Scooter alarm besteld bij alie express

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Scooter alarm besteld bij alie express

Bericht#11 » 10 feb 2018, 21:57

Ja hoor geen probleem, heb ook al twee keer een refund gehad, laatst btw 6 stoelhoezen besteld, tot onze verrassing kregen we 26(!) printplaten om bitcoins te "minen", contact opgenomen met verkoper, binnen een week alsnog 6 stoelhoezen binnen gekregen. Dus nu weer 6 knappe eetkamer stoelen, en binnenkort knetterrijk door alle bitcoins die we delven, tenminste als ik ooit zou begrijpen hoe het werkt... Heb nu een krater van 10m diep in de achtertuin maar nog geen bitcoin gevonden, trouwens een ramp om in bevroren grond te graven met een printplaatje :angel:
2 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
Elyseo General
Berichten: 494

Re: Scooter alarm besteld bij alie express

Bericht#12 » 10 feb 2018, 21:58

Meatlove schreef:Afbeelding

Gewoon een voorbeeld.


Das 0,90 cent,.... laat er eens een zien waar het over een groter bedrag gaat. Laten we zeggen meer als 25 euro.

Voor 0,90 cent ga je toch niet terug leveren?
0 x

Gebruikersavatar
VincentB
Berichten: 385

Re: Scooter alarm besteld bij alie express

Bericht#13 » 10 feb 2018, 22:07

Elyseo General schreef:
Eeen refund uit china,...... die is grappig.


Wil even mn ei kwijt.
Kwaliteit van veel spullen direct uit China is inderdaad wat minder. Maar als je er goed mee omgaat is het prima.
Support/refund heb ik alleen maar goede ervaringen mee. Afgezien van de taalbarriere zijn ze erg snel en goed met vervangend product/reparatie/refunds.

En bedenk jezelf. In het einde betaal je letterlijk 1/4 van de prijs...
0 x
Record op een dag: 660km

Gebruikersavatar
Runner24
Berichten: 126

Re: Scooter alarm besteld bij alie express(wordt niet geleverd)

Bericht#14 » 25 feb 2018, 12:05

Ja hoor het is weer eens zover, alarm destijds besteld kreeg ik een mail dat de bestelling is geannuleerd omdat er niet zou zijn betaald, hoewel ik heb betaald en het bedrag ook is afgeschreven heb ik er voor gekozen dat ze het geld terug moeten storten.
Ik heb inmiddels al een ander alarm besteld bij fred motoren, uiteraard hangt daar wel een ander prijskaartje aan maar heeft wel het voordeel dat het plug en play is.
Ik hoef niet te solderen en geen geknip in de kabels.
0 x

Gebruikersavatar
Elyseo General
Berichten: 494

Re: Scooter alarm besteld bij alie express

Bericht#15 » 25 feb 2018, 18:18

OEM (origineel) alarmen zijn idd duuder, maar wel fijner. Den mijne er zelf in gehangen. Wist niet eens dat er een origineel alarm voor de elyseo was. Is een Datatool,.... maar in peugeot doos en handleiding. Kabel is doorstekkeren.

In engeland vindt je nog wel eens originele alarmsystemen. Was ooit een verzekeringseis aldaar geloof ik.

Nadeel datatool,... oudere series maar 1 afstandsbediening erbij. En deze zijn er haast niet meer.

Afbeelding
0 x

Social Media

   

Terug naar “Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden  •  Registreer