Nieuwe CDI

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Nieuwe CDI

Bericht#1 » 04 nov 2017, 13:36

Voor mijn CR heb ik vandaag bij een AGM dealer een op 53 km/u begrensde AGM CDI gekocht. Standaard rijdt hij 50 (45 gps) en dat is mij en met name de auto's achter mij (...zucht) net even te langzaam.

Van te voren had ik even gebeld of ze deze hadden en deze zou voor mij worden klaargelegd. Bij aankomst bleek echter dat de computer er 2 te boek had staan maar dat er geen meer waren. Dealer vond het erg vervelend dat ik nu voor niets was gekomen en bood meteen aan ze gratis op te sturen zodra hij ze volgende week binnen krijgt.

Kijk, daar hou ik nou van. Dat iets een fout gaat, kan gebeuren. Maar daar niet moeilijk over doen en je best doen dat je klant daar zo weinig last van ondervindt, dat vindt ik nou weet helemaal top.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Nieuwe CDI

Bericht#2 » 04 nov 2017, 13:49

ik zou er ook een willen maar mijn dealer zegt dat ze niet geleverd worden door AGM .. ??

mar ik zou ook naar de 55 km willen om de zelfde redenen .. het liefst 60 / 65 maar goed dan heb je een WOK
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Re: Nieuwe CDI

Bericht#3 » 04 nov 2017, 14:05

ik sluit niet helemaal uit dat het een CDI geschikt voor AGM caferacer was ipv een AGM CDI voor een caferacer. Met andere woorden ik hen niet expliciet om het merk van de CDI gevraagd.
0 x
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer