Als...als...als!!!

In deze rubriek kun je alles kwijt over motor / MP3 scooters
Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Als...als...als!!!

Bericht#11 » 28 okt 2017, 08:45

Ziet er prachtig uit, maar mij te groot...
Maar dat het goed zal rijden voor vele km, daar twijfel ik niet aan!
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Als...als...als!!!

Bericht#12 » 28 okt 2017, 09:08

Wat een ziek ding man!
1800 CC? Pfff.
Zal wel een paar peseta's kosten.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: Als...als...als!!!

Bericht#13 » 28 okt 2017, 09:43

Nou ja een betere werkgever, ik had misschien verder moeten studeren dan had ik meer verdiend om deze mooie
motorfiets te kunnen kopen. Maar ook mijn postuur houdt het tegen. :)

René
0 x

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Als...als...als!!!

Bericht#14 » 28 okt 2017, 10:19

Ik verdien het makkelijk, maar ik krijg het niet ;-)

Mooi ding hoor! Maar persoonlijk dannliever een V-rod, of voor echt veel cc's een Boss Hoss...
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Re: Als...als...als!!!

Bericht#15 » 28 okt 2017, 12:15

roadkill schreef:Ik verdien het makkelijk, maar ik krijg het niet ;-)

Mooi ding hoor! Maar persoonlijk dannliever een V-rod, of voor echt veel cc's een Boss Hoss...

V-rod sluit ik mij graag bij aan. Een Boss Hoss vind ik dan net weer "over the top". Niet dat ik niet met open mond zou staren als er een voorbij zou komen....
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: Als...als...als!!!

Bericht#16 » 28 okt 2017, 23:00

Too much for me.
If I'm in the age I could afford it, I could not control it (for physical reasons).
Perhaps something like the R 1200 RT...
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Als...als...als!!!

Bericht#17 » 28 okt 2017, 23:53

Afbeelding

Met iets als dit spring ik al een gat in de lucht.
ALS ik mijn A1 rijbewijs eerst maar eens had....
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: Als...als...als!!!

Bericht#18 » 29 okt 2017, 00:03

Is het misschien om als club met een heleboel tegelijk aan het a1 rijbewijs te beginnen bij een rijschool doel flinke korting of een instruteur benaderen die dat wil is maar een gedachte
3 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Als...als...als!!!

Bericht#19 » 29 okt 2017, 22:29

gerard lift schreef:Is het misschien om als club met een heleboel tegelijk aan het a1 rijbewijs te beginnen bij een rijschool doel flinke korting of een instruteur benaderen die dat wil is maar een gedachte

Het probleem hiermee lijkt mij dat je een hoop leden hebt die verspreid over het land zitten. Ik zou liever in de regio lessen dan dat ik er telkens een groot stuk voor moet rijden om er te komen.
Nu ik een paar maanden op de scooter rijd, kriebelt het wel om mijn motorrijbewijs te halen. Maar dan is het meer om een grotere motorscooter te kunnen rijden zodat je buiten bebouwd ook gewoon op de weg kunt rijden. En bijvoorbeeld om een cursus bij te wonen doe ik er dan 45 minuten over via de snelweg i.p.v. 2,5 uur provinciaal en met de veerpont.
Gelukkig kan ik dan een auto meekrijgen van mijn werkgever.

Als ik voor een motorrijbewijs zou gaan, wil ik wel direct onbeperkt halen. In 1 keer klaar zeg maar.
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Als...als...als!!!

Bericht#20 » 29 okt 2017, 23:34

gerard lift schreef:Is het misschien om als club met een heleboel tegelijk aan het a1 rijbewijs te beginnen bij een rijschool doel flinke korting of een instruteur benaderen die dat wil is maar een gedachte


Ik ben me momenteel heel erg aan het inlezen op de rijbewijzenbende.
Na veel testverslagen doorgeworsteld te hebben ben ik van mening dat Frank Trotsenburg gelijk heeft.
Een motorscooter moet minimaal 130 kunnen rijden.
Veel tests tonen aan dat het met de grotere 125CC scooters onverantwoord is om op de snelweg te rijden.
Je bent veroordeeld om tussen de vrachtauto's te kachelen.
Op de provinciale wegen ben je een rijdende chicane, zoals een bromscooter nu is op de openbare weg.
Mijn mening is om meteen voor het A2 rijbewijs te gaan, maar er zijn maar een beperkt aantal rijscholen die dit aanbieden voor wat betreft de automaten. A automaat gaat überhaupt niet, aangezien er geen 1 automaat is die aan de eisen voldoet.
Voor mij is dat laatste onbegrijpelijk. De club die de toelatingseisen verzint werkt tegen de club die de papiertjes uitdeelt.
Beiden werken ze aan de verkeersveiligheid. Waar gaat het ins hemelsnaam fout. En waarom ben ik veroordeeld tot schakelen als ik dat NIET WIL....????
Voor een A2 automatenrijbewijs ben ik dus verplicht om naar Utrecht of Den Haag te reizen.
Dat wordt me te gek. Om nou twee weken in een hotel te gaan zitten vanwege een spoedcursus....
Het zal dus waarschijnlijk A1 worden en dan iets van een Yäger GT 125. Of een People S 125.
De echte toerreuzen met 15PK zijn voor mijn budget net effe te duur.
En dat is rete-jammer want een Downtown 125i of een X-Town 125i Of een Kawasaki J125 (wat onderhuids een Kymco is) zijn gewoon ontzettend mooie scooters om te zien en ze rijden heerlijk.... op de provinciale wegen.
Moeilijk moeilijk moeilijk.
1 ding is zeker; met een A1 rijbewijs louter plezier. Geen gezeik meer met varioringen en lichtere rolletjes. Grotere vario erin en knallen met die hap. Altijd als eerste weg bij het stoplicht.
Heerlijk je kop in de "WIND". Niet bang zijn voor een rollenbank, want je MAG gewoon 80 rijden.
Ach ja....
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Social Media

   

Terug naar “Alles over Motor / MP3 Scooters”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer