3x handig voor onderweg

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

3x handig voor onderweg

Bericht#1 » 14 okt 2017, 18:39

Ik moest toch in de stad zijn en ben toen meteen maar eens even kijken voor een hoesje voor mijn telefoon voor toertochten. Het is een exemplaar voor om de onderarm geworden. Meteen handig om zowel op mn New Fly als mijn CR (nog in bestelling) te gebruiken.

Toen kwam ook een EHBO pakketje tegen van klein formaat, en ben toch maar eens tot aanschaf overgegaan. Wie weet of ik het toch eens nodig heb voor mijzelf of een ander. @Scooter Forens Frans dank voor de aanleiding dmv je topic, wat past er in mn buddybak. Typisch zoiets waar je altijd aan denkt om toch eens aan te schaffen, maar waar het nooit van schijnt te komen.

En toen zal ik ook nog skibroeken hangen. Ik had eigenlijk het voornemen om mijn oude (lees lek als een mandje) ski broek te vervangen in maart/ april als het wintersport seizoen is afgelopen, maar 25 euries kon ik deze toch niet laten hangen.

Afbeelding
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: 3x handig voor onderweg

Bericht#2 » 14 okt 2017, 19:32

Hallo RoiRaw,

Prima aanschaffen...

Met de winterdag draag ik voor woon-/werkverkeer ook een skibroek van de Aldi, lekker warm en waterdicht, en ik heb bretels genomen om de rug bedekt te houden...

Zou je dit bericht ook nog in onderstaande topic willen plaatsen?
Inhoud van onze buddy-bak en/of topkoffer

Vriendelijke groet,
Frans
0 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Re: 3x handig voor onderweg

Bericht#3 » 14 okt 2017, 20:21

Met alle plezier!
0 x
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer