(Live)verslagen STN Herfsttour 2016

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: (Live)verslagen STN Herfsttour 2016

Bericht#11 » 22 okt 2016, 14:32

Veel plezier mensen!
0 x

Stephan

Re: (Live)verslagen STN Herfsttour 2016

Bericht#12 » 22 okt 2016, 15:45

Afbeelding
7 x

Gebruikersavatar
MonsterlijkKPS
Voormalig STN Lid
Berichten: 1760

Re: (Live)verslagen STN Herfsttour 2016

Bericht#13 » 22 okt 2016, 17:53

Leve de twee sleutels!
2 x
Afbeelding Afbeelding
01-01-2016 KMS: 11535 | KMS eind 2016: 22002 | KMS eind 2017: 34373
Gebroken koppelingsveer 22002 - 22735
16-01-2018: 34524
Eindstation 16-4-16


Eigen Linkjes:
Wintervoorbereiding - Carburateur blues - Led & disco Strips

Stephan

Re: (Live)verslagen STN Herfsttour 2016

Bericht#14 » 22 okt 2016, 18:23

Zo, wij zijn binnen.
Met 197km op de Django teller erbij 8-)

Verslag volgt later, even bijkomen..


Afbeelding
6 x

Flevolander58

Re: (Live)verslagen STN Herfsttour 2016

Bericht#15 » 22 okt 2016, 19:09

Nou stephan die van mij stond al op 7 gr was half 7 thuis was een top dag later meer
1 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: (Live)verslagen STN Herfsttour 2016

Bericht#16 » 22 okt 2016, 19:39

Zojuist weer thuis gekomen na een enerverend dagje sturen.
Een thuiswedstrijd weliswaar, maar Wouter heeft me zeer aangenaam verrast vandaag door een route te rijden waarvan ik grote stukken totaal niet kende.
Alhoewel ze, bij wijze van spreken, in mijn achtertuin liggen.
Zeer fraaie stukjes natuur.
Mede door het redelijk aangename herfstweer was het best te doen.
Kan niet zeggen dat ik het overdreven koud heb gehad.
Ik heb zojuist het reservoir afgetankt en kwam tot de schokkende ontdekking dat het verbruik tijdens een tourtocht werkelijk hysterisch laag is.
1:54,7 om precies te zijn.
De teller bleef vandaag steken op 125,5 km.
The Blue Marble staat tevreden natikkend op stal.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid!
Foto's volgen zsm.
5 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Trucker49
STN Tourbuffel
Berichten: 3873

Re: (Live)verslagen STN Herfsttour 2016

Bericht#17 » 22 okt 2016, 20:02

motormuis schreef:BIWIIIIIIIIIIIIIIII :worshippy:

Mtvrgrt kees


Moet niet gekker worden Kees...Biwi aanbidden :rlol:

Het was vandaag een topdag met een frisse start...iedereen bedankt voor de gezelligheid...ik vond het een mooie afsluiter van het toerseizoen (Wouter je mag weer uitslapen :slaap: ) :cheers:
4 x
Groeten van Cor

Kymco Bet & Win 2-takt vloeistof gekoeld sinds 2006

Afbeelding Afbeelding

Flevolander58

Re: (Live)verslagen STN Herfsttour 2016

Bericht#18 » 22 okt 2016, 20:29

::-
Trucker49 schreef:
motormuis schreef:BIWIIIIIIIIIIIIIIII :worshippy:

Mtvrgrt kees


Moet niet gekker worden Kees...Biwi aanbidden :rlol:

Het was vandaag een topdag met een frisse start...iedereen bedankt voor de gezelligheid...ik vond het een mooie afsluiter van het toerseizoen (Wouter je mag weer uitslapen :slaap: ) :cheers:

Uitslapen tot mijn schrik heb ik een extra dienst geaccepteerd dus zondagmorgen kwart voor 5 eruit en uur later aan de bak
3 x

Flevolander58

Re: (Live)verslagen STN Herfsttour 2016

Bericht#19 » 22 okt 2016, 20:36

stoyanov schreef:Zojuist weer thuis gekomen na een enerverend dagje sturen.
Een thuiswedstrijd weliswaar, maar Wouter heeft me zeer aangenaam verrast vandaag door een route te rijden waarvan ik grote stukken totaal niet kende.
Alhoewel ze, bij wijze van spreken, in mijn achtertuin liggen.
Zeer fraaie stukjes natuur.
Mede door het redelijk aangename herfstweer was het best te doen.
Kan niet zeggen dat ik het overdreven koud heb gehad.
Ik heb zojuist het reservoir afgetankt en kwam tot de schokkende ontdekking dat het verbruik tijdens een tourtocht werkelijk hysterisch laag is.
1:54,7 om precies te zijn.
De teller bleef vandaag steken op 125,5 km.
The Blue Marble staat tevreden natikkend op stal.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid!
Foto's volgen zsm.

Dat Spookverlaat aan de overkant van de N11 wist ik tot 3 jaar geleden ook niet terwijl het o prachtig is maar bij toeval met mijn eerste groene hart tour ontdekt
2 x

Stephan

Re: (Live)verslagen STN Herfsttour 2016

Bericht#20 » 22 okt 2016, 21:21

Zo, na een warme bak snert, weer een beetje onder de levenden :thumbsup:
Wij hadden ons niet ingeschreven voor deze tour wegens omstandigheden, maar gisterenavond toch gekeken of het zou gaan lukken.
Vanmorgen rond 07.00 uur besloten we spontaan toch in elk geval richting Alphen a/d Rijn te rijden. Dus Wouter een bericht gestuurd dat we ook in Driemond zouden staan om 8.45.

We waren uiteraard weer veel te vroeg, dus net voor 8.30 uur stonden we op de verzamelplaats.

Afbeelding

Als eerste kwam Wouter aanrijden en niet veel later Cor (Trucker 49). Het was fris, maar droog. Handig op het dashboard van de Django is de thermometer, die gaf 7 graden aan.

Om 8.45 vertrokken richting Alphen a/d Rijn waar we mooi om 9.50 uur aankwamen.
Een aantal leden stonden al te wachten, en hadden Marjoleine en mij niet verwacht, altijd leuk!

Binnen even een drankje genomen, en opwarmen. @henkhouet had voor Wouter een bedankje meegenomen. Zichtbaar verrast nam Wouter het in ontvangst.

Afbeelding

Afbeelding

Buiten werd de Peugeot Django volop bewondert

Afbeelding

en gepast...

Afbeelding

@Jan Koning Jos heeft hem al besteld voor je :lol:

@Amendoim had bijzonder veel interesse in de Django. Iedereen mepte hij opzij om eens op een echte scooter te zitten.

Afbeelding

Siem en Jan waren net als wij, spontaan naar Alphen gekomen, leuk mannen! (alleen mag Siem niet meer achter Jan rijden :P )

Met een mooie groep, een stuk door stad Alphen, en industriegebied...En daarna...
Wauw, wat een mooi gebied. We genoten ten top! Inmiddels was het rond 11.30 uur, en een flauw zonnetje brak door de wolken. Absolute herfst plaatjes kregen we voorgeschoteld.

Rond 12.30 uur een mooie stop bij een open gebied (weet even niet waar precies)

Afbeelding

Afbeelding

Dit was een perfecte plek voor een ieder om even de Django te testen. En iedereen kwam zeer verrast terug.

Afbeelding

Afbeelding

Toch maar de Moteo club oprichten :thumbsup:

Afbeelding

En weer, ondanks hij er al op had gezeten wou Edwin een rondje op de Django.... (binnenkort uitverkoop bij de GrandDink loodsdumper.nl)

Afbeelding

Daarna nog zo'n 40 minuten sturen tot Nootdorp, waar we in een molen de lunch zouden nuttigen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna door richting Leiden, met een foto stop

Afbeelding

Een aantal mensen gingen vanuit hier terug naar huis, maar wij moesten nog een stukje.
Na een halfuurtje een klein pontje waar we maar net met z'n allen op paste. De schipper, had meteen een goede dag.
Marjoleine dacht meteen aan de Titanic en zocht uiteraard meteen weer de knapste Leonardo Di Caprio op. (want stel je voor dat het schip zinkt) :lol:

Afbeelding

Daarna een klein stukje naar een kerkje bij een gezellige begraafplaats, waar een groot aantal mensen hun weg naar huis zouden nemen.

Afbeelding

Met Henk Houet en Danny zijn wij richting Leimuiden gereden, Henk heeft bij de Aalsmeerder brug afscheid genomen, en wij zijn met Danny richting Amsterdam gereden.

197km op de Django teller, wat een dag!

Uiteraard merk ik een vermoeid gevoel aan mijn schouder, maar ik moet zeggen dat de Django zeker comfortabeler rijd dan de New Dink. Ondanks hij begrenst is op 50km/h, heeft hij het perfect gedaan. Zeker ook met twee personen.

Verliefd...ja op mijn vrouw, maar ook zeker op de Django. Nu maar hopen dat ze hem vergeten op te halen :lol:

Alle lof vandaag voor @marjoleine, die een beetje ziekjes was, maar toch mee is gegaan, @flevolander58 voor de waanzinnig mooie tour, en dikke pluim voor @Marc en @kuya die een behoorlijke afstand hebben afgelegd om bij deze tour te zijn!

Ondanks dat we afgelopen jaar niet veel hebben kunnen touren door mijn schouder blessure, was dit een super afsluiting van het tourseizoen, we hebben er werkelijk van genoten!

Bedankt allemaal voor de gezelligheid!

Groet,

Marjoleine en Stephan
6 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2016”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer