roadkill schreef:Het gaat meer over het typegoedkeuring verhaal, het gezeur van sommigge over dat een bijvoorbeeld een striping anders is dan normaal, led verlichting, ventiel dopjes e.d. Mijn brommer is onderhand zo customized dat ik wel enigszins aan het kijken moet of het allemaal enigzins nog aan de wettelijke eissen voldoet, typegoedkeuring zal mij echt aan mijn reet roesten, maar het is voor mij wel een sport om binnen de lijntjes zo extreem mogelijk te gaan. Mijn Puchje was ook redelijk extreem gebouwd, ook een agent gehad die al een vers bonnenboekje pakte om zijn maandquota bij mij in een keer vol te maken, maar op alles kon ik klip en klaar antwoord geven dat het aan de eisen voldeed. Mijnheer vond het niet leuk maar kon niet anders dan me door te laten rijden, nadat ik uit het zicht was maar even gestopt om alle goden te bedanken dat die hork gelukkig totaal geen motorische kennis had want anders had ik wel een dikke wok te pakken gehad
Oftewel het mag allemaal best extreem zijn, maar wel wettelijk toegestaan ( of net erover) daarom hou ik Lucifer ook iig op 50cc.
Heel herkenbaar
prachtig dit te lezen ..
Met mijn FS1 ook zo vaak gehad , meneer u reed 130KM per uur ... ja agent maar dat vind ik wel vreemd , het is maar een 65 CC ....... dat zou max tegen de 100 km aan moeten lopen dus waar u die 30 vandaan haalt ??
, rollerbank op .... niet harder dan 60 km
.... agent ... wtf hoe krijg je dat voor elkaar ........
ik zeg toch dat het niet klopte wat u gemeten heeft 130 km per uur
agent nou u krijg het voordeel van de twijfel , maar ik vraag me toch af waarom je dat toch ana geeft dta een 65 CC max 100 km kon dus hij moet harder lopen ..
ja agent dat doet hij ook maar niet op de roller ...
????????? Agent kijkt raar , ik even op mijn brommer gestapt en gestart op de roller en gewoon met gemak naar de 130 blazen , agent ??????
nou WTF , mag ik het ook eens doen ... ja agent hier gaat u gang , en weer 60 KM ( niet begrenst met schakelaar )
Maar was begrenst op zijn 4 de versnelling dus door trekken in zijn 3 en 130 km , schakel je door naar 4 was het niet meer toeren dan 60 KM (maar dta wist die agent dus niet en die gooife heb dus snel in zijn 4
Fijne dag agent heb jaren later die zelfde agent gesproken hoe ik het gedaan had , hij moest lachen en vertelde me ook dat ze deze manier van begrenzen nooit hadden gezien , ik zeg: dat komt omdat deze getuned is door een bekende monteur van een TT rijder
was ook 65 cc naar 80 cc uitgeboord