Dingen van Aliexpress die op de AGM Caferacer passen

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Dingen van Aliexpress die op de AGM Caferacer passen

Bericht#41 » 09 feb 2018, 09:10

axisissi_NL schreef:@gerard lift is het misschien leuk idee om te kijken of we de valbeugels tegelijk kunnen ophalen?
Het lijkt mij leuk om de andere CR rijders (oftewel de echte mannen en vrouwen :yahoo: van het forum ) te ontmoeten ::-

Tot nu toe staat anders het dagrecord volgens mij nog steeds op naam van een SCOOTERrijder! :rlol: ::-
1 x

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: Dingen van Aliexpress die op de AGM Caferacer passen

Bericht#42 » 09 feb 2018, 10:36

Delight schreef:
axisissi_NL schreef:@gerard lift is het misschien leuk idee om te kijken of we de valbeugels tegelijk kunnen ophalen?
Het lijkt mij leuk om de andere CR rijders (oftewel de echte mannen en vrouwen :yahoo: van het forum ) te ontmoeten ::-

Tot nu toe staat anders het dagrecord volgens mij nog steeds op naam van een SCOOTERrijder! :rlol: ::-


Ja nogal logisch: als je met een half bankstel rondrijdt, dan houdt je derrière het langer vol! ;-)
2 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Dingen van Aliexpress die op de AGM Caferacer passen

Bericht#43 » 09 feb 2018, 12:54

Janvb schreef:
Delight schreef:
axisissi_NL schreef:@gerard lift is het misschien leuk idee om te kijken of we de valbeugels tegelijk kunnen ophalen?
Het lijkt mij leuk om de andere CR rijders (oftewel de echte mannen en vrouwen :yahoo: van het forum ) te ontmoeten ::-

Tot nu toe staat anders het dagrecord volgens mij nog steeds op naam van een SCOOTERrijder! :rlol: ::-


Ja nogal logisch: als je met een half bankstel rondrijdt, dan houdt je derrière het langer vol! ;-)


hier krijg ik na 1 uur al last dus :-( zeker van mijn onder rug maar goed dat ligt niet aan de CR maar aan mijn rug ... en natuurlijk de nodige kilo's
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
axisissi_NL
Berichten: 293

Re: Dingen van Aliexpress die op de AGM Caferacer passen

Bericht#44 » 09 feb 2018, 17:02

@gerard lift ik kom de beugels halen met de auto want Barneveld is wat ver voor mij. Misschien passen ze ook op mijn Kia Picanto? ::-
0 x

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Dingen van Aliexpress die op de AGM Caferacer passen

Bericht#45 » 09 feb 2018, 18:50

Zo ver is Barneveld nou ook weer niet hoor, valt mij zo wie zo op hoe makkelijk je eigenlijk langere afstanden rijd met een brommer, en je kan het ook trainen he ;-)
1 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: Dingen van Aliexpress die op de AGM Caferacer passen

Bericht#46 » 09 feb 2018, 19:01

Zo de eerste buizen zijn gebogen morgen de rest wie wil mij morgen maseren
Afbeelding
Nog 20 te gaan
1 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Dingen van Aliexpress die op de AGM Caferacer passen

Bericht#47 » 09 feb 2018, 19:03

axisissi_NL schreef:@gerard lift ik kom de beugels halen met de auto want Barneveld is wat ver voor mij. Misschien passen ze ook op mijn Kia Picanto? ::-


Ik wil ook best op je cr naar barneveld rijden hoor :schater:
1 x

Gebruikersavatar
axisissi_NL
Berichten: 293

Re: Dingen van Aliexpress die op de AGM Caferacer passen

Bericht#48 » 09 feb 2018, 20:11

Je maakt er een geintje van @FTrotsenburg maar ik ga je er aan houden :schater: heb je je niergordel nog ? :crazy3: en ik regel wel wat pijnstillers voor je :schater: (of wodka) alleen als je dan de veldwachter tegenkom :verstop: anders krijg je een :darulez:
1 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Dingen van Aliexpress die op de AGM Caferacer passen

Bericht#49 » 09 feb 2018, 20:14

Afhankelijk van wanneer het gaat gebeuren ben ik echt zo gek om het doen. Dat weet je toch? Rijd jij er in je picanto er heen om toch iedereen te ontmoeten.
1 x

Gebruikersavatar
axisissi_NL
Berichten: 293

Re: Dingen van Aliexpress die op de AGM Caferacer passen

Bericht#50 » 09 feb 2018, 20:52

gek genoeg ben je zeker @FTrotsenburg ::- dat wist ik wel al lang,gelukkig zijn we hier met gelijkgestemde :schater:
1 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer