01-09-2012 Verslag STN Nacht tour

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

01-09-2012 Verslag STN Nacht tour

Bericht#1 » 02 sep 2012, 03:35

03.30 kom net binnen vallen, de rest komt straks.

Zo nu weer bij de wekker, laat ik meteen maar in huis vallen, dat ik heb genoten van deze bijzondere nachtrit. Allereerst even een bedankje naar degene die dit hebben georganiseerd, jullie kunnen terug kijken op een geslaagde nacht, het was erg bijzonder. We hebben natuurlijk met zijn allen er wat van gemaakt en het weer was ons natuurlijk ook gunstig gestemd. Soms een waterig maantje dan weer uitbundig schijnend zodat alle spoken goed tot hun recht kwamen. Spook Tjalling is toch echt een spook, altijd wel in voor een geintje, je kunt hem zo verhuren aan de kermis. Voor de rest zeggen de foto's meer dan woorden, behalve dan dat ik iederen wil bedanken voor deze bijzondere nacht.

Groeten van Siem.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Okocis op 02 sep 2012, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Stephan

Re: Verslag STN Nacht tour 1 September 2012

Bericht#2 » 02 sep 2012, 12:29

Wat een geweldige avond/nacht hebben we gehad met z'n allen! De eerste STN Drive@night tour 2012 was een geweldig succes!
Wij hebben zelf de hele dag bij Eric en Karin doorgebracht. Tegen etenstijd kwam Donald ook al aanwaaijen. Eric had een overheerlijke andijvie stampot gemaakt die tot het laatste restje opging.
Rond 20.00uur belde Tjalling en Barbara dat ze bij de tuin stonden, dus wij met z'n allen richting de STN club Garage.

Afbeelding

Uit het niets kwamen onze twee knapste clubleden ons de stuipen op het lijf jagen :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Barbara en Talling hadden voor iedereen een doodshoofdje gekookt in een heksen ketel meegenomen voor een behouden rit :mrgreen:

Afbeelding

Het werd steeds donkerder. en als verassing kwam onze Danny ons toch nog even uitzwaaien. En ook Piet Vis was helemaal op de fiets naar Amsterdam gekomen om even gedag te zeggen. Erg leuk!

Afbeelding

Rond 22.00uur zijn we met z'n allen begonnen aan de nacht tour. De route ging richting Spaarnwoude waar we in het pikke donker de heuvelachtige wegen volgden.
Ik reed achterop en het was een spectaculair gezicht om zo'n hele sliert scooters een bocht door zien gaan. Vooral als de richtingaanwijzers aangingen leek het wel een kerstslinger ;)

Na ruim een uur rijden even een rek en strek stop gemaakt.

Afbeelding

Vervolgens weer door richting Schiphol.
De skyline van Schiphol is echt geweldig in het donker.

Afbeelding

Aangezien het rijden in het donker met een groep best vermoeiend is, begonnen de buikjes te rommelen. Dus maar een stop bij de bekende M in Hoofddorp.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna weer verder. Na zo'n 45 minuten kwamen we op de eindbestemming. Midden in het Amsterdamse Bos. Eric en ik hadden voor wat hartige versnaperingen gezorgd en drisdrank. We hebben heerlijk met z'n allen nog lekker nagepraat en inderdaad zoals Gerrit schreef. Tjalling had zijn masker opgezet en stond op het fiets pad terwijl een snorscooter langkwam. De beste man kreeg de schrik van z'n leven.... :mrgreen:

Afbeelding

Het was een super tour, alles zat mee. Helaas belde PeterRoland op laatste moment af, maar niet getreurd Peter, we zullen volgend jaar nog wel eens een ander nachtelijk tourtje organiseren!
Rond 02.30uur afscheid genomen van iedereen. Wij reden terug achter Willem aan, alles ging prima tot we bij het Leidsenplein kwamen. Willen reed een fietspad op en tussen ons in raasde het verkeer door incl wat politie wagens. Ik heb toen besloten om een straat verder in te rijden zijn we via de grachten naar Centraal Station gereden. We zagen willem niet bij de pont, dus wij zijn maar aan boord gegaan. Toen de pont vertrok, kwam Willem aanrijden :cry: Sorry Willem....ik hoop wel dat je goed thuis bent gekomen.

Wij willen iedereen bedanken voor zijn/haar aanwezigheid. De sfeer was ontspannen en we hebben krom gelegen van het lachen!
Het is een feit dat we een hechte club hebben.

Eric en Karin bedankt voor het medeorganiseren en de gezellige dag!

Marjoleine en Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Paul-dc3
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 106

Re: Verslag STN Nacht tour 1 September 2012

Bericht#3 » 02 sep 2012, 14:46

Hei Nightrijders

Het ziet er duister en spookachtig uit !!!

Zie dat jullie wel genoten hebben, maar helaas niet voor mij
deze nachtelijke toertjes.

Heb wel aan jullie gedacht met mijn hoofd op het kussen, maar meer
dat het allemaal veilig zou gaan aflopen
Nou dat is gelukt aan de reacties en de beelden te oordelen.

grt.Paul
0 x

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: Verslag STN Nacht tour 1 September 2012

Bericht#4 » 02 sep 2012, 16:07

De eerste nachtrit van de STN is een feit.
Geweldig om te doen. Het is een hele andere beleving van een tour.

Na zoals Stephan al schreef een stevige maaltijd richting garage. Tjalling en Barbara stonden bij de ingang van de tuin al op ons te wachten om zo gezamelijk naar de garage te rijden.

Geweldig was het om te zien dat Danny,ondanks dat hij niet mee kon,ons toch een goede tour kwam wensen. Helemaal top.
Maar de verassingen waren nog niet compleet. Ook PietV (Piet Vis) heeft de garage weten te vinden en kwam ons een bezoekje brengen op de fiets. (hebben we dan nu ook een afd. FTN. :mrgreen: Zou wel goed zijn voor ons. ;) )
Heel leuk Piet dat je er ook even was. Hopelijk ben je veilig thuis gekomen.

Maar het was weer een gezellige drukte bij de Garage. Ruim optijd konden we vertrekken voor de tour. Alles is daar eigenlijk al over geschreven. Wel ben ik blij dat het allemaal netjes is verlopen. We hebben een geapste snelheid gereden. Geen rare toeren etc. Helemaal top.

Rest mij een ieder te bedanken voor de gezelligheid en deelname.. Het geeft toch wel een extra stukje benodigde inzet zo om deze tijd touren..
Stephan en Marjoleine jullie ook bedankt voor het mede organiseren.

MAAR.... toch wel even een speciale dank aan Tjalling en Barbara. Jullie waren toch wel de smaakmakers van het geheel. Geweldig..

Op naar een volgend evenement.. Deze is er al snel weer. Kom je ook de 22ste mee.??

Karin en Eric.
0 x
Verander muren in deuren....

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Verslag STN Nacht tour 1 September 2012

Bericht#5 » 02 sep 2012, 16:49

Geweldig om te lezen dat een ieder genoten heeft van deze tour bij nacht wij hebben genoten van de foto's en de verhalen

bedankt hier voor.

Grt van ons Ria en Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Tjalling
Berichten: 145

Re: Verslag STN Nacht tour 1 September 2012

Bericht#6 » 05 sep 2012, 17:09

Hier nog een verslag van zaterdag. het was een bijzondere ervaring zo in de nacht rijden met een groep mensen .en ik wil ook iedereen bedanken voor een leuken rit en in bijzonder Eric karin en Stephan marjolein ik heb wat weinig tijd om een groot verslag te schrijven dus hou ik het wat kort .maar ik vind wel dat je niet iedereen lid kan laten worden want er waren toch wat ongure tiepes bij.
M.v.g. Tjalling
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag STN Nacht tour 1 September 2012

Bericht#7 » 05 sep 2012, 22:37

Nou mensen,

Mooie foto's en verhalen. Apart spannend en leuk om te lezen.

Gefeliciteerd mensen.

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer