Net deze jongen opgehaald:
Voordelen t.o.v. de ori voorvork:
Stijf!!, en comfortabel. Maar vooral stijf zodat ik de voorrem ook kan gebruiken voor de volle 100%
Nadelen:
Eigenlijk maar een, geen plug and play zeg maar....
Uitdagingen:
Remmerij zit aan de andere kant, plus montage maat voor remklauw is anders dan nu.
Geen klemmen om stuur te monteren
Geen plek voor contact slot
Geen plek voor kmteller
Geschikt voor 15mm vooras, Lucifer heeft een 12mm vooras
Voorspatbord, uhm .....
Iets hoger dan orgineel , cm of vijf
Oplossingen zo als ik er nu over denk:
Voorwiel andersom monteren ivm remmerij, en kijken of remklauw om te bouwen is, of overstappen naar andere remklauw en dan eventueel ook schijf.
Stuurklemmen monteren moet geen prob zijn
Contactslot misschien naar het frame verplaatsen.
Kmteller en voorspatbord nog niet belangrijk, heb gps voor snelheid en ff doorbijten bij eventuele regenval, kmteller kan evengoed nog een ander prob opleveren, als ik het wiel omdraai draait de opnemer de andere kant op toch????
As moet worden afgedraaid en nieuw schroefdraad worden getapt, en dan een vulbusje voor in de vorkpoot.
Al met al een leuke uitdaging, waarvan ik zelf de helft van de klussen moet laten doen door een collega omdat ik geen idee heb hoe ik een draaibank moet aanzetten. Maar ik ben er van overtuigd dat dit de Devil absoluut ten goede komt.