Er zijn 215 resultaten gevonden

Ga naar uitgebreid zoeken

door Pimo
08 mei 2026, 22:09
Forum: Mechanische vragen en oplossingen
Onderwerp: Kleppendeksel met aansluiting voor secundair luchtsysteem
Reacties: 5
Weergaves: 125

Re: Kleppendeksel met aansluiting voor secundair luchtsysteem

Dit is van je recirculatie systeem {soort EGR}
deze voert de uitlaatgassen terug naar de cilinder om zo opnieuw te verbranden om zo de emissie waarde naar beneden te halen.
Bij mijn Grand Dink voegt hij alleen maar verse lucht toe om zo de emissiewaarden naar beneden te halen.
door Pimo
06 mei 2026, 20:57
Forum: Mijn Scooter (Review)
Onderwerp: Kymco Skytown 50cc
Reacties: 31
Weergaves: 1185

Re: Kymco Skytown 50cc

Dat is zeker een mooi ding
Veel veilige KM's
door Pimo
06 mei 2026, 20:12
Forum: Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)
Onderwerp: Stoute schoenen aan getrokken
Reacties: 74
Weergaves: 37399

Re: Stoute schoenen aan getrokken

Ook deze heb nu weer zoals ik hem hebben wil.
Alleen nog een Sito plus eronder en dan nog begrenzen.
door Pimo
06 mei 2026, 20:11
Forum: Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)
Onderwerp: Stoute schoenen aan getrokken
Reacties: 74
Weergaves: 37399

Re: Stoute schoenen aan getrokken

https://i.postimg.cc/prrFrLMz/IMG-2786.jpg https://i.postimg.cc/MGZRNDrx/IMG-2783.jpg https://i.postimg.cc/MGZRNDrx/IMG-2783.jpg https://i.postimg.cc/fW7zSNRc/IMG-2787.jpg https://i.postimg.cc/0QdTj905/IMG-2777.jpg
door Pimo
06 mei 2026, 10:41
Forum: Weet je dat…
Onderwerp: Benzine van OK Tankstation
Reacties: 10
Weergaves: 155

Re: Benzine van OK Tankstation

Al mijn 2 Grand Dinks euro 95 getankt zonder problemen. 30.000 + KM Mijn vorige New Dink ruim 80.000 KM zonder problemen en ik tank euro 95 en wat er voorhanden is qua merk. (ook OK) en merk geen verschil in topsnelheid. Ook dat het slecht zou zijn (95) voor je blok kan ik niet staven getuige de km'...
door Pimo
06 mei 2026, 10:30
Forum: Mijn Scooter (Review)
Onderwerp: Kymco Skytown 50cc
Reacties: 31
Weergaves: 1185

Re: Kymco Skytown 50cc

zo dat ziet er netjes uit. :thumbsup:
door Pimo
24 apr 2026, 04:03
Forum: Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)
Onderwerp: Stoute schoenen aan getrokken
Reacties: 74
Weergaves: 37399

Re: Stoute schoenen aan getrokken

Zoek je nog een Donor Grand-Dink ? (2012 ) Kappen zijn netjes . 70 CC . met Sito Plus , nieuwe Michelin band etc etc . Helaas is het Blok op 2 plekken gescheurd . Nee sorry ik ben niet op zoek naar een donor. Het blok gescheurd? toevallig bij de krukas?? ik wil mijn Grand Dink zo houden denk ik (al...
door Pimo
19 apr 2026, 10:33
Forum: Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)
Onderwerp: Stoute schoenen aan getrokken
Reacties: 74
Weergaves: 37399

Re: Stoute schoenen aan getrokken

In 1e instantie blijft hij gewoon 50cc om te kijken of dat ook bevalt en of hij snel genoeg is. Verder wordt hij cosmetisch hetzelfde als de vorige dus daar zal niet veel verschil in zitten. en druk mee............. ja het is hobby he dus vindt het ook wel erg leuk maar hij is ook voor dagelijks geb...
door Pimo
18 apr 2026, 20:57
Forum: Wat heb jij vandaag gekocht of gekregen voor je scooter (of jezelf)
Onderwerp: Stoute schoenen aan getrokken
Reacties: 74
Weergaves: 37399

Re: Stoute schoenen aan getrokken

Na het new Dink avontuur en 80000 km verder toch maar weer aan een Grand dink begonnen. De New Dink werd onbetrouwbaar en ging raar doen, dus verkocht. Dan rijst de vraag, weer een 4-takt of toch weer een 2-takt. Daar ik toch eigenlijk een 2-takt fan ben als het om brommer/scooters gaat toch maar we...

Ga naar uitgebreid zoeken

Aanmelden  •  Registreer