Scooter Forens Frans schreef:...En dan wordt je zo uitgezwaaid
Gegroet,
Frans
Delight schreef:Scooter Forens Frans schreef:...En dan wordt je zo uitgezwaaid
Gegroet,
Frans
Ik zwaai liever iemand anders uit...
stoyanov schreef:Delight schreef:Scooter Forens Frans schreef:...En dan wordt je zo uitgezwaaid
Gegroet,
Frans
Ik zwaai liever iemand anders uit...
Je schoonmoeder zeker
Klapband schreef:
1.)Wat zou volgens jou dan moeten afwijken bij dat 139QMB-E blok tegenover een 139QMB blok?
Pen 10 zuiger en krukas zaten niet in modellen van 2011 tot 2013. Of ik moet een bijzonder exemplaar hebben.
Weet dat het bij django het wel zo is. Ketting gelijders zijn het zelfde als die van china
2.) Bij het demonteren van het sloop blok, zat naar mijn idee de distributie ketting met normale spanning erop.
Het blok is van iemand anders geweest, dus weet de geschiedenis er niet van, waarom de linker krukas lager kapot is gelopen is mij geheel onbekend, vermoed toch wel iets dat het door weinig olie kwam, want de hele kooi haalde ik er gescheurd / gebroken eruit.
3.) ben ook aan het denken om deze weer te gebruiken, bij montage zal ik de ketting spanning even controleren. Mocht dit niet goed zijn dat haal ik als nog een nieuwe.
Heb nog een andere vraag, ik las op het internet dat het ketting tandwiel van de nokkenas er vast erop zit (dat deze niet eraf te nemen valt) (voor de v-clic) merkte op dat dit dus ook voor de kisbee beperkt geld.. Oudere modellen wel.
Maar het schijnt dat de nieuwere modellen kisbee`s een nokkenas hebben waar het ketting tandwiel wel eraf kan..
Klopt dit en voor welke bouwjaar scooter is dit vanaf?
Terug naar “Service beurten & reparaties”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten