Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Gebruikersavatar
hanskleij
Voormalig STN Lid
Berichten: 550

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#71 » 26 sep 2016, 15:22

Aan alle Stners die de jaarmeeting hebben gevormd tot wat het is geweest zeg ik DANK en nogmaals DANK, op naar het 5 jarig bestaan.
Tot mijn spijt heb ik niet iedereen gedag kunnen zeggen, jammer maar helaas, ik hoop deze mensen op een of ander tourtje te mogen zien/spreken.
Jan H bedankt voor het gezellig meerijden naar Harderwijk.
Bedankt voor het delen van de vele verslagen en fopto's.
IK heb een topdag gehad.
Gr Hans
1 x

Stephan

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#72 » 26 sep 2016, 15:26

Je hebt een PB Kees ;)
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#73 » 26 sep 2016, 16:12

ik zou zeggen maar en meeting weekend volgend jaar


ergens in het noorden??? ga ik alvast een lokatie zoeken
geintje .. of toch niet.. haha
2 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

joopstern

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#74 » 26 sep 2016, 16:14

Ergens in het mooie Twente :cheers: ((( ::-
0 x

Gebruikersavatar
Tjalling
Berichten: 145

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#75 » 26 sep 2016, 16:21

Hallo een klein berichtje van ons wij hebben het hartstikke leuk gehad en daarom willen wij iedereen bedanken en in bijzondere de organisatie, wat was het weer een feest wij waren met de auto dus is er weinig om te schrijven over de rit er heen .
Wij zijn wel blij met de prijzen die we hebben gewonnen en zullen dankbaar gebruik van maken
Met vriendelijke groeten Barbara en Tjalling
5 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#76 » 26 sep 2016, 16:29

Wij zijn ook zeer dankbaar voor alle mooi prijzen en de helm die ik gewonnen heb past perfect.

daar wij ook met een Auto waren is dat niet zo belangrijk om onze weg die wij hebben gereden

wij willen iedereen bedanken en hopen dat wij volgd jaar weer eens met onze scooter's bij een jaar meeting kunnen komen daar wij door omstandigheden nu twee jaar achter elkaar met een auto moesten komen.

Jan en Ria
2 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#77 » 26 sep 2016, 16:58

Bea en ik voelen ons zeer vereerd over alle lof aan ons adres tijdens en door de leden die gebruik hebben gemaakt van van het mobiele klubhuis.

@Marjoleine na wat ik hoorde wat jij zei en een praatje met jou werd ik bijna emotioneel.
Maar we doen wat we doen voor de club graag. Denk ook dat het het er een klein beetje bij hoort. Zeker als onze club zo groeit.

Nogmaals tot volgend jaar en hopend dat we dit weer mogen en kunnen doen.
4 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Zoetersmurf

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#78 » 26 sep 2016, 17:05

Stephan schreef:

Wat een geweldig verblijf, twee stapelbedden, TV, Keuken, Toilet. Alles zat erin.


Marjoleine en Stephan



Oooooo! teuntje Boven en jullie beneden op het stapelbed?
1 x

Gebruikersavatar
HarryC
Voormalig STN Lid
Berichten: 183
Contacteer:

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#79 » 27 sep 2016, 15:13

Hierbij wil ik graag alle medewerkers en natuurlijk de leden bedanken voor een geslaagd weekend.
Alles maar ook alles viel op de juiste plaats, het weer de camping en natuurlijk jullie allemaal bedankt hier voor.
Op naar het 5 jarig lustrum.
Gr HarryC
4 x
Mijn eerte scooter was de Grand Dink Champage uit 2005 had hem een andere kleur gegeven en na bijna 60000 klm weg gedaan.

En nu op een Grand Dink S50 met 17086 klm op de teller

mijn langste rit was naar Mechelen heen en weer voor de proloog van de tour de France

Gebruikersavatar
le Rouge
Berichten: 215

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#80 » 29 sep 2016, 15:04

Ik heb nog tot 2017 de tijd om een reactie te plaatsen maar doe het nu maar want ik heb nog vrij tot maandag en heb er nu eindelijk de tijd voor .
Toen wij in Harderwijk aan kwamen is er daarna best veel gebeurd

Afbeelding

We waren keurig op tijd en de kar met scooter en fiets zat nog keurig achter de auto , het was dus een test en de eerste keer dat we met het spul weg gingen en het is voor herhaling vatbaar alleen zal ik de scooter dan wel meer gaan gebruiken want daar is nu weinig van gekomen .
De konijnenberg lag maar 700 m bij van der Valk vandaan en daar zijn Yvonne en ik naar toe gereden en wat een warm onthaal kregen we daar :bighug: we zijn er nog steeds confuus van we willen jullie dan ook zeer hartelijk bedanken en Yvonne is echt vertroeteld door jullie en na de bbq :feestje: zei ik het al dit weekeind kan nu al niet meer stuk .
Eric en Bea bedanken we voor de gastvrijheid bij het mobiele clubhuis
De dag er op was natuurlijk ook geweldig het leek wel zomer en het was prachtig om zoveel goede bekenden en nieuwe gezichten te zien en wat is deze club toch gegroeid .
Ik weet nog goed dat ik tijdens een tourrit een kaartje onder de tafel doorgeschoven kreeg van Stephan dat hij en Eric een nieuwe scooterclub opgestart waren en snel daarna ben ik ook lid geworden .
Het verloop van de jaarmeting is bekend een zeer geslaagde loterij waar ik 2x in de prijzen viel maar gelukkig was er niets beschadigd :D het was een prachtige warme dag met veel zon dus hebben we ook nog lekker wat gedronken op het terras en we hebben met het konijnenberg clubje nog gegeten 's avonds .
Als je vraagt hoe hebben jullie het gehad dan zegt dit plaatje wel genoeg denk ik .

Afbeelding

Dit stukje komt uit de groepsfoto en zond Stephan mij toe het is ingezoomd en niet scherp meer maar wat zichtbaar is dat is meer dan leuk .
Wij hebben er nog een paar dagen vakantie aangeplakt en hebben Ermelo en Harderwijk bezocht met scootmobiel en fiets en zijn daarna vertrokken naar van der Valk Zwolle waar we Zwolle bezochten en een tochtje naar Hasselt hebben gemaakt, prachtige omgeving ook en heb op Facebook foto's en verslagje gemaakt .
Vrienden kunnen dit lezen en zien ,dus als je me toevoegt als vriend daar dan kan het :friends: er zijn ergere dingen :D
Hopelijk zien we elkaar snel weer een keer terug.

Groeten van Yvonne en Ard .
3 x
Piaggio 50 4t Afbeelding en Sym Symphonie ST 50 euro 4 Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2016”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer