thomas schreef:The smokers ride at the end of the group.
So the leaders can still breath and find the way and the cars are kept at a distance.
And 2 strokes? Are they permitted to right at the front?
thomas schreef:The smokers ride at the end of the group.
So the leaders can still breath and find the way and the cars are kept at a distance.
thomas schreef:The smokers ride at the end of the group.
So the leaders can still breath and find the way and the cars are kept at a distance.
roadkill schreef:Pffff Lucifer vreet ze gewoon op, en daarna bakent ie zijn territorium af op een manier dat Shell spontaan proefboringen gaat doen, 2t is voor grasmaaiers en kettingzagen!
Remco1979 schreef:ik ben niet bang voor 2 takt laat ze maar komen
Elyseo General schreef:Remco1979 schreef:ik ben niet bang voor 2 takt laat ze maar komen
Even een bombardier 900cc 3cyl 2 takt naast je met een wiel kit ipv skis,............. en daaaaaagggggggg remco!
Ben helemaal voor 4takt net als Remco, als het vermogen afgeeft tenminste. 2takt zuipt aardig. Maar 2 takt is wel de meeste pk's tegen laagste gewicht.
Ook veel minder onderdelen dan 4takt, gaat langer mee (juiste smering gebruiken dat wel).
2takt is erg veroudert op dit moment,... doch kon ik met een minimum aan centjes de motor helemaal tunen naar mijn zin.
Variabele cdi, multivar2000 en een snelle uitlaat gaf me +25km en trok net nog een mp3 eruit tot 40km/u, toen kwam hij voorbij zeilen met 500cc's piaggio power. Bij het stoplicht even naar het 100cc plaatje gewezen en een spontane glimlach afgedwongen.
hehehe.
Als sommige motoren snel koppelen, ben ik nergens. Rijden ze normaal dan is mijn CVT sneller.
Dat was hij eerst niet, pas na het inbouwen van een MVT millenium ontsteking en een IDM topperformances Variabele CDI.
Heb ik deze vermogenswinst. Toen Gianelli sprint erop en een totale afstelbeurt carburateur voor nog meer koppel en zuiniger rijden.
2takt aroma:
Rij ook wel eens met mijn buurman naar huis (hij heeft honda 900cc monsterding). Blijft altijd achter mij rijden vanwege de 2takt lucht. Vindt hij geweldig. ?????????. En als ik tussen de autos door ga,... kijkt hij gelijk of zijn honda er ook tussen kan.
Wellicht is het een idee om de MP3 tegen de elyseo neer te zetten.
Laten we zeggen voor de constructeurstitel. Ik vergelijk de slijtende delen met jouw MP3 en dan zien we vanzelf welke de sterkste is. Mijn elyseo100 komt uit 1998, staat sinds 2009 buiten en rijdt elke dag,... dat durf jij toch wel aan met die gloednieuwe techniek in de mp3????. Op tuningsgebied ga je het sowieso winnen, voor de MP3 een scala aan lekkers.
Gaat er dus niet om wat of hoe je rijdt,..... maar dat je 24/7/365 kan vertrouwen op de techniek in je stalen ros met een minimum aan onderhoud.
Zeg het luid, en zeg het blij
Ik Rij,............. Dealervrij.
Terug naar “Mechanische vragen en oplossingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten