Wie stapt er vandaag op de scooter?

Gebruikersavatar
dirk de jong
Voormalig STN Lid
Berichten: 78

Re: Wie stapt er vandaag op de scooter?

Bericht#31 » 30 nov 2016, 06:34

ja ik moet naar mijn werk en heb helaas geen auto dus heb ik winterbanden dus goed aan kleden en de handvatverwarming aan an gaan :bang!:
1 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Wie stapt er vandaag op de scooter?

Bericht#32 » 30 nov 2016, 09:16

Met deze koudere dagen stap ik bijna niet meer op de scooter. De koude lucht is voor mij een lastig verhaal vanwege mijn long kwaaltje.

Afgelopen weekend toch wel ff een stukje wezen rijden voor op de koffie. Op de terugweg in het donker belande ik spontaan in een mistbank. Zag geen reet meer voor de ogen. Met of zonder vizier dicht ... het maakte niet uit. Het achterop komend verkeer gaat dan lekker duwen en dacht ik ... stelletje asso's.

Ik heb alle toeters en bellen maar eens aangezet en zie .... men hield afstand. :schater:

Maar ... nee ... voor mij geen optie om met de koudere temperaturen nog te gaan rijden.

Mtvrgrt kees
2 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Wie stapt er vandaag op de scooter?

Bericht#33 » 30 nov 2016, 10:52

mijn grand dink heeft al 5 weken geen buitenlucht gezien denk ik misschien wel langer af en toe start ik hem even meer niet...
heb er simpel weg geen tijd voor of het weer speelt parten of ik heb klachten of....geen zin haha
maar het kriebelt enorm om weer eens een stukje te rijden .
moet nog eens een aantal campings aan een bezoekje onderwerpen voor onze volgende vakantie hier of in Duitsland dus... wie wet komt er nog een leuke toer aan
heb een keertje in Duitsland met hans van dam in de winter buiten een visje gegeten was ruim 15 graden toen en in de zon op dat terras waren velen liever buiten dan in de zaak zelf moesten we ook niet al die lagen uitpellen en hadden de blik op onze stalen(nou ja gedeeltelijk dan) rossen.

roelf
1 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Reis & Verblijf (Vragen, Tips & Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer