Ritje naar Drempt

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Ritje naar Drempt

Bericht#1 » 01 apr 2016, 18:39

Al enige tijd kijk ik op Marktplaats bij motorscooters,en zag bij K2 wielers in Drempt,een Peugeot Elystar 125 cc en ook een Peugeot Satelis 400 te koop staan
Vanmiddag om 12 uur was ik klaar met werken,en ik zoiets van,ik ga lekker toeren naar Drempt,bij K2 scootertjes kijken
Kon ik ook mooi de BMW navigatie testen,en die deed het prima,alhoewel ik bij Ruurlo even de weg kwijt was
Maar goed aangekomen op de Braambergseweg 23 zie ik wel de Satelis staan,maar geen Elystar 125 cc
De eigenaar komt naar me toe en we maken een praatje over scooters (vooral de technische kant)
De beste man vertelde mij,dat de Peugeot Django,het zelfde blok had als een Peugeot V Clic :shock: :shock:
Tja,dat was even schrikken,een mooie scooter,met een slecht motorblok eronder,dat geeft je toch wel een nare smaak in de mond
Ik mocht even plaats nemen op de Satelis,ja dat zat toch wel lekker,maar ja,nog geen motorrijbewijs he
Motorblok draaide ook mooi,alhoewel volgens de man wel de kleppen gesteld moest worden
Vervolgens bood de man mij een bakkie koffie aan,en kletsten we aan tafel verder,en vertelde hij dat ie Eric L kende
Hij zei ja die woont hier vlakbij
Afscheid genomen en ik richting Eric gereden,die helaas niet thuis was,en ik moest me toch nodig pissen
Ik weg gereden en vlakbij Eric vond ik een firma,waar ik godzijdank gebruik van de wc mocht maken
Daarna naar huis gereden,en kwam rond 17:15 uur thuis :sct1:
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Eric L

Re: Ritje naar Drempt

Bericht#2 » 01 apr 2016, 19:51

Ik was inderdaad eventjes weg vanmiddag.
Jammer dat ik niet wist dat je naar Drempt kwam want die boodschap had ik morgen ook kunnen halen....
0 x

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: Ritje naar Drempt

Bericht#3 » 01 apr 2016, 20:05

Geeft niks Eric,jij kon ook niet weten,dat ik in de buurt was
Maar mooie omgeving hoor,dat was het ritje wel waard
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Ritje naar Drempt

Bericht#4 » 01 apr 2016, 20:55

De Django heeft hetzelfde blok als de Kisbee...niet als de V-clic!
0 x

Social Media

   

Terug naar “Reis & Verblijf (Vragen, Tips & Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer