We zijn er klaar voor!

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: We zijn er klaar voor!

Bericht#11 » 02 dec 2016, 18:26

Jo&Marian schreef:De Col de Sommeiller is de hoogst "berijdbare" weg van Europa.
There is a street up to the Pico del Veleta (3384m, Sierra Nevada). But that is an easy one and not allowed for motor vehicles. I have been on the nearby Mulhacen, 3482m.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: We zijn er klaar voor!

Bericht#12 » 03 dec 2016, 11:28

Mijn verhaal heeft zich ontpopt in een discussie over statistieken en dat vind ik helemaal niet belangrijk.
Ik kan heel erg genieten van een mooie omgeving en of dat nou in Zuid Frankrijk of in Noorwegen of op de Brunssumse heide is maakt me helemaal niets uit.
Zij die mij hebben leren kennen weten dat ik geen trofeeën verzamel, maar wel mijn uiterste best doe om de herfst van mijn leven zo mooi mogelijk te maken.

Groetjes, Jo
1 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: We zijn er klaar voor!

Bericht#13 » 04 dec 2016, 13:10

Jo&Marian schreef:Klopt Thomas,
De Col de Sommeiller is de hoogst "berijdbare" weg van Europa.


Was dit in Nederland geweest, dan hadden er zelfs op dit laatste stuk van deze weg over een afstand van 3 KM minimaal 83 verkeersborden gestaan.

Schitterend. Vraag me af of mijn Grand Dink deze klim zou kunnen maken. Denk het wel. Langzaam wellicht, maar toch.

Iets gaat jeuken...
0 x

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: We zijn er klaar voor!

Bericht#14 » 18 jun 2017, 20:22

Heel even zag het er na uit dat ik dit vinkje op m'n "Bucket list" moest uitgummen.

Begin maart werd Marian geconfronteerd met een acute hernia met uitval van haar rechter been (géén reflexen)
Bij de huisarts aangekomen ging deze direct overleggen met een neuroloog om binnen 24 uur operatief in te grijpen.
Diezelfde dag nog uitgebreid onderzoek op de neurologie en gelukkig waren er redenen om nog heel even te wachten met ingrijpen.
Het blijkt dat 80% van de hernia's vanzelf geneest en 6 weken later was de neuroloog positief verrast over het herstel van Marian.

We hebben inmiddels al 'n paar ritjes geoefend en met ondersteuning van een niergordel en een AirHawk kussen dat ik voor een leuk bedrag van STN-lid Tarzanen heb mogen overnemen zijn dagtochtjes van 150 / 200 km heel goed te doen.

Dus onze motorvakantie waar we al maanden naar uitzien is gered en gaat volgens het omschreven draaiboek gewoon door.

Yes... :crazy:
4 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: We zijn er klaar voor!

Bericht#15 » 18 jun 2017, 21:01

Jo&Marian schreef:Heel even zag het er na uit dat ik dit vinkje op m'n "Bucket list" moest uitgummen.

Begin maart werd Marian geconfronteerd met een acute hernia met uitval van haar rechter been (géén reflexen)
Bij de huisarts aangekomen ging deze direct overleggen met een neuroloog om binnen 24 uur operatief in te grijpen.
Diezelfde dag nog uitgebreid onderzoek op de neurologie en gelukkig waren er redenen om nog heel even te wachten met ingrijpen.
Het blijkt dat 80% van de hernia's vanzelf geneest en 6 weken later was de neuroloog positief verrast over het herstel van Marian.

We hebben inmiddels al 'n paar ritjes geoefend en met ondersteuning van een niergordel en een AirHawk kussen dat ik voor een leuk bedrag van STN-lid Tarzanen heb mogen overnemen zijn dagtochtjes van 150 / 200 km heel goed te doen.

Dus onze motorvakantie waar we al maanden naar uitzien is gered en gaat volgens het omschreven draaiboek gewoon door.

Yes... :crazy:


veel sterke met haar rug , ik heb het zelf ook gehad maar dat was in 2003 en ben er zo goed als zonder snijden vanaf gekomen
maar het blijft een zwakke plek ...
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
hanskleij
Voormalig STN Lid
Berichten: 550

Re: We zijn er klaar voor!

Bericht#16 » 21 jun 2017, 12:41

Wat een prachtig vooruitzicht, ik zit zoals velen al te wachten op de foto's en verslagen.
Ik hoop dat het met de rug van Marian mee valt en dat jullie samen kunnen genieten van deze reis.
Groet Hans
0 x

Gebruikersavatar
MonsterlijkKPS
Voormalig STN Lid
Berichten: 1760

Re: We zijn er klaar voor!

Bericht#17 » 21 jun 2017, 13:45

@Jo&Marian Zowel slecht als goed nieuws! Ben blij dat de hernia inmiddels over is! :worshippy: Zit zelf ook 2 jaar met rugpijntjes dus weet hoe.... ongemakkelijk... het kan zijn.
0 x
Afbeelding Afbeelding
01-01-2016 KMS: 11535 | KMS eind 2016: 22002 | KMS eind 2017: 34373
Gebroken koppelingsveer 22002 - 22735
16-01-2018: 34524
Eindstation 16-4-16


Eigen Linkjes:
Wintervoorbereiding - Carburateur blues - Led & disco Strips

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: We zijn er klaar voor!

Bericht#18 » 21 jun 2017, 22:11

Gaat goed komen!

We hebben al wat (test) ritjes gedaan van zo'n 200 km. en met de nodige ondersteuning (niergordel & AirHawk kussen) en regelmatig pauzeren zijn dagtochtjes van c.a. 200 km. goed te doen.

Dus...we kunnen niet wachten we gaan er voor!

Groetjes, Jo
1 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: We zijn er klaar voor!

Bericht#19 » 20 jul 2017, 12:10

Het begint nu echt te kriebelen!

De Burgman staat al vast gesjord op de trailer en we zijn al een beetje bezig om het lijstje van de spullen die meegaan (documenten/toiletartikelen/kleding/foto-filmapparaten) af te vinken.

Nu nog drie daagjes elk uur de weersvoorspelling ter plaatse bekijken....en zondagochtend giet it oan! :crazy:

Wordt vervolgd!!!!!!!!!

;) Jo
2 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: We zijn er klaar voor!

Bericht#20 » 20 jul 2017, 12:12

Veel plezier!
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2016”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer