fileetje speciaal(column)

Deze rubriek is voor maatschappelijke zaken, verkeersveiligheid, kritieken en columns.
Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: fileetje speciaal(column)

Bericht#11 » 24 nov 2017, 02:22

Ik bemerk wel ondanks het feit dat ik het uit wilde westen kom dat ik mij steeds meer dwars ben van het hypocriete gewauwel van dit soort menselijk afval pratende dames\heren. Menig boer bezit in mijn opzien toch wat meer gezond en nuchter verstand. Ik heb al genoeg aan mijzelf en om het elke maand weer te kunnen redden en dit soort commentaar van dit soort westelijke / randstedelingen kunnen van mij als aansteek brandstof worden gebruikt om de haard mee aan te steken. Wat mij steeds meer op valt is dat dit soort figuren steeds vaker in een bubbel/ eigen wereld leven. Owee hun gebeente als de ander hun niet volgt. Ik zou het zout nog liever willen gebruiken voor eten of als er weer teveel ijs ligt voor de voordeur. ik zou het zielig vinden voor de krokodillen dat ze alleen maar naar Amsterdam mogen gaan , van mij mogen ze ook wel even naar Den haag met name naar het binnenhof. Zal wel alvast een lading Renny's voor die arme beesten klaar leggen voor het opkomende maagzuur. Ben blij dat er ook nog mensen zijn met Humor ( Grad :rlol: ).
1 x

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: fileetje speciaal(column)

Bericht#12 » 24 nov 2017, 07:05

Allee @Micha, was dit niet wat zware kost zo vroeg op de morgen?
Maar je pakt mijn punt wel goed op ja, die gasten leven echt in een bubbel en owee als je niet luisterd dan ben je gelijk een racist/neo-nazi/domme boer/etc. Maar het punt is dat ze zich er zelf schuldig aan maken waar ze anderen van beschuldigingen... en dit zelf niet willen zien(typisch gutmensch/links wegkkijkgedrag), maar ja zolang ze zelf maar denken dat ze deugen.(wat best moeilijk is met maar 1 linksdraaiende hersencel)
Dit krijg je er van als je je kinderen opvoed met alleen maar complimenten en ze niet leert omgaan met tegenslagen/het idee dat ze niet perfect zijn.
Ojaa, mochten de krokodillen nog honger hebben na deze klus, sturen we ze ff door !!
Fijne dag nog... :friends:
1 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: fileetje speciaal(column)

Bericht#13 » 24 nov 2017, 08:57

Ik weet niet of het meer mensen opvalt, maar ik bemerk bij veel ambtsbekleders een soort pedanterie.
Aannames veranderen in waarheden.
"De mensen pikken het niet langer". "Het volk is woedend". "De tendens is" ... dat soort taal.
Als je 100 km verderop gaat rondvragen weet 99% niet eens dat dat soort vraagstukken überhaupt speelt.
Ik word een beetje onpasselijk van mensen die voor mij denken.
1 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Miglow
Berichten: 952

Re: fileetje speciaal(column)

Bericht#14 » 24 nov 2017, 09:40

Als je voor mensen denkt, gaan ze zelf niet denken. Psychologie van de massa. Niemand die weet of het waar is, omdat ze geen toegang hebben tot onderzoeken die het ontkennen of bevestigen. Buiten dat gaan we steeds meer op weg naar een geautomatiseerde maatschappij, waar computers het denkwerk overnemen, dus zijn ze vast bezig de mensen dommer te maken. Kijk naar de sleepwet die onlangs is aangenomen. Daarmee kunnen inlichtingendiensten legaal hele wijken aftappen als ze het vermoeden hebben dat daar criminele zaken plaatsvinden. Als jij net op dat moment als ongehoorzame burger een film downloadt of een busje pepperspray bestelt in Duitsland, ben je het bokje. En dat is met de huidige regering. Staat er iemand aan het roer die iets tegen, bijvoorbeeld Joodse mensen heeft, of moslims, zijn de middelen al voorhanden om ze te selecteren en monitoren met een druk op de knop.

We mogen daarover onze mening geven volgend jaar bij de gemeenteraadsverkiezingen alleen heeft men al aangegeven er niets mee te gaan doen. Vooral dom houden en monddood maken dus.
1 x
Afbeelding

Life without a me is like a broken pencil, pointless. :lol:

Zelfs met een dikke plaat voor je kop, moet je ooit een helm op.

Als ik scooter wil rijden, word ik wel pizzakoerier.

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: fileetje speciaal(column)

Bericht#15 » 24 nov 2017, 09:56

stoyanov schreef:"De mensen pikken het niet langer". "Het volk is woedend". "De tendens is" ... dat soort taal.

Tot nu toe zijn het alleen woorden geweest, de tendens is, de mensen pikken het niet langer, het volk is woedend. :? :rlol: , we hebben het afgelopen Zaterdag gezien in Friesland.
2 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
Ruud_B
Berichten: 561

Re: fileetje speciaal(column)

Bericht#16 » 24 nov 2017, 10:45

@ROADHOGG,

Goeie column Grad! Ik heb ervan genoten. Is het een idee dat men in Nederland nog wat meer out of the box moeten gaan denken ?!

Ook op provinciaal niveau, Limburg zou dan bijvoorbeeld LIMBABWE kunnen gaan heten en Gelderland bijvoorbeeld GENDERLAND. Om een paar voirbeelden te geven.

Dat zou menig vooroordeel en obstakels uit de weg ruimen.

Ikzelf zou dan voor TIETtjerksteradeel gaan kiezen denk ik......
Onze extreem gelovige medemensch zou dan makkelijk kunnen gaan verhuizen naar AMENland.

Onze goede Sint zou zichzelf kunnen gaan afvragen...." moet ik nu in Dokkum aankomen of hebben jullie liever dat ik naar SINTNICOLAASGA...."

Ik heb medelijden met mensen die in GENDEREN wonen.

Wat een bak met ellende......


Tot zover.

Vrgr Ruud
2 x
" IK ACCEPTEER U, ZOALS IK BEN "

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: fileetje speciaal(column)

Bericht#17 » 24 nov 2017, 11:03

@Ruud_B
Dank je voor de leuke reactie :thumbsup: *feeling very humble*
Goeie column Grad! Ik heb ervan genoten. Is het een idee dat men in Nederland nog wat meer out of the box moeten gaan denken ?!
nee niet echt , maar meer normaal denken zou een goed begin zijn !!!
Die lijntjes die je neerzet zijn anders ook leuk, ik zie er wel een bron van inspiratie in.
ik heb alweer een onderwerp voor Volgende week, deze keer niet zo zuur als deze...
Ik hou 'm in gedachte !!
1 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
Miglow
Berichten: 952

Re: fileetje speciaal(column)

Bericht#18 » 24 nov 2017, 14:58

@Ruud_B En dan woon ik in Vollenhomo, of wat? :mrgreen:
2 x
Afbeelding

Life without a me is like a broken pencil, pointless. :lol:

Zelfs met een dikke plaat voor je kop, moet je ooit een helm op.

Als ik scooter wil rijden, word ik wel pizzakoerier.

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: fileetje speciaal(column)

Bericht#19 » 24 nov 2017, 18:32

Ah dan woon ik in Horny.... ;-)
1 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
HarryC
Voormalig STN Lid
Berichten: 183
Contacteer:

Re: fileetje speciaal(column)

Bericht#20 » 24 nov 2017, 22:05

Top geschreven Gadd enkel het mesje moet nog iets scherper zijn lol
0 x
Mijn eerte scooter was de Grand Dink Champage uit 2005 had hem een andere kleur gegeven en na bijna 60000 klm weg gedaan.

En nu op een Grand Dink S50 met 17086 klm op de teller

mijn langste rit was naar Mechelen heen en weer voor de proloog van de tour de France

Social Media

   

Terug naar “Vlam in de Pijp”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer