Betrouwbare Kymco dealer Twente

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
Broertie
Berichten: 99

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#11 » 17 mei 2015, 19:45

Of was ik nu te kort door de bocht? In dat geval mijn excuses, ik zeg nou eenmaal snel wat ik denk...
0 x
Met vriendelijke groet,

Broertie

Stephan

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#12 » 17 mei 2015, 19:48

Blurayfreak schreef:Mijn dealer had ook een negatieve reactie gehad,en ik heb een aanvaring met hem gehad,maar we zijn volwassen mensen en hebben goed gepraat,ik heb er nu mijn nieuwe scooter besteld en gaat goed komen bij hun.


Dat bedoel ik dus...! Vaak zijn het kleine irritaties en/of zaken die een koper een oordeel doen maken.
Voorbeeld: Mijn dealer is in mijn ogen een goede dealer. Goede monteurs en service. Als iets niet goed is zeg ik het ook gewoon.

Ik heb ook ervaren dat (voormalige) STN leden dan meteen verwachten dat ze de GOEDKOOPSTE service krijgen bij deze dealers. het gaat in dat geval alleen om de kosten en niet om de service.

Laten we daar svp onderscheid in maken. ;)
0 x

Gebruikersavatar
Broertie
Berichten: 99

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#13 » 17 mei 2015, 20:04

Ik vraag nergens om de GOEDKOOPSTE service en ik heb aangegeven dat ik zelfs bereid ben om een eindje te rijden.......... De vraag van dit topic is gewoon wie er een betrouwbare monteur weet in de omgeving van Twente?!?!
0 x
Met vriendelijke groet,

Broertie

Stephan

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#14 » 17 mei 2015, 20:08

Broertie schreef:Ik vraag nergens om de GOEDKOOPSTE service en ik heb aangegeven dat ik zelfs bereid ben om een eindje te rijden.......... De vraag van dit topic is gewoon wie er een betrouwbare monteur weet in de omgeving van Twente?!?!


Gaat ook niet om jou.... ;)

Uit ervaring wordt vaak geroepen dat een dealer slecht is, terwijl het niet zo is. Dat is waar het mij om gaat.
0 x

musicaldj28

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#15 » 17 mei 2015, 20:14

Ik denk dat je zelf het beste kan gaan rondkijken. Zoveel mensen zoveel meningen. De een vind bijvoorbeeld de dealer waar wij bij zitten een grote oplichter terwijl wij er juist heel goed mee kunnen (als voorbeeld dan he). Je moet doen wat je gevoel je ingeeft en niet zozeer afgaan op meningen van anderen, tenzij deze d.m.v. Weerlegbare feiten een 'slechte' zaak zijn. Voor de rest zeg ik alleen succes bij het vinden bij iemand waar je vertrouwen in hebt.
0 x

Stephan

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#16 » 17 mei 2015, 20:23

Een vrouw weet het altijd beter te verwoorden... :lol:
Bedankt @musicaldj28 zo is het absoluut...!
0 x

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer