Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#61 » 25 sep 2016, 21:24

ik hoopte dat deze jaarmeeting wederom een succesnummer zou worden zoals afgelopen jaren en jawel hoor, hij was nog beter dan verwacht. mede door het schitterende weer dat we dit weekend hadden. wat een opkomst en wat een gezelligheid. zoals al vaker vermeldt zijn er zoveel leden dat het haast onmogelijk is ze allemaal de hand te schudden een een goed gesprek met ze aan te gaan. toch heb ik me weer kostelijk vermaakt en genoten van alles wat er deze dag gebeurde. petje af voor de organisatoren en natuurlijk de leden en alle anderen die het succes van deze meeting tot een feit hebben gemaakt.
een paar foto's om het verhaal nog wat aan te vullen.

de opkomende zon die de dag een mooie warme omlijsting gaf.
Afbeelding

het grootste deel van de ''chapter east'' in aantocht bij de naald in apeldoorn
Afbeelding

de groep uit het oosten begint zoetjes aan formaat aan te nemen.
Afbeelding

gezelligheid aan de bar zoals het hoort.
Afbeelding

Afbeelding

en natuurlijk mocht deze kleine ''puntmuts'' ook niet ontbreken, eriphan was natuurlijk van de partij.
Afbeelding

om 23:00 was deze stier weer moe maar voldaan thuis van een schitterende dag.

nogmaals dank aan allen die deze mooie en gezellige dag mogelijk hebben gemaakt.

groet herman
4 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#62 » 25 sep 2016, 21:32

mensen bedankt voor de foto s en verslagen zo was ik er toch een beetje bij
alhoewel de reden van mijn afwezigheid de 18e verjaardag van onze zoon rick ook met de bbq en alle voor hem belangrijke mensen gister avond ook erg leuk was en hij erg dankbaar het zijn allerbeste en mooiste verjaardag ooit noemde !!
en toen ik vertelde dat ik voor hem niet naar de jaarmeeting ging was hij even stil .. nou het was mij het overslaan waard zeg maar nogmaals bedankt allemaal voor het delen
7 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#63 » 25 sep 2016, 22:11

@kuya
en dan hier onze bromcor bijna de naam van bromsnor van de serie swiebertje.

Afbeelding

goed kijken hans....swiebertje rijdt er achter, en die ene van peppie en kokkie heb ik ook nog ergens gezien :schater:
5 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#64 » 26 sep 2016, 06:52

ik mis de groepsfoto in dit topic. op facebook is hij er al wel. :(
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#65 » 26 sep 2016, 07:49

Ik heb de groepsfoto wel ergens gezien maar in een ander topic.
STN meeting Harderwijk 2016 in dat topic. :oops:
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#66 » 26 sep 2016, 08:00

@Organisatie

Ik zou graag de groepsfoto op ware grote willen hebben. Wellicht ook menig ander lid.

Misschien dat dit geregeld kan worden ?

Mtvrgrt kees
1 x

Stephan

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#67 » 26 sep 2016, 08:58

Gaat goedkomen...vanavond zet ik hem er als download even op.


Afbeelding
7 x

Gebruikersavatar
Danny
STN Tourbuffel
Berichten: 157

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#68 » 26 sep 2016, 09:40

motormuis schreef:Ik zou graag de groepsfoto op ware grote willen hebben. Wellicht ook menig ander lid.

Misschien dat dit geregeld kan worden ?

Mtvrgrt kees


Klik eens op de foto. Je komt dan terecht op een pagina van postimage.org. Daar zie je de foto staan en daar links boven staat een knop "originele afbeelding downloaden". Klik daar op en je krijgt de foto binnen.
3 x
Afbeelding Afbeelding


Er zijn 2 meningen... de verkeerde, en die van mij :D

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#69 » 26 sep 2016, 14:48

Vrijdag de 23e was de dag om te vertrekken naar de jaarmeeting. Alles stond al daags van te voren gepakt. De gehele combi al buiten gezet terwijl ik nog aan de koffie zat. Was al vroeg waker bij 06:00 uur. Kon niet meer slapen. Stond te popelen als een kind om de startknop aan te zwengelen.

Mijn maat Arold was er nog niet dus gauw een selfie gemaakt. En yep … weer gelukt. Lastige dingen die selfie gevallen :lol:
Al gauw hoorde ik het gegrom van een GD welke de straat indraaide. Dan nog ff gauw een 2e selfie gemaakt. Tovert meneer er zomaar een worstenbroodje in zijn mond. Wist echt niet waar deze vandaan kwam. Tis enne echte Brabander :lol:

Afbeelding
Afbeelding

Maar goed …we hadden alle tijd en Arold moest nog ff een paar boodschappen doen onderweg. Dus ikke ff pauze.

Afbeelding

De weg weer vervolgt om een pitstop te houden bij Veda te Ede. De selfie's lukken steeds beter :lol: Van wie heb ik dat toch :lol:

Afbeelding

Lekker relaxed en zonder verdere problemen de reis vervolgt naar de Konijnenberg. Nigel mocht met het luxe transport mee. Na 5 uurtjes tuffen arriveerden we bij de receptie te Konijnenberg. Ik had daar afgesproken met HarryC. Deze liet weten iets later te arriveerden en dus heb ik mezelf ff toegevoegd bij Eric & Bea bij hun sleurhut ? waar later op de avond de BBQ zou plaats vinden.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Enige tijd later kwamen er meer en meer leden en heb ik Marjan mogen ontmoeten van De Slooowriders uit Duitsland. Ze hand 2 schotse Collies meegenomen. 2 pracht van een honden. De mooie herinneringen uit mijn jeugd toen wij thuis ook een Collie hadden kwamen meteen weer naar boven.

We geraakten in gesprek en al gauw vertelde ze dat de startmotor niet meer werkte en problemen had met de Kickstarter. Heb haar voorgesteld om ff naar de startmotor te kijken. Ook Meneer de viertakter arriverende en voegde zich al snel toe om mee te helpen. Al gauw bleek dat er problemen waren met de bedrading.

Afbeelding

Oorzaak was een defecte stekker van de startknop. Deze gefikst maar startmotor wilde nog steeds niet ronddraaien. Meneer de 4takter besloot om een truckje met een stukje gereed op de startmotor te tikken. Dit werd vroeger vaak gedaan bij de Opel cadet. Maar helaas geen reactie. De startmotor werd wel snel heet en dus besloten deze te monteren.

Wat bleek …. De rotor zat muurvast. Er was amper nog beweging in te krijgen. Met een truck allá Barbara truck kwam de rotor weer los en kun vrij rondraaien. Het lager had zijn beste tijd gehad en gaan vast zitten door roest en vuil. Met behulp van olie en WD40 (bedankt @Kymcopeoples)

Het geheel terug gemonteerd en met volvertrouwen de startknop ingedrukt en … YES !! hij deed het weer. Marjan had een glimlach van oor tot oor ? de Kickstarter hebben we maar gelaten voor het was. Deze deed het wel maar kwam alleen niet meer terug. De gedachtegang…. als deze ook zou uitvallen dan kon ze haar scooter helemaal niet meer starten. Vandaar dat ik het belangrijk vond dat de startmotor gerepareerd moest worden. Heb haar het advies gegeven om deze zo spoedig mogelijk te laten vervangen omdat het lager kapot is en de reparatie maar een tijdelijke oplossing is.

De BBQ zelf … de voorbereidingen waren in vollen gang.

Ieder had way lekkers mee genomen. Te veel om te benoemen. Er was voor elk wat wils. De gezelligheid was groot. Ieder genoot met vollen teugen. Babbelen over alles en nog wat, grappen maken etc etc etc ….alle ingrediënten waren aanwezig.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan Dé dag zelf …. De nodige mensen waren al vroeg uit de veren om het geheel op tijd klaar te krijgen. En al snel rolde de eerste scooters het terrein op. Soms in kleine groepen maar ook grote groepen.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

De loterij …. Tja … was tegen alle verwachtingen in groots van opzet. Vele sponseringen hadden voor de nodige prijzen gezorgd. Vele lootjes waren gekocht en moesten terplekke bijgemaakt worden omdat er te weinig waren. Enige wonnen meerdere prijzen en andere minder tot niks. De prijzen waar echt niet misselijk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De gezelligheid was troef. En alles verliep op rolletjes alsook het weer speelde perfect mee.

De avond na de jaarmeeting zijn er vele huiswaarts gekeerd maar de leden welke vanaf vrijdag op de camping verbleven hebben we nog een gezellige avond gemaakt met een borrel, koffie en ander lekkers bij Bea & Eric.

Afbeelding
Afbeelding

De volgende dag. De terug reis aanvaarden maar hebben nog samen een bakkie gedaan. Marjan (Slooowriders) had nog mij gevraagd of ze bij mij mocht aan sluiten richting Eindhoven. En zo geschiede.

Afbeelding
Afbeelding

We hebben 5 uurtjes met een aantal stops genoten van de terugreis. Lekker relaxed rijden bij mooi weer. Bijna thuis besloten om een pitstop bij Arold en & Wanda te maken.

Afbeelding

Wel ff aangemeld dat we eraan kwamen. Vandaaruit is er het plan gemaakt dat Marjan naar venlo doorreed om daar op een camping neer te strijken en de volgende dag, vandaag dus, de verdere terug reis naar Giesen (Dutsland) te aanvaarden.
Ik heb begrepen dat ze 480 km enkele reis, heeft afgelegd om aanwezig te willen zijn op de jaarmeeting. Hier heb ik echt respect voor. Immers …. Ze moest ook nog weer 480 km terug. Met hier en daar wat omwegen zit men toch al gauw op 1000 km.

Nou is zij geen onervaren scooter rijder daar zij ook een grote reis naar en door Noorwegen heeft gedaan. Men dient te weten dat ze ook thuis is met gereedschap en zich groeten deels zelf kan behelpen als de motor pech zou krijgen.
Vandaag, maandag, schat ik zo dat ze nu alweer op de weg zit met nog een goeie 380 km te gaan. Veilige kmters Marjan. Hopelijk mogen we weer gauw van je horen.

Het is duidelijk dat STN geen een dags vlieger meer is. Het is gegroeid en blijft groeien door en met jong en oud. STN is er voor jong en oud. STN staat voor gezelligheid met respect voor en naar een ander. Het siert STN deze ingrediënten ook naar de buitenwereld te zien is. STN laat zien dat scooter rijden leuk kan zijn als ook zorgzaam mag zijn. De buiten wereld ontdekt nog steeds, en laat weten dat het scooter rijden geen negatief imago hoeft te hebben.

Ik ben trots op STN dat ik er lid van mag zijn. Ik ben trots op STN dat deze zich inzet voor jong en oud groot of klein. Ik ben trots op STN dat deze blijft groeien zowel sociaal als ook emotioneel. STN is een blijver.

Men leeft een heel jaar naar een jaarmeeting toe. Voordat men het realiseert is het dan voorbij en gaat het dagelijks leven weer zijn gang. De tijd gaat hard.

Aan allen mensen welke hebben meegewerkt, in welke vorm dan ook, hebben ervoor gezorgd dat er weer een jaarmeeting mocht plaats vinden waar men met trots mag terug kijken. Met de neus vooruit op naar de 5e jaarmeeting.

Fijn jullie allen gezien te mogen hebben.

Ik heb genoten.

Op naar het volgend jaar.
Mtvrgrt kees
Laatst gewijzigd door motormuis op 26 sep 2016, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
5 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Verslagen en Foto's STN Jaarmeeting 2016

Bericht#70 » 26 sep 2016, 15:03

Dit bericht mag verwijderd worden

Mtvrgrt kees
Laatst gewijzigd door motormuis op 26 sep 2016, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2016”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer