Hoe ziet een versleten distributie ketting geleider eruit.?

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Hoe ziet een versleten distributie ketting geleider eruit.?

Bericht#21 » 19 jul 2017, 04:29

Weleens gehoord van begrijpend lezen?

De vragen waar het over gaat in jouw citaat zijn aan jou gesteld, niet aan de gemeenschap, en dat betreft vragen die alleen jij kunt beantwoorden!
Nou: je hebt moeite met het beantwoorden van die vragen, je ontwijkt ze en niet één keer, maar meerdere malen... én dat voelt als aan een lijntje gehouden worden.

Wellicht heb je het zelf niet in de gaten, maar zo ontstaat onbegrip en ongeloof.

Ga eens al jouw reacties teruglezen in diverse topic's en verplaats jezelf eens in de eigenaren van die topic's en je zult al lezende bemerken dat jouw bijdrage in dergelijke topic's vooral in de ikvorm geschreven zijn en vrijwel niets bijdragen aan vragen, bevindingen of stellingen. Daarnaast zijn ze meestal in mineur geschreven en dat lijkt dat veel te zeggen over de schrijver zelf.

Voorbeeld:
Als iemand schrijft dat hij graag een 2-tact uitvoering zou willen hebben van de scooter die hij nu berijdt,maar dan van ettele jaren oud uiteraard, dan laat jij vooral weten dat jij 2-tact helemaal niets vindt, en dat jij vooral voor 4-tact zult gaan... maar wat jij dan helemaal uit het oog hebt verloren: die heeft hij al!

Als iemand zegt graag voor injectie te gaan, dan schrijf jij dat je injectie helemaal niets vindt en dat jij vooral voor het simpele en zelf te onderhouden carburateur zult gaan... Honda en Yamaha voeren al jarenlang injectie op hun modellen en probleemloos.

Ik kan zo bijna bij elk commentaar van jou iets derdelijks aanvoeren, maar dat lijkt me niet nodig en kwetsend.

Ik hoop, want ik verwacht het niet, dat je mijn toelichting op jouw citaat zult begrijpen en meer aandacht zult besteden aan begrijpend lezen!

Nogmaals vriendelijke groet,
Frans
1 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Hoe ziet een versleten distributie ketting geleider eruit.?

Bericht#22 » 19 jul 2017, 06:18

Houden we het gezellig mannen ?
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Hoe ziet een versleten distributie ketting geleider eruit.?

Bericht#23 » 19 jul 2017, 10:41

Hallo Peter,

Ik doe vreselijk mijn best, en het zweet staat op mijn voorhoofd, om op een aardige manier Klapband bij de groep te houden.
Op één of andere manier lijkt het niet erg te lukken, iets met verschillende golflengtes ofzo...
De psyche van een mens blijft een lastig ding!

Vriendelijke groet,
Frans
3 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
MonsterlijkKPS
Voormalig STN Lid
Berichten: 1760

Re: Hoe ziet een versleten distributie ketting geleider eruit.?

Bericht#24 » 19 jul 2017, 11:31

Ieder mens zijn eigen wens. Voorkom dat je zweet op je voorhoofd krijgt ;) ...
1 x
Afbeelding Afbeelding
01-01-2016 KMS: 11535 | KMS eind 2016: 22002 | KMS eind 2017: 34373
Gebroken koppelingsveer 22002 - 22735
16-01-2018: 34524
Eindstation 16-4-16


Eigen Linkjes:
Wintervoorbereiding - Carburateur blues - Led & disco Strips

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Hoe ziet een versleten distributie ketting geleider eruit.?

Bericht#25 » 19 jul 2017, 11:46

Als jij geschriften van mij ziet die niet door de beugel kunnen of enigszins kwetsend zijn: haal ze er maar uit...!

Vriendelijke groet,
Frans
0 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
MonsterlijkKPS
Voormalig STN Lid
Berichten: 1760

Re: Hoe ziet een versleten distributie ketting geleider eruit.?

Bericht#26 » 19 jul 2017, 12:51

@Scooter Forens Frans er wordt wat mij betreft geen antwoorden verwijderd. Het valt qua toon naar mijn idee nog wel reuze mee. Mocht je je aan iemand's toon, manier van schrijven oid irriteren kan je het beste dit uit te spreken via PB :) of gewoon een boogje om de persoon maken. Al zou ik voor het eerste gaan.
0 x
Afbeelding Afbeelding
01-01-2016 KMS: 11535 | KMS eind 2016: 22002 | KMS eind 2017: 34373
Gebroken koppelingsveer 22002 - 22735
16-01-2018: 34524
Eindstation 16-4-16


Eigen Linkjes:
Wintervoorbereiding - Carburateur blues - Led & disco Strips

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Hoe ziet een versleten distributie ketting geleider eruit.?

Bericht#27 » 19 jul 2017, 18:13

MonsterlijkKPS schreef:Ieder mens zijn eigen wens. Voorkom dat je zweet op je voorhoofd krijgt ;) ...


Voordat meneer Scooter Forens Frans nog meer een zweet climax krijg, hoeft hij ook niet meer aanwezig te zijn in mijn topics.
Jammer voor hem als iemand je zo lelijk probeerd te framen op dit forum.. Zou zeggen reageer vooral dan niet en ga dan andere leuke dingen doen met je leven.. :hammer:
Jammer voor hem, nou zal hij nooit meer weten welke scooter ik gekocht hebt.. :rlol:
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Hoe ziet een versleten distributie ketting geleider eruit.?

Bericht#28 » 19 jul 2017, 18:34

Scooter Forens Frans schreef:Als jij geschriften van mij ziet die niet door de beugel kunnen of enigszins kwetsend zijn: haal ze er maar uit...!

Vriendelijke groet,
Frans


Die zijn er niet.
Je bent een aimabel persoon.
Maar voordat het uit de hand loopt....
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Hoe ziet een versleten distributie ketting geleider eruit.?

Bericht#29 » 19 jul 2017, 18:35

Klapband schreef:
MonsterlijkKPS schreef:Ieder mens zijn eigen wens. Voorkom dat je zweet op je voorhoofd krijgt ;) ...


Voordat meneer Scooter Forens Frans nog meer een zweet climax krijg, hoeft hij ook niet meer aanwezig te zijn in mijn topics.
Jammer voor hem als iemand je zo lelijk probeert te framen op dit forum.. Zou zeggen reageer vooral dan niet en ga dan andere leuke dingen doen met je leven.. :hammer:
Jammer voor hem, nou zal hij nooit meer weten welke scooter ik gekocht hebt.. :rlol:



Rustaaaaaaaahhhhhggggg !!
Frans bedoelt het goed.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Hoe ziet een versleten distributie ketting geleider eruit.?

Bericht#30 » 19 jul 2017, 19:15

Zo jammer dit...

Leg je uit wat er aan de hand is en spreek je jezelf in de we-vorm uit en neem je het op voor degene die zich aangeschoten wild voelt en lever je hem een dozijn bruikbare tips om het gezellig te houden in de club...

...En dan wordt je zo uitgezwaaid :hammer:

Gegroet,
Frans
2 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Service beurten & reparaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer