STN Jaarverslag 2012

Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 225
Contacteer:

STN Jaarverslag 2012

Bericht#1 » 23 dec 2012, 18:13

Afbeelding


Scooter Tourclub Nederland (STN) wil via deze terug kijken op het jaar 2012.
2012 was voor de tourclub een bewogen jaar. Op 1 augustus 2012 was de club een feit en ging ons forum online.
De start ging boven verwachting goed, de eerste leden melden zich al snel aan en de eerste tour werd al snel georganiseerd.

De eerste georganiseerde tour was naar de Oldtimerdag te Medemblik.
In de stromende regen maar vol goede moed en vooral enthousiasme ging deze tour van start.


Ondanks het slechte weer een mooie opkomst.

Afbeelding
Afbeelding

Zoals al geschreven was het enthousiasme goed aanwezig waardoor alle mooie Oldtimers toch een goedkeurend blik kregen.

Er waren genoeg mooie Oldtimers te bewonderen.

Afbeelding
Afbeelding

Uiteraard werd ook het restaurant bezocht,want met een honger gevoel tourt dat niet lekker.

Afbeelding

Maar er waren meer meetings in 2012. Zo ook de Meet & Greet..
Geen tourrit maar gewoon lekker bij elkaar komen onder het genot van een hapje en een drankje. Ook was er de mogelijkheid om te poetsen en te sleutelen.


Remmen vervangen bij een Kymco Grand Dink.

Afbeelding
Afbeelding


De opkomst van deze dag was meer dan geweldig. De gezelligheid als gebruikelijk volop aanwezig..

Afbeelding

Maar het kan natuurlijk altijd gekker. Zo kwam de Nachttour..

Een nachttour kan niet zonder spoken,ehm spook..

Afbeelding
Afbeelding

En bij een Nachttour hoort ook een nachtpicknick..

Afbeelding
Afbeelding

En hier was het dan om te doen..

Afbeelding

En zo maakte we vele tours en hadden we gezellige meeting.

De laatste van 2012 was de Pepernoten meeting. Ook hier was de opkomst weer geweldig. Er was gezorgt voor een lekker hapje en een drankje. Ook was er pepernotensjoelen met leuke prijsjes.


Nou waren sommige leden wel heel tevreden met hun gewonnen prijs..

Afbeelding

Maar zo als het hoort met een vriendschappelijke wedstrijd had iedereen een leuk prijsje. We konden weer terug kijken op een geslaagde dag.


Maar toch waren er wel serieuse zaken om op terug te kijken. De STN op poten zetten heeft een hoop werk gekost.
Stephan en Eric hebben hier uren werk en overleggen in zitten. Zo erg dat zij een telefoon,sms en app verbod kregen van de dames tussen 18.00 en 19.00uur
Maar er zijn altijd verrassingen. Er stond iemand op met technische kennis van het bouwen voor ons forum. Veronique heeft achter de schermen in het begin zeer veel ondersteuning geboden.
Maar ook Peter mogen we niet vergeten. Zonder de hulp van Peter was er geen forum zoals wij deze nu kunnen gebruiken. Mochten we tegen een storing lopen, hoe groot of klein deze ook is, wordt deze in een knip en een wink opgelost..

Gelukkig waren Gerrit en Jan bereid om de STN als moderators mee te helpen om op het forum alles in goede banen te leiden en met ons mee te denken. Ook dit is uiteraard het vermelden waard. Toch is het een compliment waard om te zien dat beide moderators hier weinig voor hoeven te doen. Er heerst een vrolijke sfeer binnen de club met een respect naar elkaar toe. Ook hierin is de STN geslaagd te noemen.

Tijdens het schrijven van dit terugblik kunnen we terug kijken op een geslaagd jaar. Zo heeft de club over de 70 actieve leden mogen verwelkomen, sponsoren gevonden en heeft de club in diverse media aandacht gekregen. We kunnen met z,n allen trots en tevreden zijn.

Maar zo zijn er helaas ook minder leuke dingen te melden waar wij even bij stil willen staan.
Helaas hebben we leden en partners van leden welke getroffen zijn door ziekte. Dit geeft toch maar weer eens aan hoe kwetsbaar we zijn als mensen. Laten we daarom vooral door gaan met de leuke dingen indien mogelijk. Maar laten we ook zeker de mensen die dit niet kunnen aandacht blijven geven. Een kaartje,bezoekje of berichtje kost weinig moeite,maar kan veel goeds doen.

Bij het ontstaan van de Tourclub was dit het idee er achter: Met elkaar en voor elkaar.

Maar weer terug naar de leuke dingen.

We hadden in December de kerstpakketten veiling. Boven onze verwachting was dit een groot success. Dit geeft goed aan hoe fijn we het met elkaar hebben en dat de club van ons allemaal is. Maar ook de vrije giften werden gedaan. De STN is hier heel blij mee. Iets als dit kost toch altijd een hoop tijd maar ook geld.
Ook buiten de veilingen etc. zijn donatie,s altijd welkom. Ook bij meetings is er een potje aanwezig waar een vrijwillige donatie altijd in past.
De donatie,s maakt het mogelijk om leuke dingen,belangrijke dingen te blijven verzorgen.

Het einde van 2012 is al in zicht.
Wij hopen dat iedereen goed 2013 in gaat. Laten we wat betreft de ScooterTourclubNederland 2013 net zo mooi,vrolijk en succesvol maken als de afgelopen maanden. Hopelijk mogen we in 2013 nog vele nieuwe leden verwelkomen. Ook jouw hulp kunnen we hier goed bij gebruiken. Breng jouw enthousiasme over op anderen! Mocht je ideeen hebben hoe wij kunnen promoten horen wij dit graag. De STN heeft materiaal om dit te ondersteunen.


Afbeelding

Met veel plezier heb ik op 28-07-2012 mijn medewerking aan dit nieuwe Forum toegezegd.
Nu na een klein half jaartje op de achtergrond meekijken heb ik dit met heel veel genoegen gedaan.
Het doet mij een genoegen om te zien dat het forum en de club in deze korte tijd zo is uitgegroeid.
En ik zal het komende jaar er weer helemaal voor gaan.
Met dank aan de beide oprichters voor hun doorzettingsvermogen om deze toch zware taak op zich te nemen.

Met vriendelijke groeten Jan Houtkamp


Afbeelding

Ten eerste wil ik Stephan en Eric complimenteren met het enthousiasme hoe zij STN opgericht en op de kaart hebben gezet.
Ik hoefde niet lang na te denken toen ik gevraagd werd om moderator te worden ik heb het met plezier aanvaart.
Er heerst een goede sfeer op het forum en het doet mij goed dat er al zoveel leden zijn, ik hoop dat er in 2013 vele leden bij zullen komen met verschillende merken scooters.
In het 2013 zal ik mij weer volledig inzetten voor STN en haar leden en dat er weer mooie ritten en activiteiten zullen gaan plaats vinden.

Groeten Gerrit Koppelrath



Wij wensen iedereen een goed en gezond 2013...!
Stephan & Marjoleine, Karin & Eric, Gerrit & Jan

Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: STN Jaarverslag 2012

Bericht#2 » 23 dec 2012, 18:58

Heren en dames van de scootertourclub.

In het voorgaande jaaroverzicht van 2012 word aangegeven hoe een kleine club groot kan zijn.
Wij Bauke en ik vinden het super om hier deel van uit te mogen maken.

Uiteraard zijn we benieuwd hoe de scootertourclub het in 2013 het er vanaf brengt.
Wat ons betreft, is het al de gezelligste club, dus het kan alleen maar gezelliger worden.

Eric, Karin, Stephan, Marjoleine, Gerrit en Jan bedankt voor het opzetten van de club.
Graag tot in het nieuwe seizoen.

Bij deze proosten wij op prachtige kerstdagen en een gezond, veilig en een mooi 2013

Vrolijke groeten Eric en Bauke
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Marjoleine

Re: STN Jaarverslag 2012

Bericht#3 » 23 dec 2012, 19:10

Wat een leuk verslag is het geworden!
Sinds de oprichting in Augustus hebben we al een hoop meegemaakt, voorral de nachttour was erg leuk, midden in de nacht Mc Donalds en ook de Mentosjes van Danny houden we erin.

Bedankt iedereen voor zijn of haar bijdragen aan de club, we zijn allemaal apetrots!

Fijne dagen en een gezond en gelukkig 2013!

Marjoleine
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: STN Jaarverslag 2012

Bericht#4 » 23 dec 2012, 20:11

Met de samenvatting van het verslag zijn er genoeg ingrindiënten om verder te borduren waarbij menig een trots op zichzelf mag zijn voor het bereikte resultaat.

Gefeliciteerd mensen

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: STN Jaarverslag 2012

Bericht#5 » 23 dec 2012, 20:41

een mooi verslag en een goed begin
ik hoop op nog vele jaren plezier met alle tourgenoten en aanhang.
groet roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Elystardriver
Berichten: 344

Re: STN Jaarverslag 2012

Bericht#6 » 23 dec 2012, 23:50

;) Een heel mooi verslag.
Dank voor de mensen die de STN hebben opgericht en dit forum.
Blij te mogen deel uit te maken van deze gezellige club.

Hoop in 2013 meer mensen te leren kennen gedurende meetings / tourtochten. :lol:

Gr Marijn
0 x
Kymco Grand Dink 2017 -
Peugeot Elystar 2006 - 2017 (0 - 86.000)
Piaggio Vespa Sfera 1992 - 1999 (0 - 69.000)

Mokum

Re: STN Jaarverslag 2012

Bericht#7 » 24 dec 2012, 07:32

Inderdaad een mooi verslag, iets waar jullie mannen en vrouwen trots op mogen zijn.
Binnen korte tijd hebben jullie het gepresteerd om een tour club op te bouwen waar wederzijds respect en gezelligheid hoog in het vaandel staat.
En dat allemaal op vrijwillige basis, zonder enig commercieel belang, petje af dat zie je niet vaak!

Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe voor 2013, en hoop dat de club ook in dat jaar weer veel moois zal brengen.

Mannen en vrouwen van STN, bedankt voor alle gezelligheid.

Rob & Dine
Laatst gewijzigd door Mokum op 24 dec 2012, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
PeterRoland
Berichten: 51

Re: STN Jaarverslag 2012

Bericht#8 » 24 dec 2012, 11:41

Heel mooi toch voor een nog geen halfjaar verslag :D

Goe bezig manne.

Gr,
Peter
0 x
Rocknu-Rollater

Gebruikersavatar
Eric
Voormalig STN Lid
Berichten: 1027
Contacteer:

Re: STN Jaarverslag 2012

Bericht#9 » 24 dec 2012, 13:32

PeterRoland schreef:Heel mooi toch voor een nog geen halfjaar verslag



:mrgreen:
0 x
Verander muren in deuren....

Stephan

Re: STN Jaarverslag 2012

Bericht#10 » 24 dec 2012, 18:27

Iedereen ontzettend bedankt voor de mooie en oprechte berichten. Hierdoor weten Eric en ik ook waar we het voor doen.
Komend jaar wordt een mooi en wederom gezellig jaar. Niet alleen maar kilometers vreten, maar ook leuke, gekke, en leuke dingen ondernemen samen..!

Ik kan alleen nog maar zeggen.... Proost op het nieuwe jaar!

Afbeelding

Stephan
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2012”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer