Piaggio New Liberty (S) Review topic

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Piaggio New Liberty S 2017

Bericht#291 » 30 jan 2018, 19:57

Die tank inhoud, dat is voor mij dan weer wel een reden om hem te laten staan. Ik vind 10liter wat ik nu heb al te weinig. ;-)
1 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
JMans
Berichten: 57

Re: Piaggio New Liberty S 2017

Bericht#292 » 30 jan 2018, 20:42

roadkill schreef:Die tank inhoud, dat is voor mij dan weer wel een reden om hem te laten staan. Ik vind 10liter wat ik nu heb al te weinig. ;-)

Mee eens, de tank inhoud had wel wat meer mogen zijn, dit is de reden dat ik nu een jerry can met benzine mee ga nemen, ik wil liever niet stil staan onderweg..
0 x

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Piaggio New Liberty S 2017

Bericht#293 » 30 jan 2018, 20:51

JMans schreef:
roadkill schreef:Die tank inhoud, dat is voor mij dan weer wel een reden om hem te laten staan. Ik vind 10liter wat ik nu heb al te weinig. ;-)

Mee eens, de tank inhoud had wel wat meer mogen zijn, dit is de reden dat ik nu een jerry can met benzine mee ga nemen, ik wil liever niet stil staan onderweg..


Heb er geen problemen mee. Rij rond de 200km met een tank en rij daar gemiddeld 6 keer mee op en neer naar mijn werk.. prima :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
Ruud_B
Berichten: 561

Re: Piaggio New Liberty S 2017

Bericht#294 » 31 jan 2018, 17:05

Dag broeders,

Net bericht van mijn dealer gekregen de led dagrijers ( met dank aan @Supreme81) en de jiffy standaard zijn binnen !

Volgende week donderdag even onder het mes ... ben benieuwd!

Zal tegen die tijd wel wat foto's uploaden van het geheel.

Zit overigens te denken om de " Mickey Mouse " spiegels ( prachtig gevonden @Frans) , te vervangen door wat sportievere exemplaren. Weet nog niet exact wat . Op you tube zag ik wat filmpjes uit Italië voorbijkomen van New LibertyS met andere spiegels erop. Zag er tof uit moet ik zeggen.

Vrgr Ruud
0 x
" IK ACCEPTEER U, ZOALS IK BEN "

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Piaggio New Liberty S 2017

Bericht#295 » 31 jan 2018, 17:10

Spiegels wel bewaren hé...

Zulke goeie zul je namelijk niet snel vinden!
:thumbsup:
0 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Piaggio New Liberty S 2017

Bericht#296 » 31 jan 2018, 18:04

Ruud_B schreef:Dag broeders,

Net bericht van mijn dealer gekregen de led dagrijers ( met dank aan @Supreme81) en de jiffy standaard zijn binnen !

Volgende week donderdag even onder het mes ... ben benieuwd!


Zal tegen die tijd wel wat foto's uploaden van het geheel.

Zit overigens te denken om de " Mickey Mouse " spiegels ( prachtig gevonden @Frans) , te vervangen door wat sportievere exemplaren. Weet nog niet exact wat . Op you tube zag ik wat filmpjes uit Italië voorbijkomen van New LibertyS met andere spiegels erop. Zag er tof uit moet ik zeggen.

Vrgr Ruud


Als de richtingaanwijzers vervangen gaan worden, dient het front losgekomen te worden...

Laat in dat geval dan ook gelijk een USB-voeding plaatsen, scheelt je gelijk één of meer manuurlonen voor het geval je hem alsnog later zult gaan laten plaatsen!
1 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Piaggio New Liberty S 2017

Bericht#297 » 31 jan 2018, 18:57

Ruud_B schreef:Dag broeders,

Net bericht van mijn dealer gekregen de led dagrijers ( met dank aan @Supreme81) en de jiffy standaard zijn binnen !

Volgende week donderdag even onder het mes ... ben benieuwd!

Zal tegen die tijd wel wat foto's uploaden van het geheel.

Zit overigens te denken om de " Mickey Mouse " spiegels ( prachtig gevonden @Frans) , te vervangen door wat sportievere exemplaren. Weet nog niet exact wat . Op you tube zag ik wat filmpjes uit Italië voorbijkomen van New LibertyS met andere spiegels erop. Zag er tof uit moet ik zeggen.

Vrgr Ruud


Ben benieuwd naar het resultaat Ruud! En die Mickey Mouse spiegels vind ik juist super fijn.. Geven prima zicht.
Optisch is het natuurlijk persoonlijk.

De LED dagrijverlichting gaat wel een klusje worden. Mijn dealer was er ook wat langer mee bezig omdat hij niet goed bij de juiste kabel/aansluiting kon komen of iets dergelijks. Daardoor moest de scooter behoorlijk gestript worden.. Mijn Liberty was ook de eerste waarbij hij dat deed.. Dus koste me niks extra.

De tip van Frans is wel een goeie aangaande de USB aansluiting. Had ik eerder moeten weten... :cry:
1 x

Gebruikersavatar
Ruud_B
Berichten: 561

Re: Piaggio New Liberty S 2017

Bericht#298 » 31 jan 2018, 20:28

@Frans, verdomd goed idee. Ik zal dat gelijk even voorstellen ....dat van die usb aansluiting....


Vrgr Ruud
1 x
" IK ACCEPTEER U, ZOALS IK BEN "

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Piaggio New Liberty S 2017

Bericht#299 » 07 feb 2018, 04:45

Scooter Forens Frans schreef:In mijn ogen helaas wel, ik vind hem fantasieloos en vooral geen sieraad aan deze scooter...

Thuis hebben we ook nog een Yamaha Neo's staan en die heeft ook een met zwart kunststof overtrokken variokap...bbrrrr!


Zit die zwarte kap over de bestaande vario deksel als sierkap (zoals bij de aprilia sr (van vroeger 1997)
Of zit daar alleen die zwarte kap op??

Ik vind die nieuwe kap wel een gedrocht helaas.. Ziet er niet uit. Net of ze op het laatste beetje alu moesten besparen.
Maar ik denk dat je er prima gewoon het oude type kap ermee kan verwisselen.
0 x

Gebruikersavatar
Klapband
Berichten: 791

Re: Piaggio New Liberty S 2017

Bericht#300 » 07 feb 2018, 04:49

Supreme81 schreef:
JMans schreef:
roadkill schreef:Die tank inhoud, dat is voor mij dan weer wel een reden om hem te laten staan. Ik vind 10liter wat ik nu heb al te weinig. ;-)

Mee eens, de tank inhoud had wel wat meer mogen zijn, dit is de reden dat ik nu een jerry can met benzine mee ga nemen, ik wil liever niet stil staan onderweg..


Heb er geen problemen mee. Rij rond de 200km met een tank en rij daar gemiddeld 6 keer mee op en neer naar mijn werk.. prima :thumbsup:


Hoe ver is jou werk (dan kan ik een betere berekening maken)
0 x

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden  •  Registreer