Twijfel AGM cafe racer

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Re: Twijfel AGM cafe racer

Bericht#61 » 04 feb 2018, 22:13

roadkill schreef:Kan het zijn omdat de Hanway's eigen import zijn? Volgens mij is er geen officiele importeur van Hanway zelf namelijk en worden ze door een aantal dealers zelf geimporteerd. Maar normaal gezien moet de adviesprijs de prijs inclusief zijn wettelijk gezien, althans dat geld voor auto's. Maar misschien weer niet voor brommers. Waar je eventueel voor 1150€ kan krijgen geen idee, heb ik iig ook nooit beweerd ;-)


BTC is de officiële importeur. Kijk maar op hun website bij schakelbrommer. Of sommige dealers aan parallel import doen, geen idee.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Twijfel AGM cafe racer

Bericht#62 » 04 feb 2018, 22:18

RoiRaw schreef:BTC is de officiële importeur. Kijk maar op hun website bij schakelbrommer. Of sommige dealers aan parallel import doen, geen idee.


En weet je wat dan leuk is. BTC is sinds kort van AGM. Toch @MelvinLX150
0 x

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Re: Twijfel AGM cafe racer

Bericht#63 » 04 feb 2018, 22:33

ravw schreef:roseburg ligt hier om de hoek , woon zelf in Vlaardingen dus dat is met de pond over aan dan sta ik er al ... wel eerst even naar Maassluis rijden dan ...

maar even een vraagje van mijn kan waar kan ik een 55 Cdi kopen voor de hanway ( mijn dealer heeft alleen onbegrensd liggen , dat wil ik niet
en hij zegt dat ze alleen onbegrensd er zijn , want ik ga van de week toch voor een beurtje kan ik hem gelijk zelf even mee nemen ....

@ravw bij een AGM dealer kan je een begrensde cdi voor de AGM CR halen. Deze past ook op de Hanway. Heb ik zelf ook zo gedaan. heel makkelijk om zelf te verwisselen trouwens.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Twijfel AGM cafe racer

Bericht#64 » 05 feb 2018, 19:11

RoiRaw schreef:
roadkill schreef:Kan het zijn omdat de Hanway's eigen import zijn? Volgens mij is er geen officiele importeur van Hanway zelf namelijk en worden ze door een aantal dealers zelf geimporteerd. Maar normaal gezien moet de adviesprijs de prijs inclusief zijn wettelijk gezien, althans dat geld voor auto's. Maar misschien weer niet voor brommers. Waar je eventueel voor 1150€ kan krijgen geen idee, heb ik iig ook nooit beweerd ;-)


BTC is de officiële importeur. Kijk maar op hun website bij schakelbrommer. Of sommige dealers aan parallel import doen, geen idee.


BTC en AGM zijn een, het zijn Hanway brommers maar dan omgebadged naar BTC/AGM , dan heb je nog skyteam die verkoopt/verkocht ze ook onder hun merknaam, en ik meen serieus dat de Hanway paralelimport van een aantal samenwerkende brommerzaken is, of althans zo begonnen. Via Alieexpress zijn ze ook per bulk te kopen, maar goed al is het echt een klein prijsje per stuk wat moet ik met minimaal 25 cr's ;-)
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Twijfel AGM cafe racer

Bericht#65 » 05 feb 2018, 19:16

roadkill schreef:
RoiRaw schreef:
roadkill schreef:Kan het zijn omdat de Hanway's eigen import zijn? Volgens mij is er geen officiele importeur van Hanway zelf namelijk en worden ze door een aantal dealers zelf geimporteerd. Maar normaal gezien moet de adviesprijs de prijs inclusief zijn wettelijk gezien, althans dat geld voor auto's. Maar misschien weer niet voor brommers. Waar je eventueel voor 1150€ kan krijgen geen idee, heb ik iig ook nooit beweerd ;-)


BTC is de officiële importeur. Kijk maar op hun website bij schakelbrommer. Of sommige dealers aan parallel import doen, geen idee.


BTC en AGM zijn een, het zijn Hanway brommers maar dan omgebadged naar BTC/AGM , dan heb je nog skyteam die verkoopt/verkocht ze ook onder hun merknaam, en ik meen serieus dat de Hanway paralelimport van een aantal samenwerkende brommerzaken is, of althans zo begonnen. Via Alieexpress zijn ze ook per bulk te kopen, maar goed al is het echt een klein prijsje per stuk wat moet ik met minimaal 25 cr's ;-)


Verhuurbedrijf beginnen?
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Twijfel AGM cafe racer

Bericht#66 » 05 feb 2018, 19:18

Het is misschien ooit, ergens, een keer, al gevraagd; maar zijn deze dingen verkrijgbaar in euro 4?
Of is het zogenaamd allemaal oude voorraad die nu nog verkocht wordt?
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: Twijfel AGM cafe racer

Bericht#67 » 05 feb 2018, 19:22

stoyanov schreef:Het is misschien ooit, ergens, een keer, al gevraagd; maar zijn deze dingen verkrijgbaar in euro 4?
Of is het zogenaamd allemaal oude voorraad die nu nog verkocht wordt?


De Euro 4-modellen worden nog niet geleverd, die worden dit voorjaar verwacht.
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Twijfel AGM cafe racer

Bericht#68 » 05 feb 2018, 19:29

Stoney3K schreef:
stoyanov schreef:Het is misschien ooit, ergens, een keer, al gevraagd; maar zijn deze dingen verkrijgbaar in euro 4?
Of is het zogenaamd allemaal oude voorraad die nu nog verkocht wordt?


De Euro 4-modellen worden nog niet geleverd, die worden dit voorjaar verwacht.


Injectie?
Katalysator?

Denk het niet....maar ben wel benieuwd.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Twijfel AGM cafe racer

Bericht#69 » 05 feb 2018, 19:35

Injectie dacht ik, en katalysator lijkt me wel zeker ivm uitstoot.
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
Marxje
Berichten: 20

Re: Twijfel AGM cafe racer

Bericht#70 » 05 feb 2018, 20:23

En voogens meerdere dealers niet meer op te voeren dankzij de techniek die erin zit, 45 is en blijft 45km
0 x

Social Media

   

Terug naar “Alles over 50cc Schakelbrommers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer