertje met het nodige gereedschap mee..... pppfffff.... wat een gewicht tjonge jonge..... eenmaal op centraal kwam Arie al naar mij toe gelopen en verder door gereisd naar zijn huis. Een warm onthaal en kennis making met zzijn wederhelft en... geloof het of niet.... een jonge poes (huisdier) welke heel snel door had dat ze veel aandacht van mij wilde hebben :lol:

Na een hele middag gesleuteld te hebben en met een compressie meeting, zijn we tot de conclusie gekomen dat de gd van Arie.... met een kilometerstand van ruim 23.000 km... is overleden. Om 20:45 uur was ik weer thuis.

Arie en wederhelft.... bedankt voor de leuke dag welke een beetje zuur geeindigt is met het overlijden van je gd. arie zal de gd strippen dus.. neem maar eens contact op met Arie. Want behalve het motorblokje is al het andere zeker de moeite waard.

Het eea zal volgende week met wat foto's ter ullistratie uitgelegt worden.

Dus..... stay tuned. You wil be in shock

In memorial.... de gd van Almere

Mtvrgrt kees
Laatst gewijzigd door motormuis op 29 dec 2012, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Stephan

Re: Opeens stopt hij

Bericht#32 » 29 dec 2012, 21:55

Ik had van Arie al begrepen dat je naar Almere zou gaan Kees, en vindt het echt super mooi dat leden dit soort dingen voor elkaar doen, dikke pluim voor jou Kees...!

Maar wat balen voor Arie dat de GD overleden is :cry: We hopen maar dat hij snel weer een andere scooter onder de bibs heeft...

Grt,

Stephan
0 x

arien

Re: Opeens stopt hij

Bericht#33 » 30 dec 2012, 00:32

Inderdaad balen, maar goed. Ik ben in ieder geval enorm dankbaar dat Kees zo een hoop moeite voor mij gedaan heeft. Ik weet in ieder geval waar ik nu aan toe ben. Maar ik zal de GD wel missen. Zoveel vrijheid. Ik denk wel dat als je een scooter voor lange afstanden wilt gebruiken(woon/werk) je of technisch onderlegd bent of een redelijke portemonnee ter beschikking hebt.
Ik ga dus even goed nadenken wat ik ga doen. Wie weet krijg ik inderdaad nog een leuke prijs voor de onderdelen ter aanbetaling van een scooter :)
0 x

Arold

Re: Opeens stopt hij

Bericht#34 » 30 dec 2012, 07:30

netjes dat kees jouw kant is op gekomen
maar wat kees zegt de onderdelen kun je nog wat op terug verdienen
wat voor kleur was jouw gd
groet arold
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Opeens stopt hij

Bericht#35 » 30 dec 2012, 11:09

Hoi Arold,

De kleur is champagne gold.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Opeens stopt hij

Bericht#36 » 30 dec 2012, 12:23

Arie dat is zeker balen dat het zo is gelopen met je scooter.

Kees je bent een topper.

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Opeens stopt hij

Bericht#37 » 30 dec 2012, 16:35

Kees wat meer dan geweldig dat je dit hebt gedaan.

Helaas is het voor de GD niet goed afgelopen. Wie weet kunnen de onderdelen idd wat goed maken.
0 x
Verander muren in deuren....

Gaaspertje

Re: Opeens stopt hij

Bericht#38 » 30 dec 2012, 19:30

Kees dit is echt super van je dat je naar Almere bent gegaan om een lid te helpen, helaas voor Arien is zijn GD overleden.
STN mag trots zijn op zulke leden.

Kees ik ga je bij Beatrix voordragen om jou een lintje te geven, zij is niet voor niets mijn schoonzuster dus dat moet lukken. :lol: :lol: :lol:
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Opeens stopt hij

Bericht#39 » 30 dec 2012, 19:45

Gaaspertje schreef: ik ga je bij Beatrix voordragen om jou een lintje te geven, zij is niet voor niets mijn schoonzuster dus dat moet lukken. :lol: :lol: :lol:


Beatrix is mijn schoonmoeder maar heb jou nog nooit gezien aan het banket Gerrit. :mrgreen: :mrgreen:
0 x
Verander muren in deuren....

Stephan

Re: Opeens stopt hij

Bericht#40 » 30 dec 2012, 19:59

Klopt ....want het banket was al op toen Gerrit langs kwam... :mrgreen:
0 x

Social Media

   

Terug naar “Pech onderweg?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer