STN jaarmeeting Zaterdag 24 September 2016

Gebruikersavatar
Securiboy
Berichten: 164

Re: STN jaarmeeting Zaterdag 24 September 2016

Bericht#411 » 23 sep 2016, 15:57

thomas schreef:Ik zee overal scooter geladen op aanhangwagens. :nono2:
Komt iemand op 2 wielen? :moto2:


Ja. Ik zeg de gek :bsmile:
0 x

joopstern

Re: STN jaarmeeting Zaterdag 24 September 2016

Bericht#412 » 23 sep 2016, 15:59

ScooterBlokker schreef:Cor ik hoop dat je niet de verkeerde afslag neemt morgen wand er zijn hele leuke wegen in de polder


Afbeelding




Afbeelding




:rlol: :rlol: :rlol: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :lol2:


Jan

lijkt wel de achterhoek :bang!:
2 x

Eric L

Re: STN jaarmeeting Zaterdag 24 September 2016

Bericht#413 » 23 sep 2016, 16:04

Oh, wacht maar.
Volgend jaar gaan we weer een rondje. :rlol:
2 x

Gebruikersavatar
Danny
STN Tourbuffel
Berichten: 157

Re: STN jaarmeeting Zaterdag 24 September 2016

Bericht#414 » 23 sep 2016, 16:11

Trucker49 schreef:He..he..klaar met poetsen....Biwi glimt zo erg dat de foto,s mislukken :yahoo:


ja, ja. Volgens mij heb je gewoon je fototoestel in de emmer met sop laten vallen :rlol:
2 x
Afbeelding Afbeelding


Er zijn 2 meningen... de verkeerde, en die van mij :D

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: STN jaarmeeting Zaterdag 24 September 2016

Bericht#415 » 23 sep 2016, 16:34

Net een belletje van de brommerboer, ik kan de Devil nog niet ophalen vandaag, er is een boutje van de kleppendeksel afgebroken :( :( Nou gaat dat wel goed komen, en ze gaan hun best doen om hem zo snel mogelijk klaar te hebben, maar aangezien het mijn daily is moet het ook gewoon goed gebeuren, dus het is ineens twijfelachtig of ik er morgen bij kan zijn.

Als ik hem voor 12uur kan ophalen kom ik , dan kan ik er nog een paar uur bij zijn......
2 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: STN jaarmeeting Zaterdag 24 September 2016

Bericht#416 » 23 sep 2016, 16:38

hebben zij geen leen scooter voor je.

zodat je er toch bij kan zijn
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: STN jaarmeeting Zaterdag 24 September 2016

Bericht#417 » 23 sep 2016, 16:50

Geen idee, maar ik ga op mijn eigen of ik ga niet. Op een andere brommer/scooter voelt als vreemd gaan.
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
Elystardriver
Berichten: 344

Re: STN jaarmeeting Zaterdag 24 September 2016

Bericht#418 » 23 sep 2016, 18:52

Heb net se scooter weer terug. Daar ben ik blij mee. Echter er is nog 1 tegenslag die ik niet verwacht had. Ik steek de sleutel in het contact, draai de sleutel om, wil starten niks. Paar keer proberen, niks. Maar even terug naar binnen. Ik zeg hij start niet. Bij omdraaien sleutel gaan er geen lampjes branden. Ja hij had het ook een keer gehad. Nu zeg ik, dit heb ik nooit gehad. Uiteindelijk gestart met kickstarter, echter dat hoort niet. Laat ik nu net voor een poosje terug een acculader, de bedrading, bevestiging, hebben laten aansluiten door Eric uit Soesterberg. Nu heb ik ook een voltmeter bevestigd in de helmbak. Dus ik gelijk de de draden van de voltmeter aan de draad die aan de accu zit. Nu gaf de voltmeter 9,5 aan. Bij mijn moeder heb ik een lang verlengsnoer gehaald. Geaard. Nu kan ik gelukkig straks de accu aan de oplader leggen. Blijft de hele avond en nacht aan de lader. Hoop dat ik dan gewoon de sleutel in het contact kan doen en normaal starten. Gelukkig kan ik nu accu laden. Echter ik moet nog wel de stekker bij de meterkast in het stopcontact doen. Het snoer via de voordeur naar de schuur. Hoop dat de schuur en voordeur gewoon dichtkunnen kan. Ik heb geen idee hoelang een accu weer moet opladen. Hoe lang moet hij aan de lader blijven liggen. Nu heb ik het morgen over is. En als ik naar Harderwijk rijd, hij dan ook weer bij laad. Van de week stond de accu nog op 12,5 volt. Nu in eens op 9,5 volt. Vind dit heel merkwaardig. Dit verschil. Gelukkig krijg ik aankomende maandag een stopcontact in mijn schuur. Juist voor dit. Dus nu nog even hannessen met snoer via schuur deur en voordeur. Ben blij dat ik nu een accu lader heb en die kan gebruiken. Eric heeft de bedrading gemaakt aan de accu. Stekker uit helmbak aan lader koppelen. Stekker in stopcontact en laden maar. Heeft iemand enig hoe lang je moet laden voordat hij weer voldoende op sterkte is. Ben blij dat ik op tijd ben met de boel aansluiten. Ik had het stopcontact eerder moeten laten aanleggen in schuur. Maar goed. Dit krijg ik maandag. Straks ga ik de acculader aansluiten en ik zal morgen wel kijken wat de meter aangeeft. Hoop niet dat ik de kickstarter hoef te grbuiken. Dat vind ik altijd een geklooi. Hiermee krijg ik de scooter ook niet altijd aan. Klein rot pedaaltje wat je moet aantrappen. Je tenen passen er niet eens op. Hier hadden ze ook beter over na moeten nadenken. We gaan het zien morgen of de accu voldoende heeft opgeladen.
0 x
Kymco Grand Dink 2017 -
Peugeot Elystar 2006 - 2017 (0 - 86.000)
Piaggio Vespa Sfera 1992 - 1999 (0 - 69.000)

Gebruikersavatar
Bertus
Berichten: 10

Re: STN jaarmeeting Zaterdag 24 September 2016

Bericht#419 » 23 sep 2016, 19:30

Goede avond , bij deze wens ik alle deelnemers aan de jaarmeeting een hele mooie en gezellige dag .
Momenteel ben ik alleen nog in het bezit van een snorscooter en is de afstand voor mij te veel van het goede om van West-Brabant hier naar toe te komen .

Groet, Bertus.
0 x

Gebruikersavatar
tarzanen
Voormalig STN Lid
Berichten: 447

Re: STN jaarmeeting Zaterdag 24 September 2016

Bericht#420 » 23 sep 2016, 21:05

Gereed voor de jaarmeeting op camping de Konijnenberg!

Afbeelding
0 x
Grt, René

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2016”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer