Er komt vocht uit de luchtfilter????

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Er komt vocht uit de luchtfilter????

Bericht#21 » 13 feb 2018, 22:11

thomas schreef:The smokers ride at the end of the group.
So the leaders can still breath and find the way and the cars are kept at a distance.


And 2 strokes? Are they permitted to right at the front?
0 x

Gebruikersavatar
Remco1979
Berichten: 1000

Re: Er komt vocht uit de luchtfilter????

Bericht#22 » 13 feb 2018, 22:16

2 stroke or 4 stroke if they smoke they ride at the end
1 x
Afbeelding
Vanaf 14-1-2018 bezitter Piaggio MP3 Sneeuwwitje 18304 km
27-5-2019 42028 km and counting
km record op 1 dag 476 km :thumbsup:
Vmax 150km/h+

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Er komt vocht uit de luchtfilter????

Bericht#23 » 13 feb 2018, 22:23

thomas schreef:The smokers ride at the end of the group.
So the leaders can still breath and find the way and the cars are kept at a distance.


My machine smokes, and I smoke...

OK, I'll stay home ;-)

Afbeelding
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Er komt vocht uit de luchtfilter????

Bericht#24 » 14 feb 2018, 00:21

roadkill schreef:Pffff Lucifer vreet ze gewoon op, en daarna bakent ie zijn territorium af op een manier dat Shell spontaan proefboringen gaat doen, 2t is voor grasmaaiers en kettingzagen!



Het territorium van een viertakter caferacer...

Afbeelding

ik maai het gras wel voor je dat er overheen groeit.
1 x

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Er komt vocht uit de luchtfilter????

Bericht#25 » 14 feb 2018, 06:19

Lucifer is een Devil, geen cr! ;-)
1 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Er komt vocht uit de luchtfilter????

Bericht#26 » 14 feb 2018, 15:14

Zie ik daar het woordje kettingzaag? :rock!:

https://youtu.be/A52p9jc-gOo


Ook 2-takt. En een baggervette scène uit een film.

https://youtu.be/TzUtXMNizVo

Maar ik ben blij dat ik een 4-takt heb. Ooit maakt iedereen die stap naar volwassenheid. ;)
1 x

Gebruikersavatar
Elyseo General
Berichten: 494

Re: Er komt vocht uit de luchtfilter????

Bericht#27 » 14 feb 2018, 19:06

Remco1979 schreef:ik ben niet bang voor 2 takt laat ze maar komen


Even een bombardier 900cc 3cyl 2 takt naast je met een wiel kit ipv skis,............. en daaaaaagggggggg remco!

Ben helemaal voor 4takt net als Remco, als het vermogen afgeeft tenminste. 2takt zuipt aardig. Maar 2 takt is wel de meeste pk's tegen laagste gewicht.
Ook veel minder onderdelen dan 4takt, gaat langer mee (juiste smering gebruiken dat wel).

2takt is erg veroudert op dit moment,... doch kon ik met een minimum aan centjes de motor helemaal tunen naar mijn zin.
Variabele cdi, multivar2000 en een snelle uitlaat gaf me +25km en trok net nog een mp3 eruit tot 40km/u, toen kwam hij voorbij zeilen met 500cc's piaggio power. Bij het stoplicht even naar het 100cc plaatje gewezen en een spontane glimlach afgedwongen.
hehehe.

Als sommige motoren snel koppelen, ben ik nergens. Rijden ze normaal dan is mijn CVT sneller.
Dat was hij eerst niet, pas na het inbouwen van een MVT millenium ontsteking en een IDM topperformances Variabele CDI.
Heb ik deze vermogenswinst. Toen Gianelli sprint erop en een totale afstelbeurt carburateur voor nog meer koppel en zuiniger rijden.

2takt aroma:
Rij ook wel eens met mijn buurman naar huis (hij heeft honda 900cc monsterding). Blijft altijd achter mij rijden vanwege de 2takt lucht. Vindt hij geweldig. ?????????. En als ik tussen de autos door ga,... kijkt hij gelijk of zijn honda er ook tussen kan.

Wellicht is het een idee om de MP3 tegen de elyseo neer te zetten.
Laten we zeggen voor de constructeurstitel. Ik vergelijk de slijtende delen met jouw MP3 en dan zien we vanzelf welke de sterkste is. Mijn elyseo100 komt uit 1998, staat sinds 2009 buiten en rijdt elke dag,... dat durf jij toch wel aan met die gloednieuwe techniek in de mp3????. Op tuningsgebied ga je het sowieso winnen, voor de MP3 een scala aan lekkers.

Gaat er dus niet om wat of hoe je rijdt,..... maar dat je 24/7/365 kan vertrouwen op de techniek in je stalen ros met een minimum aan onderhoud.

Zeg het luid, en zeg het blij
Ik Rij,............. Dealervrij.
1 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Er komt vocht uit de luchtfilter????

Bericht#28 » 14 feb 2018, 19:37

Ik trek ook elke auto eruit. Tot ze echt gasgeven. ;)
0 x

Gebruikersavatar
Remco1979
Berichten: 1000

Re: Er komt vocht uit de luchtfilter????

Bericht#29 » 14 feb 2018, 20:54

Elyseo General schreef:
Remco1979 schreef:ik ben niet bang voor 2 takt laat ze maar komen


Even een bombardier 900cc 3cyl 2 takt naast je met een wiel kit ipv skis,............. en daaaaaagggggggg remco!

Ben helemaal voor 4takt net als Remco, als het vermogen afgeeft tenminste. 2takt zuipt aardig. Maar 2 takt is wel de meeste pk's tegen laagste gewicht.
Ook veel minder onderdelen dan 4takt, gaat langer mee (juiste smering gebruiken dat wel).

2takt is erg veroudert op dit moment,... doch kon ik met een minimum aan centjes de motor helemaal tunen naar mijn zin.
Variabele cdi, multivar2000 en een snelle uitlaat gaf me +25km en trok net nog een mp3 eruit tot 40km/u, toen kwam hij voorbij zeilen met 500cc's piaggio power. Bij het stoplicht even naar het 100cc plaatje gewezen en een spontane glimlach afgedwongen.
hehehe.

Als sommige motoren snel koppelen, ben ik nergens. Rijden ze normaal dan is mijn CVT sneller.
Dat was hij eerst niet, pas na het inbouwen van een MVT millenium ontsteking en een IDM topperformances Variabele CDI.
Heb ik deze vermogenswinst. Toen Gianelli sprint erop en een totale afstelbeurt carburateur voor nog meer koppel en zuiniger rijden.

2takt aroma:
Rij ook wel eens met mijn buurman naar huis (hij heeft honda 900cc monsterding). Blijft altijd achter mij rijden vanwege de 2takt lucht. Vindt hij geweldig. ?????????. En als ik tussen de autos door ga,... kijkt hij gelijk of zijn honda er ook tussen kan.

Wellicht is het een idee om de MP3 tegen de elyseo neer te zetten.
Laten we zeggen voor de constructeurstitel. Ik vergelijk de slijtende delen met jouw MP3 en dan zien we vanzelf welke de sterkste is. Mijn elyseo100 komt uit 1998, staat sinds 2009 buiten en rijdt elke dag,... dat durf jij toch wel aan met die gloednieuwe techniek in de mp3????. Op tuningsgebied ga je het sowieso winnen, voor de MP3 een scala aan lekkers.

Gaat er dus niet om wat of hoe je rijdt,..... maar dat je 24/7/365 kan vertrouwen op de techniek in je stalen ros met een minimum aan onderhoud.

Zeg het luid, en zeg het blij
Ik Rij,............. Dealervrij.

Tja 0 modificaties aan motor/motorvermogen, gewoon buitenstaan en iedere dag 15km enkele reis naar het werk.
En ja een 2 takt zal sneller zijn (met gelijk aantal cc's en zelfde gewicht).
ik hoef in ieder geval niet eerst de hele scoot te verbouwen om hem naar mijn zin te hebben (no offence) gewoon opstappen en gaan.
2 x
Afbeelding
Vanaf 14-1-2018 bezitter Piaggio MP3 Sneeuwwitje 18304 km
27-5-2019 42028 km and counting
km record op 1 dag 476 km :thumbsup:
Vmax 150km/h+

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Er komt vocht uit de luchtfilter????

Bericht#30 » 14 feb 2018, 21:44

Maar dat is wel weer het leukste, je scooter/brommer/auto eigen maken....
2 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Social Media

   

Terug naar “Mechanische vragen en oplossingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

Aanmelden  •  Registreer