Meatlove's Symphony ST 'Het Witte Wief'

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Meatlove's Symphony ST 'Het Witte Wief'

Bericht#1 » 14 jun 2017, 10:10

Vandaag even bij de dealer langsgefietst om te kijken of de bestelde Sym Symphony ST al binnen is. En ja hoor! Daar staat 'ie! ::-

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb hem een WOK-status gegeven. Ik Wacht Op het Kenteken. Eind deze week, begin volgende week. Sneller dan verwacht. 8-)
Laatst gewijzigd door M.L. op 07 feb 2018, 12:58, 4 keer totaal gewijzigd.
1 x

Gebruikersavatar
MonsterlijkKPS
Voormalig STN Lid
Berichten: 1760

Re: Meatlove's Symphony ST

Bericht#2 » 14 jun 2017, 10:26

Een van de weinige WOK's die je graag ontvangt :cheers: . Welkom hier bij de STN, en wat een prachtding! :worshippy:
1 x
Afbeelding Afbeelding
01-01-2016 KMS: 11535 | KMS eind 2016: 22002 | KMS eind 2017: 34373
Gebroken koppelingsveer 22002 - 22735
16-01-2018: 34524
Eindstation 16-4-16


Eigen Linkjes:
Wintervoorbereiding - Carburateur blues - Led & disco Strips

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Meatlove's Symphony ST

Bericht#3 » 14 jun 2017, 10:41

MonsterlijkKPS schreef:Een van de weinige WOK's die je graag ontvangt :cheers: . Welkom hier bij de STN, en wat een prachtding! :worshippy:

Thanks!

Nog een kleine aanvulling: Er is inmiddels ook het een en ander vanuit China onderweg. Handvatverwarming, een COB LED voor het dim/grootlicht, amberkleurige LED's voor de richtingaanwijzers en een Bluetooth intercom voor in mijn helm.

Ik zal er wel wat foto's van maken tijdens het inbouwen. (als het allemaal past)
1 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Meatlove's Symphony ST

Bericht#4 » 14 jun 2017, 11:11

Dat zijn leuke WOK ...

Ik heb er ook een maar die is minder ..
WOK.

Wachten op knie ...
Ja heb tijdens mijn val een kneuzing opgelopen aan mijn knie dus kan even geen brommer rijden :nono1:

Maar het gaat wel iets beter
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: Meatlove's Symphony ST

Bericht#5 » 14 jun 2017, 12:04

Als ik nu opnieuw moest kiezen zou ik ook voor een witte gaan. Mooi.
1 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
Snowman
Berichten: 91

Re: Meatlove's Symphony ST

Bericht#6 » 14 jun 2017, 16:29

toppertje mooi
1 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Meatlove's Symphony ST

Bericht#7 » 14 jun 2017, 20:46

bertocello schreef:Als ik nu opnieuw moest kiezen zou ik ook voor een witte gaan. Mooi.

Met op papier 2 kanshebbers ging ik naar de dealer. Een blauwe Kymco Agility 16, of een witte Sym Symphony ST. De zit op de Sym gaf de doorslag. Vervolgens heb ik er eerst een week over nagedacht. Wel vertelde de dealer nog dat de Symphony ST ook in het blauw zou komen. Dus ik zoeken online en op de internationale site staat dit plaaatje.

Afbeelding


Ik heb er nog over getwijfeld om een blauwe te kopen. Bij mijn tweede bezoek bleek dat deze pas in oktober/november geleverd zou kunnen worden, dus toch maar voor de witte gegaan. Gelukkig vind ik die net zo mooi. :)
0 x

Gebruikersavatar
E.vdploeg1978
Berichten: 103

Re: Meatlove's Symphony ST

Bericht#8 » 16 jun 2017, 19:46

Afbeelding

Is ook erg mooi, nieuw voor de 125cc alleen nog.
1 x
Sym Jet14 50cc 2018

Reyn
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 768

Re: Meatlove's Symphony ST

Bericht#9 » 17 jun 2017, 16:06

Vond de witte destijds ook heel mooi.
Heb uiteindelijk toch niet voor wit gekozen omdat die wel heel vlug "vuil" word
Je ziet immers alles op wit, een buitje en hij ziet er niet uit. Was overigens een tip van de vrouw.
1 x
Sym Symphony ST 2018 euro4
Extra's: half hoog windscherm, 39l topkoffer, extra remlicht onder koffer, heidenau K66 banden

Dagrecord: 336 km

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Meatlove's Symphony ST

Bericht#10 » 17 jun 2017, 22:02

Reyn schreef:Vond de witte destijds ook heel mooi.
Heb uiteindelijk toch niet voor wit gekozen omdat die wel heel vlug "vuil" word
Je ziet immers alles op wit, een buitje en hij ziet er niet uit. Was overigens een tip van de vrouw.

En om die reden heb ik juist wel voor een witte gekozen. De andere 2 kleuren zijn glanzend zwart en donkergrijs. De grijze kleur vind ik niet zo geweldig en op een zwarte auto/scooter zie je ook alles. Een beetje stoffig weer en een bui regen en je kunt weer aan de gang met de spons. Ik heb ook een fiets met zwarte velgen en hiermee rijd ik veel over zand/schelpenpaden. Dat is ook erg besmettelijk.

Wat ik aan een witte auto het lelijkst vindt zijn de dode vliegen in de zomer en de pekel aan de dorpels/zijkant en de achterkant in de winter. Hier hoop ik met de scooter minder last van te hebben.

En och, dan is ie eens vies. Eventjes soppen en je hebt m er weer netjes bij staan.
2 x

Social Media

   

Terug naar “Mijn Scooter (Review)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer