Varioriem Piaggio Liberty Iget

D@nny
Berichten: 38

Re: Varioriem Piaggio Liberty Iget

Bericht#131 » 04 nov 2017, 10:28

Heb hem weggebracht riem en varioset worden er vandaag opgezet, samen met 7.5grams malossio rollen.. Ben echt benieuwd :)
0 x

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Varioriem Piaggio Liberty Iget

Bericht#132 » 04 nov 2017, 11:05

Ik ben ook benieuwd..! Is hij ook vandaag weer klaar..?
0 x

D@nny
Berichten: 38

Re: Varioriem Piaggio Liberty Iget

Bericht#133 » 04 nov 2017, 12:30

Supreme81 schreef:Ik ben ook benieuwd..! Is hij ook vandaag weer klaar..?


Als het goed is wel, ze gingen er vandaag mee aan de slag. Heb ik om 16 uur nog niets gehoord ga ik ze ff bellen :)
0 x

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Varioriem Piaggio Liberty Iget

Bericht#134 » 04 nov 2017, 12:44

Hallo D@nny,

Ik ben niet benieuwd, weet de uitslag namelijk al...!

Na vanmiddag rijd jij met een grijns op je smoel rond, waardoor de helm pijnlijk strak komt te zitten :P

Vriendelijke groet,
Frans
0 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

D@nny
Berichten: 38

Re: Varioriem Piaggio Liberty Iget

Bericht#135 » 04 nov 2017, 12:54

Scooter Forens Frans schreef:Hallo D@nny,

Ik ben niet benieuwd, weet de uitslag namelijk al...!

Na vanmiddag rijd jij met een grijns op je smoel rond, waardoor de helm pijnlijk strak komt te zitten :P

Vriendelijke groet,
Frans


Dan voorspel ik dat ik een volle tank leegrij dit weekend haha bij een beetje oke weer :p kijken of ik morgen ff lekker ken gaan toeren.

Ik laat het weten hoe t bevalt allemaal :)
0 x

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Varioriem Piaggio Liberty Iget

Bericht#136 » 04 nov 2017, 13:22

D@nny schreef:
Scooter Forens Frans schreef:Hallo D@nny,

Ik ben niet benieuwd, weet de uitslag namelijk al...!

Na vanmiddag rijd jij met een grijns op je smoel rond, waardoor de helm pijnlijk strak komt te zitten :P

Vriendelijke groet,
Frans


Dan voorspel ik dat ik een volle tank leegrij dit weekend haha bij een beetje oke weer :p kijken of ik morgen ff lekker ken gaan toeren.

Ik laat het weten hoe t bevalt allemaal :)



Word morgen redelijk weer dus gooi die tank straks maar vol :bsmile:
1 x

D@nny
Berichten: 38

Re: Varioriem Piaggio Liberty Iget

Bericht#137 » 04 nov 2017, 13:56

Ben net gebeld.. dealer gaf aan dat 7.5 rollen iets te zwaar waren dat die moeite had met optrekken.. heeft die er 7.2 grams ingedaan. Verder wel de riem en de vario, topsnelhrid volgens hem op de teller 54 km/u. Ben heel erg benieuwd want dat is niet helemaal wat supreme liet zien
0 x

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Varioriem Piaggio Liberty Iget

Bericht#138 » 04 nov 2017, 14:03

D@nny schreef:Ben net gebeld.. dealer gaf aan dat 7.5 rollen iets te zwaar waren dat die moeite had met optrekken.. heeft die er 7.2 grams ingedaan. Verder wel de riem en de vario, topsnelhrid volgens hem op de teller 54 km/u. Ben heel erg benieuwd want dat is niet helemaal wat supreme liet zien


Toen bij mij de Dayco riem was gemonteerd accelereerde de Liberty de eerste 100 a 200km ook wat minder. De riem moet gewoon wat “inlopen”.
Als ze lichtere rollen monteren dan is de topsnelheid ook wat lager. Gewoon monteren zoals omschreven.
0 x

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Varioriem Piaggio Liberty Iget

Bericht#139 » 04 nov 2017, 14:05

Origineel zijn de rolletjes 5,2 gram!
0 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

D@nny
Berichten: 38

Re: Varioriem Piaggio Liberty Iget

Bericht#140 » 04 nov 2017, 14:08

Supreme81 schreef:
D@nny schreef:Ben net gebeld.. dealer gaf aan dat 7.5 rollen iets te zwaar waren dat die moeite had met optrekken.. heeft die er 7.2 grams ingedaan. Verder wel de riem en de vario, topsnelhrid volgens hem op de teller 54 km/u. Ben heel erg benieuwd want dat is niet helemaal wat supreme liet zien


Toen bij mij de Dayco riem was gemonteerd accelereerde de Liberty de eerste 100 a 200km ook wat minder. De riem moet gewoon wat “inlopen”.
Als ze lichtere rollen monteren dan is de topsnelheid ook wat lager. Gewoon monteren zoals omschreven.



Snap ik.. gaat die dan nog sneller accelereren met lichtere rollen na 100 200 km? Das alleen maar beter. Lagere topsnelheid van 54 op de teller vind ik niet erg, hij hoeft geen wokmelding als ik een x pech heb en vriendjes in uniform met een rollerbanktegen kom haha
1 x

Social Media

   

Terug naar “Service beurten & reparaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer