28-06-14 Verslagen en foto's meeting & Tour Leiderdorp

Stephan

28-06-14 Verslagen en foto's meeting & Tour Leiderdorp

Bericht#1 » 28 jun 2014, 19:23

Hier komen de verslagen en foto's
0 x

Gaaspertje

Re: Verslagen en foto's meeting & Tour Leiderdorp

Bericht#2 » 28 jun 2014, 20:28

Ik ben weer thuis na een super geslaagde dag en daarvoor mijn dank aan de organisatoren en de leden die mee gereden hebben voor de gezelligheid en spontane gesprekken en lol.
Morgen komt mijn verdere verslag nu even onder het gemalen water en de beentjes van de vloer. :D
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Verslagen en foto's meeting & Tour Leiderdorp

Bericht#3 » 28 jun 2014, 21:20

hoi ook weer thuis..
na weer een ellen lange rit die weer door omleidingen werd gekenmerkt ja ook de bijlmer is onbereikbaar door werkzaamheden..
morgen meer over deze rit van bijna 500km...
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Mario

Re: Verslagen en foto's meeting & Tour Leiderdorp

Bericht#4 » 28 jun 2014, 21:22

Allereerst wil ik Edwin bedanken voor het uitzetten van een geweldige relaxte tour.
Het was echt heel erg gezellig en alles verliep perfect.
Er werd op elkaar gewacht en het verkeer liep ook mooi zonder dat er iemand bij de rotondes en dergelijke hoefde te wachten.
Yvonne en ik reden om 9 uur richting Aalsmeer waar Gerrit ons al op stond te wachten.
We zijn toen verder gaan rijden met Gerrit voorop naar Leiderdorp.
We kwamen iets te vroeg aan (10:30) en zijn maar even wat gaan drinken bij de MacDonalds.
Toen kwam Roelf ook daar aanrijden.
Ongeveer om 11:20 zagen we de rest ook al rijden richting het pannenkoekenhuis en zijn we daar ook heengegaan.
Heerlijk pannenkoekje gegeten(was wel wat klein) en ongeveer om 14:00 zijn we aan de tour begonnen die Edwin had uitgezet.
We zijn diverse keren gestopt waaronder bij een palingrokerij.
Natuurlijk het 1 en ander genuttigd en meegenomen zijn we verder gereden.
Toen de tour over was hebben we allen afscheid genomen en zijn we naar huis vertrokken.
Al met al een geweldige relaxte tour en deze mag van mij nog wel eens overgedaan worden.

Groet,Mario

Hier nog een paar foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x

Stephan

Re: Verslagen en foto's meeting & Tour Leiderdorp

Bericht#5 » 28 jun 2014, 21:36

Ziet er gezellig en ontspannen uit! Vooral de laatste foto van Jan-H en Gerrit...
Gerrit zat vast weer wat sterke verhalen te vertellen :lol:
0 x

TK E

Re: Verslagen en foto's meeting & Tour Leiderdorp

Bericht#6 » 28 jun 2014, 21:55

Beetje bij Beetje probeer ik er weer te zijn.....maar goed....
Al éérste wil ik iedereen bedanken voor de gezellig uitziende foto,s.........Dit is iets waar we het voor willen doen.....of te wel iedereen in zijn eigen regio kan en mag zelf een tour uitzetten en zoals je ziet met de foto,s die ik op dit moment heb gezien heb ik er spijt van dat ik niet aanwezig ben geweest.....maar goed ik had andere prioriteiten....waaronder het testen van een elektrische scooter....maar daar horen jullie later meer over.......
Maar goed voor nu bedankt voor de mooie en gezellige foto,s inderdaad die ene met Gerrit en Jan-H........een betere reclame foto kunnen we niet hebben......
Ik wil zeggen Jongens.......maar bij deze...... Dames en Heren bedankt.......dit is op en top STN........
TK E
Laatst gewijzigd door TK E op 29 jun 2014, 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2601

Re: Verslagen en foto's meeting & Tour Leiderdorp

Bericht#7 » 28 jun 2014, 22:00

Ook ik ben na een prima tour met een heerlijke pannenkoek, leuke stops en mooie landschappen rond 19.45 uur thuisgekomen.
Alle deelnemers en de tourleider Edwin zeer bedankt voor de gezelligheid en de goede sfeer met elkaar.
Zal kijken of mijn foto's nog iets toevoegen aan het topic, dus dat houden jullie nog tegoed.
Fijn weekend verder en groeten van,
Jan H.
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Verslagen en foto's meeting & Tour Leiderdorp

Bericht#8 » 28 jun 2014, 22:30

nou even een klein stukje nog.
ik had me voor deze rit opgegeven aangezien ik zo een lamp van edwin had gekocht dacht ik och die kan ik net zo goed even halen..
jaja daar dachten rijkswaterstaat de provincie noordholland en de gemeente amsterdam toch net effe anders over.
ze kunnen al die motorclubs die nu ter discussie staan wel alle meetings in en om amsterdam/hilversum laten houden
voor ze namelijk de weg hebben gevonden door al die half aangegeven weg omleggingen zijn ze te moe om nog wat uit te vreten haha
ik zal even opnoemen wat ik zoal in het prachtige noordholland tegen ben gekomen..
toevallig wist ik dat de weg van hilversum naar uithoorn gestremd was kwam ik tegen bij het plannen..
dus ach dan gaan we toch gewoon over weesp? via muiderberg enz naar weesp gereden moie landwegetje s natuur niks aan het handje...
tot ik het laatste bochtje na een bruggetje door ging en allemaal gele omleidingsborden zag..
yep je kon dus niet achter weesp langs maar ik hoef maar tot achter weesp en dan ga ik bij de gein langs dus dat moet lukken...
tot ook de fietspad gebruikers werden omgeleid.
uiteindelijk op goed geluk toch bij weg verkeers regelaars teregd gekomen en na wat discussie werd mij toe gestaan om over het gravel langs de werksaamheden te gaan..
net voor abcoud werd een bootje uit het water gelicht maar meer als een kop koffie lang duurde dat niet best wel leuk om te zien.
na abcoude weer doorgereden en op de een of andere manier na wat wegen die dicht waren toch bij het restaurant teregd gekomen

een erg gezellig samenzijn tot we door de opperheks van het restaurant de opdracht kregen om alles ineens af te rekenen en dan onderling de zooi weer uit te zoeken.
nu was het duidelijk dat akela geen ervaring had met ons wand haar voorstel werd als een kernraket afgeschoten. haha
tja uiteindelijk heeft iedereen zijn deel betaald we zijn dan lastige lui wel eerlijk..
de tourtocht heb ik voor ik denk en derde deel meegreden en daarna op advies van edwin omhoog gereden nou tot aan amstelveen ging het best inderdaa als maar rechtdoor kan eigenlijk niet misgaan..
en ja hoor gele borden..
(bromfietsers via route 2)
goed nadat ik toch nog de blijmer he bereikt was ik het helemaal zat had daar 4 rondje gereden een markt een afzetting door straat werk iets met enorme buizen enz.
tot ik bij een bus chauffeur raad vroeg hij mij uitgelegd hoe ik tot de maxis kom echter moest 500 meter over een stukje waar ik eigenlijk niet mocht rijden maar zegd hij ik blijf wel even achter je hangen nee niet de a 4 of zo een binnenring weg zeg maar
vraag me niet waar dit was ik was op dat momend de orientatie volledig even kwijt.
nou ik rij daar zie ineens een weggetje de bovendiemerweg ho stop daar kan ik lnags om onder de snelweg door aan de goede kant te komen de man vriendelijk bedankt en toen was het nog even herorienteren bij die nieuwe brug en zag ik tot mijn grote vreugde muiderberg pppfoei
dit was zeker een van mijn lastigste ritten wat zoekwerk betrefd,,
ben daarna even dorgereden tot bij het water tegen over ik denk huizen en eerst koffie en ee broodje
nou ja verder is het niet ijster intresant hoor door de polder vogelweg enz kampen en de mastenbroekpolder
tussen hasselt en zwartsluis een invasie van race fietsers iets van groningen naar tilburg???
goed was voor een goed doel geloff ik nou ik dacht wacht het spectakele met een broodje en koffie even af en na goed 10 minuten weer doorgereden nog een keer getankt en totaal 240+ 223 + 43 km geredentotaal dus 506 km gereden
volgens mijn berekening was het enkele reis zo 210 km...
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Verslagen en foto's meeting & Tour Leiderdorp

Bericht#9 » 28 jun 2014, 22:31

Leuk verslag en dito foto's, heb er van kunnen genieten.

Gr.Siem.
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Verslagen en foto's meeting & Tour Leiderdorp

Bericht#10 » 28 jun 2014, 23:12

Zo,n mooie tour en goed weer, ik heb dus heel wat gemist.
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2014”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer