Groeten uit 19xx

Deze rubriek is voor maatschappelijke zaken, verkeersveiligheid, kritieken en columns.
Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Groeten uit 19xx

Bericht#1 » 07 feb 2018, 22:36

Groeten uit 19xx

Zoals jullie het al kennen het TV programma , BNer die gaan terug naar hun Roots ( jeugd) met hun eigen kinderen
En gaan dan een [paar dagen leven in het jaar 1972 of 1984 , met alles in style zo als het toen was.
Dus geen internet , geen mobile telefoon , geen Senseo.
Maar met chocoboter , Cornflakes , schoudervullingen , en ribbroeken ............ oranje , bruin , familie games
ect ect

Maar nu het volgende naar welk jaar zouden jullie terug willen en waarom ...

Ik zou zelf rond 1987/88 terug willen ook mede door om het toch een beetje bij de brommers te houden ... mijn eerste brommer
Afbeelding
De tijd van de Matjes ... :-)
maar ook zo als maar weinige weten de opkomst van de House muziek ( techno) die was toen al bezig
daarvoor werd het vaak als Italo muziek of Instrumentale genoemd, maar de House was iets meer basic en meer bass :-)

mijn eerste gekochte Maxisingle die onder de naam: housesound uitkwam



Ouders waren niet echt geamuseerd met deze bonk bonk muziek , maar als toen al heel moderne jongen wist je al dat deze soort muziek net zo als de Rock and roll een grote verandering zou gaan brengen aan de muziek styles
Was toen al veel met Import muziek bezig wat hier pas later uitkwam .... was altijd leuk dat ik al een 3 maanden met iets liep wat toen later hier pas in Nederland werd verkocht of pas een rage werd.
Zo ook met de House muziek , de meeste mensen begonnen het pas in 1990 en iets later te ontdekken maar toen was ik al 3 jaar into the house

Wat begin jaren 90 de rage gaf van de kale koppen en de trainingspakken , de Gabbers en hardcore :worshippy:

maar we blijven even in het jaar 1987/88
Het was nog het leven zonder de Sex drug and rock and roll voor mij
Vrouwen waren wel leuk om wat te zoenen en aan te raken maar verder ( ben gewoon altijd een Charmeur , toen nog niet echt bezig met een vaste relatie ) ach ja School en savonds naar stijldansen en Atletiek ....... ( thuis kwam je alleen maar om te eten , drinken en slapen , en wassen ..
Huiswerk ????? hallo dat was op school al gemaakt want zo veel was het nooit en gewoon goed opletten in de klas en je wist wel wat er ging komen de rest van het jaar ... dus tijd zat tijdens de lessen al je hele huis werk te doen .. :-)
en we hadden toch pas over 2 jaar examen , tegen die tijd zat het er wel in
lang leven de lol dus daar had ik dus ook geen tijd voor om nog eens huiswerk te maken

En de kleding van die tijd altijd in pak ( behalve met sporten ( zeker in het weekend naar school gewoon in mijn spijkerbroek en spijker jas (en witte sokken ) AAAAAAAAgh ....... :bang!:

zo dit was het voor mij wat betreft de groeten uit 19XX de tijd dat ik mijn eerste brommer , nu jullie kant
4 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

   

Terug naar “Vlam in de Pijp”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer