Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

TK E

Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#1 » 08 nov 2015, 17:46

Vandaag was het zover.....de éérste voor de AGMCafeRacerpannenkoeketenincl.tour...... :mrgreen: ik voel hier een scrabbelwoord aankomen.....
Maar goed in het begin veel aanmeldingen en ik denk aan de tijd van het jaar ook best wel veel afzeggingen.....best jammer want aan het weer lag het niet......heerlijk tourweer.......voor nu....Het begin....
Ik ben om 10:10 vertrokken met een dichte mist maar die loste steeds verder op......in totaal 3 x een wegomlegging gehad omdat er aan de weg werd gewerkt.......tuurlijk niet op zondag.... :mrgreen: .......dus een kleine vertraging maar gewoon ruim op tijd aanwezig op de afgesproken plaats Alphen aan den Rijn....

De éérste AGM CafeRacers werden direct bewondert door diverse leden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna zijn we naar binnen gegaan om heerlijk een pannenkoek te gaan eten.......en ja ook die waren niet verkeerd.....en dat het gezellig was........ja dat was het zeker....

Afbeelding

Er waren ook leden die niet konden wachten met eten dus die probeerde een STN Buffel te eten maar bij nader in zien besloot hij toch maar voor iets softer te gaan :mrgreen: :roll:

Afbeelding

De grootste verrassing was toch wel dat Stephan en Marjoleine ook kwamen.....ik wist dat zij samen effe de beest gingen uithangen maar besloten om toch ook maar even langs te komen........Tja....dat heet nou de STN Gezelligheid en dat er zelfs nieuwe leden gelijk maar een rondje gaven.........Ligt natuurlijk aan de tafel waar je zit....(De Buffel Tafel denk ik) :mrgreen:
Nog bedankt Henk......de volgende rondje als je er ook ben ik die voor mij......Deal :mrgreen:

Afbeelding

Ook hier natuurlijk weer een Selfie......en alleen ik mag dit bij Marjoleine.......toch??? :?: 8-)

Afbeelding

Woorden spreken voor zich.....dus lekker pannenkoeken eten....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op verzoek.......effe een Selfie met wat interieur van het Restaurant......

Afbeelding

Na het eten zijn we weer naar buiten gegaan om een groepsfoto te maken dus wat ook geschiede.....

Afbeelding

Afbeelding

Rene Tarzanen die ineens ging buigen voor De STN Buffel...... :lol: :mrgreen: denk ik.....

Afbeelding

Een groep Selfie mocht natuurlijk ook niet ontbreken...... :mrgreen:

Afbeelding

En daarna zijn we met een grote groep de tour gaan rijden en ook hier weer prachtige omgeving en zoals je kunt zien kwamen we ook hier hindernissen tegen.......

Afbeelding

In de buurt van de Woerdense Verlaat even een stop gemaakt en toen zag ik pas dat " De Nieuwe gesminkte Zwarte Piet" er ook was
Het was Danny.....(The Saints uit Rotterdam)
Kan ook zo zijn dat zijn brommer op diesel liep en de uitlaat bij zijn stuur zat.....maar dat weet ik niet..... :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Yep.......ik zeg niets..... :roll: :roll: :roll: :mrgreen:

Afbeelding

Ook hier zetten we de caferacers weer even op een rij voor de fotoshoot........
ik kan mij voorstellen dat de jeugd geïnteresseerd als je er eenmaal op heb gezeten dan wil je er ook voor gaan......het is soort van gevoel met schakelen en heerlijk rijden.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van hieruit zijn we gesplitst en onder begeleiding van Wouter richting huis gegaan met een klein groepje....(STN Noord Holland & Utrecht).......
Ik wil iedereen bedanken voor de gezellige dag.......ook de diverse nieuwe leden die er waren vond ik zeker geslaagd en ik wil bij deze onder de STN " de Caferacer groep " welkom heten bij de STN.......Ik hoop dat jullie je thuis voelen bij de Scooter club en ik kan alleen maar zeggen geniet van je geweldige hobby die wij allemaal delen.....ook ik en ik denk wij allemaal hebben genoten van jullie mooie brommers.....

TK E
0 x

Stephan

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#2 » 08 nov 2015, 18:39

Wij waren dit weekend samen een weekendje weg richting West Friesland.
Vanmorgen vroeg aan het ontbijt, zagen we een mooi zonnetje aan de lucht. Rond 8.30 vertrokken richting Amsterdam, waar we om 10.00uur binnen waren.

Gezien we zo vroeg thuis waren en het weer prima was, besloten we "stiekem" richting Alphen ad Rijn te rijden, om in elk geval iedereen even gedag te zeggen.

Om 12.45 kwamen we aan bij het Pannenkoekenrestaurant, waar Edwin en Dominic een sigaretje stonden te roken. Zeer verrast waren ze toen ze ons zagen (of was het gewoon schrik :lol: )

Boven in het restaurant, verbaasde blikken, maar dat was ook de bedoeling. Meteen kennis gemaakt met een aantal nieuwe gezichten. Na een warm drankje (onze tafel kreeg een rondje van nieuw lid Henk, waarvoor dank) zijn we naar buiten gegaan om de Cafe Racers te bewonderen.

Gerhard was weer baas boven baas door een vreemde poes op zijn scoot te hebben :D

Afbeelding

Nog even een groepsfoto

Afbeelding

We zouden eigenlijk niet mee gaan met de tour, maar hoorde dat Wouter bij Woerdens verlaat zou afbuigen, dus toch maar mee gereden. Wat een bochtenwerk! Erg mooi en leuk!

Bij Woerdens Verlaat, nog even gezellig bijgepraat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De organisator en koprijder Melvin150 en zijn vrouw Sabrina

Afbeelding

Cafe Racers overal :D

Afbeelding

Afbeelding

Edwin (Amendoim) kreeg een "kick in the balls" :lol:

Afbeelding

Danny van The Saint was ook gekomen op zijn Derbi. Als Zwarte Piet, maar dat is bijna niet meer te zien

Afbeelding

Scooters en schakelbrommers gaan prima samen!

Afbeelding

TKE en Rene (Tarzanen)

Afbeelding

Afbeelding

Rond 15.30uur was het tijd om naar huis te gaan. Met Wouter, Danny, Cor en de vriend van Wouter (sorry naam vergeten) zijn we opgereden tot de spoorbrug richting Muiden.

Net iets voor 17.00uur kwamen we thuis, na een lange maar spontaan super gezellige dag!

Ik wil graag Melvin en Sabrina bedanken voor de organisatie van deze leuke dag! En iedereen die aanwezig was voor de gezelligheid!

Groet,

Marjoleine en Stephan
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#3 » 08 nov 2015, 18:41

Het was weer bere gezellig :mrgreen: mooi hoor die Caferacers vooral de ''luxe'' uitvoering , eerst van de week maar even uitdeuken en spuiten (paar kleine krasjes) :( .

Iedereen weet NOOIT remmen in een bocht (vooral al niet als er grind ligt) :oops: , dat deed ik dus wel bij een tunneltje met gevolg dat ik BiWi nog net voor een flinke schuiver kon behoeden :roll:

Melvin en Sabrina toppy gedaan :D .
0 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#4 » 08 nov 2015, 18:50

Lieve mensen,

Wat was het toch een geweldige dag.
Vandaag nam ik voor de eerste keer deel aan een tourdag.
De ontvangst door iedereen was zo hartelijk, dat voelde echt als een warm bad.
Tijdens het nuttigen van een overheerlijke pannenkoek leer je dan een klein beetje de mensen kennen waar deze tourclub op draait.
Stuk voor stuk zo aardig en gepassioneerd, echt toppers.
Ik ervaar het als een voorrecht om van deze club deel uit te mogen maken.
Natuurlijk ook alle respect en dank voor de organisatoren van deze dag.

Ik hoop nog vaak mee te mogen rijden met jullie.

Groeten,

Henk
0 x

Flevolander58

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#5 » 08 nov 2015, 19:29

Het was vandaag een heerlijke dag lekker relaxt op pad want de zon scheen al volop nog ff tanken en toen op pad nou in een poep en een zucht zat het potdicht met maar 10 gr brrrrrrrrrrr maar in Alphen net over de Hollandse brug een vreemd geluidje van mijn telefoon nu blijkt telefoon via Messenger geeft een ander geluidje maar het was Sergio waar ik was stond voor mn huis beetje miscommunicatie had mijn watssapp en mesenger niet meer gezien maar hij wilde mee dus afgesproken dat ik bij muiderberg zou blijven wachten alleen zouden we watlater in Driemond aankomen en ja hoor in weesp hing die ouwe knorrepot aan de lijn bleek later want neem hem niet op tijdens het rijden maar we hadden tijd genoeg en het was hier en daar best glad dus na een korte peuk/kennismaking door naar Alphen via Baambruggen,Vinkeveen,Wilnis,De Hoef,Zevenhoven en Ter Aar kwamen we keurig in Alphen aan om half 12 en na de gebruikelijke kennismakingen werd het tijd voor een hapje helaas was de pannekoek niet te vreten (een naturel pannenkoek bestrooien met kaassliertjes is in mijn ogen geen pannenkoek) jammer maar het kon de pret verder niet drukken hierna was het tijd voor de foto's en we zouden een klein toertkje gaan rijden en tja dat is altijd een machtig gezicht zo'n heerlijke slinger door de streek waar ik geboren was en zelfs langs het huisje waar ik waarschijnlijk gemaakt ben heerlijk langs de Oude rijn naar Zwammer(zoeloe)dam naar de altijd prachtige Meije in mijn ogen een van de mooiste stukjes nederland
en zo kwam er voor ons een einde aan de toer in Woerdens verlaat vanwaar we binnendoor naar het Amsterdam rijnkanaal te rijden die ons terug zou voeren naar Weesp van waar Sergio en ik terug gereden zijn naar Almere en Sergio ook een beetje gegepen is door het Tourvirus
de film is in de maak zitten hele leuke beelden bij be patient

owja melvin en de 4 caferacers hartelijk bedankt voor het organiseren van deze leuke dag
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x

TK E

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#6 » 08 nov 2015, 20:01

Trucker49 schreef:Het was weer bere gezellig :mrgreen: mooi hoor die Caferacers vooral de ''luxe'' uitvoering , eerst van de week maar even uitdeuken en spuiten (paar kleine krasjes) :( .

Iedereen weet NOOIT remmen in een bocht (vooral al niet als er grind ligt) :oops: , dat deed ik dus wel bij een tunneltje met gevolg dat ik BiWi nog net voor een flinke schuiver kon behoeden :roll:

Melvin en Sabrina toppy gedaan :D .



Inderdaad de tijd van het jaar kan het glad zijn en zo zie je maar weer het kan iedereen overkomen ondanks de trainingen die wij als vrachtwagenchauffeurs hebben gehad..........Succes met herstel Cor.

TK E
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#7 » 08 nov 2015, 20:12

leuke meeting en tourdag geweest als ik de verslagen en foto's zo zie. een beetje mistige start maar dat is uiteindelijk goed gekomen. aan de zomerse temperatuur zal het niet gelegen hebben ;)

edwin (amendoim) kreeg een "kick in the balls" :lol:


oh yeah, my kinda woman :lol:

grtz herman
0 x

TK E

Re: Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#8 » 08 nov 2015, 20:14

Amendoim schreef:
TK E schreef:Huh....werken.....heb je straf....


Nee, maar ik moet die pannenkoek van straks betalen :-)


Aha......die hou ik dus nog tegoed van je.... :mrgreen:
0 x

Gerhard

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#9 » 08 nov 2015, 21:40

Eerst even wat foto's (19 stuks. Alsof het allemaal niets kost!) Morgen krabbel ik wel even een verhaaltje. Dat het een leuke dag was staat als een paal boven water.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslag AGM Cafe Racer Meeting + Tour 2015

Bericht#10 » 08 nov 2015, 22:10

Mooie verslagen en foto's mensen.

Zeker een geslaagde dag.

@ Cor

Doe ff rustig aan zou ik zeggen

Mtvrgrt kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2015”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer