Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: Verslag STN Jaarmeeting 2016

Bericht#51 » 25 sep 2016, 15:52

Onze verkregen prijzen

Afbeelding

De motor met als wielen 2 flesjes blijkt een eau de parfum te zijn en niet eens zo verkeerd.
Vindt het eigenlijk best wel lekker.

Een Kymco portemonnee

En een Peugeot mok.

Helemaal top.

En we gaan de Piaggio MP 3 de STN met genoegen beplakken.

Afbeelding

Dus in deze: wordt vervolgd
4 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Tineke

Re: Verslag STN Jaarmeeting 2016

Bericht#52 » 25 sep 2016, 16:16

De Stofzuiger schreef:We reden Holten uit,waar een lang fietspad volgde naar Colmschate,Tineke reed voorop,en die sloeg een weg rechts in. Na her en der wat boerderijen gezien te hebben,kwamen we weer bij eerder genoemd fietspad uit
Persoonlijk ben ik geen liefhebber van de wegen rond die boerderijen,in het asfalt daar,zit min of meer spoorvorming,en mijn Elystar geeft me dan het gevoel,dat ik met een zachte achterband rij,of dat er speling in mijn achterwiel zit
[/url]

Dat is het voordeel als je voorop rijdt Jan, dan mag je kiezen welke weg je neemt. Zelf vind ik het boerenpad veel leuker rijden dan die rechte saaie weg.
:boss1:
1 x

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Verslag STN Jaarmeeting 2016

Bericht#53 » 25 sep 2016, 16:34

Afbeelding


Groeten van Siem.
5 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: Verslag STN Jaarmeeting 2016

Bericht#54 » 25 sep 2016, 16:56

Tineke schreef:
De Stofzuiger schreef:We reden Holten uit,waar een lang fietspad volgde naar Colmschate,Tineke reed voorop,en die sloeg een weg rechts in. Na her en der wat boerderijen gezien te hebben,kwamen we weer bij eerder genoemd fietspad uit
Persoonlijk ben ik geen liefhebber van de wegen rond die boerderijen,in het asfalt daar,zit min of meer spoorvorming,en mijn Elystar geeft me dan het gevoel,dat ik met een zachte achterband rij,of dat er speling in mijn achterwiel zit
[/url]

Dat is het voordeel als je voorop rijdt Jan, dan mag je kiezen welke weg je neemt. Zelf vind ik het boerenpad veel leuker rijden dan die rechte saaie weg.
:boss1:

Ben ik ook met je eens,dat die weg saai is,maar ach,we kwamen toch weer bij die saaie weg :thumbsup:
1 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#55 » 25 sep 2016, 18:16

Zo ... Ook ik ben thuis. Marjan heb ik op sleep touw genomen omdat zij graag via Eindhoven haar terug reis naar Giesen (Duitsland) wilden rijden. Besloten om eerst naar Son & Breugel bij Wanda en Arold een pitstop te maken.

Van daaruit heeft Marjan het plan opgepakt om naar Venlo te rijden en te overnachten op een camping om de volgende dag de terugreis verder te aanvaarden.

Voor nu.... Meld ik me af. Verslag komt later.

Mtvrgrt kees
4 x

Stephan

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#56 » 25 sep 2016, 18:25

Zo, na even bijgekomen te zijn hier ons verslag!

Na maanden / weken / dagen voorbereidingen voor deze jaarmeeting was het zover! Ik had een vrije dag genomen om een dag eerder naar Harderwijk af te reizen voor de laatste details, en natuurlijk een Pre-Party met een aantal STN leden.

Annelyke en Peter zouden op hetzelfde park overnachten, dus zijn we met z'n viertjes Vrijdagochtend richting Gelderland gereden.
Aangezien het rondom ons huis momenteel erg druk is met weg open brekingen ben ik onze vrienden uit Koedijk rond 8.00 uur tegemoet gereden. Het was nog fris, maar met een mooie ochtend zon, gaf het een mooi plaatje.

Afbeelding

Na een bakkie koffie bij ons thuis zijn we vol bepakt en wel richting de Hollandse Brug gereden, waar we na zo'n 30 minuten later aankwamen. Mijn bedoeling was via Almere Haven richting Zeewolde - Harderwijk te rijden, echter op de Oude Landweg was alles hermetisch afgesloten, dus besloten we via Naarden, Baarn, Bunschoten, Putten naar Harderwijk te rijden.

De Garmin bracht ons via een mooie bosrijk gebied naar Anna's Hoeve, waar we even een pauze namen.

Afbeelding

Daarna een zeer mooie route richting Putten, waar we eigenlijk te vroeg aan kwamen. Dus even een drank stopje bij een minigolf baan.

Afbeelding

Omstreeks 13.15 uur kwamen we aan bij Camping de Konijnenberg en werden vriendelijk ontvangen. We konden al inchecken voor onze gereserveerde blokhut villa :lol:

Afbeelding

Wat een geweldig verblijf, twee stapelbedden, TV, Keuken, Toilet. Alles zat erin.

Na ons gesetteld te hebben, zijn we nog even naar de plaatselijke supermarkt gereden om wat extra benodigdheden in te kopen.
Daarna speelde wij met Annelyke en Peter nog even een simpel, maar hilarish spelletje, wat/wie ben ik?
Een sticker op het voorhoofd van iemand die (nog) niet weet wat hij/zij is, en dat door middel van hints moet raden..
Was erg leuk en gezellig!

Afbeelding

Ondertussen kreeg ik een berichtje van Ard @le Rouge dat hij in de buurt was en/of hij de aanhanger bij ons neer kon zetten.
Tegelijk kwam er een Blauwe Grand Dink bij ons het terrein oprijden. Het bleek @HarryC met zijn nieuwe gemodificeerde Scooter

Afbeelding

Ook Ard en Yvonne kwamen aanrijden...Wat een geweldige aanhanger heeft Ard gebouwd. Yvonne vond het super gezellig en genoot met volle teugen van de zon.

Afbeelding

Afbeelding

Niet veel later waren Kees @motormuis en @Arold ook aanwezig. Marjoleine mocht even achterop bij Arold om naar het kampeerterrein te rijden waar we later een BBQ zouden houden.

Afbeelding

Eric & Bea @Kymcopeoples hadden aangeboden hun mobiele clubhuis te gebruiken voor de BBQ, waarvoor mijn dank!
Iedereen had een hoop meegenomen, en wie er ook (spontaan) bij kwam, kon gewoon een vorkje mee prikken.
Maar voor het zover was moest onze vleesbroeder Arold uiteraard eerst wat werk verrichten

Afbeelding

Afbeelding

Het eerste lid, Marian van onze Duitse Scootervrienden Slooowriders uit Duitsland had ruim 400km gereden met haar Kymco K12 met aanhanger en twee collies om zich bij ons aan te sluiten. Respect daarvoor!

Afbeelding

Onze eigen club kok @HarryC begon meteen met het bereiden van heerlijke hapjes op de BBQ

Afbeelding

Afbeelding

Iedereen kon gewoon iets pakken en op de BBQ klaarmaken

Afbeelding

@Karlheiz en zijn Hanneke genoten ook van de gezelligheid

Afbeelding

Ondertussen waren ook twee andere leden van Slooowriders aangekomen (met de auto) en ze mengden zich meteen tussen de groep STN-ers. De Taalbarrière werd veelal opgelost door @Wanda en @HarryC die redelijk tot goed de Duitse taal spraken en verstonden.
En ja hoor een krat Duitse pils kwam uit de achterbak waar iedereen van kon meegenieten.

Afbeelding

Wanda had haar keuze al gemaakt tussen de twee Duitse jongemannen.....

Afbeelding

En Marjoleine vond ze beide leuk :o :yahoo:

Afbeelding

Het werd later, en later, kouder, maar de gezelligheid zat er goed in.

@Amendoim, Sandra, Victor en Cees waren al een paar uur onderweg toen ze even stil kwamen te staan, dit bleek gelukkig mee te vallen. Ondanks dat kwamen ze terecht in een Politie (alcohol) controle welke voor de camping was neergezet. Nadat de agenten met bewondering de vol bepakte Grand Dinks door lieten gaan, kwamen ze rond 22.00uur aan bij de camping.

En ja hoor...Edwin op zijn nieuwe "projectje" Wat een geluid....en heb er later op gereden...JA IK WIL HEM (De Scooter dan) :lol2:

Afbeelding

Na de gezellige BBQ weer met een groepje naar onze blokhut gegaan, waar we binnen nog zeer veel hebben gelachen.

Afbeelding

@henkhouet had het ook naar zijn zin, en we hebben leuke verhalen gedeeld!

Afbeelding

Na middernacht zocht iedereen zijn/haar slaapplekje op om als een blok in slaap te vallen.
Wij werden al vroeg wakker, het was redelijk fris in zo'n blokhut, maar aangezien @TK E rond 08.00uur al zou aankomen om te helpen met de voorbereidingen zijn we rond 07.00 uur opgestaan, opgefrist en alles klaar gezet.
In de blokhut naast ons, waar HarryC, Kees Motormuis en Nigel overnachten, hoorde ik al vroeg wat geluiden. Het was Harry, die al een peukje stond te roken.

Kees kwam even later ook naar buiten, en die was nog steeds, net als de letters op zijn muts ondersteboven van de voorgaande avond :mrgreen:

Afbeelding

Rond 08.30 begonnen we met de voorbereidingen van de meeting in de kantine van de camping. De uitbater gaf ons meteen een paar (warme) drankjes, die zeker welkom waren na een korte nacht.

Afbeelding

Afbeelding

@Tk E Tonny had met gevaar voor leven de STN vlag mooi boven de prijzentafel weten te krijgen

Afbeelding

De Merchandise tafel was goed gevuld

Afbeelding

Na nog wat aanvullingen en puntjes op de i was het klaar

Afbeelding

Mijn mooi wederhelft nam de ontvangst en aanmeldingen op zich, en dat verliep vlekkeloos, sommige melden zich gewoon twee keer aan om haar nog eens te zien :lol:

Afbeelding

En dan opeens hoorde je overal 2 en 4 takt geronk....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het aanmelden, kon iedereen verse koffie en cake pakken wat beschikbaar was gesteld door de uitbater,
En voor de liefhebber....een verse Oliebol :!:

Afbeelding

Het was erg leuk om nieuwe leden te mogen verwelkomen, waaronder, toch redelijk bijzonder naamgenoot Stephan op zijn Tomos

Afbeelding

Rond 12.00uur zat de hele zaal vol, en konden we beginnen. Ik heb als eerste @Donniestn40 @Barbara @Tjalling bedankt voor het feit dat ze Eric en Karin met de auto hebben opgehaald om aanwezig te kunnen zijn bij deze mooie dag.
Het feit is gewoon dat ik speeches niet echt prettig vind om te doen, ondanks de tips van @henkhouet, maar heb mij er min of meer toch doorheen geslagen. @Amendoim Edwin nam daarna het woord over, en dat heeft hij geweldig gedaan!

Afbeelding

Martin had zich na een lange nacht werken helaas verslapen, maar wij hebben zo goed als kwaad als het kon de loterij op ons genomen, en volgens mij ging dat best goed :cheers:

Afbeelding

Afbeelding


Met de nodige humor werden de ZEER mooie en vele prijzen verloot. Teamwork, tussen Edwin, Marjoleine, Tonny (die elke keer het geluid saboteerde :lol: ) en hulp van alle aanwezigen bij het trekken van de lootjes vond elke prijs een winnaar! De extra lootjes verkoop ging zo hard dat onze @Wanda en Liesanne spontaan nieuwe lootjes moest maken om iedereen te voorzien. Goed gedaan dames!

Na de loterij, werd er massaal eten besteld, en de koks deden hun uiterste best om iedereen snel te voorzien van een bordje met iets lekkers, mijn complimenten!

Ondertussen hebben we nog geproost op onze lid Paul @Paul-dc3 Dit hebben we belooft en zijn het nagekomen! :drinks:
ik weet alleen niet of hier foto's van zijn...

Ondertussen was ook firma Ride-On aangekomen welke op locatie een aantal banden zou afvullen met Anti lek / balanceer middel. Het werd zo druk, dat Ride-On meteen een tweede monteur stuurde, en dat terwijl ze al op drie andere locaties aanwezig waren , met name motor evenementen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rond 16.00uur was de dag volgens planning klaar, en heeft onze "hof" fotograaf Willem @Goudschmidt een mooie groeps foto gemaakt, helaas waren een aantal mensen al op hun ros gesprongen om richting huis te gaan.

@Amendoim was helemaal afgepeigerd

Afbeelding

En wij waren ZEER blij met de opkomst en gezelligheid

Afbeelding

Rond 17.30 zijn we weer met Peter en Annelyke richting huis gereden. Gewoon dezelfde route genomen, dat ging op een paar kleine strubbelingen prima. Tussendoor nog even gestopt voor een klein hapje en drankje, om rond 20.45 uur moe maar meer dan voldaan thuis binnen te vallen. Peter en Annelyke moesten daarna nog ruim een uur sturen, maar stuurde een berichtje toen ze veilig thuis waren..

Wij zijn iedereen die geholpen heeft bij deze dag zeer dankbaar. Zoveel werk hebben we met z'n allen verzet! Echt bijzonder!

@Marjoleine
@Amendoim
@De Bazin
@debaas
@TK E
@Wanda
@Arold
@motormuis
en Liesanne

THANKS!!!!!!!

Op naar ons lustrum feest, volgend jaar.... Dat gaat wat worden!

Groet,

Marjoleine en Stephan
9 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#57 » 25 sep 2016, 18:53

Helemaal TOP!
Het was gewoon leuk.
Groet,
Jan H.
1 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Stephan

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#58 » 25 sep 2016, 19:00

Sommige foto's in mijn verslag ontbraken of stonden verkeerd, hierbij aangepast ;)
0 x

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#59 » 25 sep 2016, 19:17

Een zeer uit gebreid verslag Stephan...de server is meteen vol :thumbsup:

Jullie hebben het geweldig gedaan :bsmile:

Amendoim met zijn nieuwe ''speeltje''?...niet gezien...wist niet eens dat hij klaar was :?
2 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Arold

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#60 » 25 sep 2016, 19:56

Ik ben dus dit jaar het lid die als laatste thuis kwam
Ben nu een half uurtje thuis van een meer dan geslaagd weekend die vrijdag begon en nu dus ten einde kwam
Waarom zo laat dat heeft onderandere te maken met wat ik vandaag nog gedaan heb
n.m dit
Afbeelding
Rest verslag volgt nog
grt Arold
5 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2016”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer