Verdwazing. (Column)

Deze rubriek is voor maatschappelijke zaken, verkeersveiligheid, kritieken en columns.
Gebruikersavatar
Steven Luuko
Berichten: 86

Re: Verdwazing. (Column)

Bericht#11 » 16 jan 2019, 13:50

gerard lift schreef:Het word nog gekker in zeist zijn ballonnen verboden geworden ivm milieu te gek voor woorden


In Cleveland is het ooit enorm uit de hand gelopen.
0 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Verdwazing. (Column)

Bericht#12 » 16 jan 2019, 17:09

Welkom in Nederland.

Nederland het land waar je de grootste kans heb als autochtone inwoner het meest genaaid word.
Nederland waar je als chronische zieke je op meerdere vlakken gestraft wordt.
Nederland waar je als chronische zieke als er een debiele minister het doorgedrukt krijgt je als werkende chronische zieke 30% van je loon in mag leveren en geen pensioen meer mag opbouwen vanwege het feit dat ze het financieel aantrekkelijker willen maken voor de werkgever.
Nederland het land waar het zo goed gaat dat er steeds meer voedselbanken komen.
Nederland het land waar je als burger de kosten mag gaan dragen voor het wangedrag van de grote multinationals.
Nederland het land dat zijn inwoners het liefst op electrische ontplofbare voertuigen ziet rijden.
Nederland het land waar ze steeds meer willen gaan bepalen wat je eet en of drinkt en zo on.
Nederland het kleinste in Europa uitgezonderd Luxemburg, een zo een achterbaks en hypocriet bestuurd land waar je als inwoner zo gemangeld word door de politiek en de hypocriete "groene" rakkers.
Ik zie het nog een keer fout gaan en ik ben en zal niet verantwoordelijk zijn voor een ander zijn keuze.
Waar gaan we naar toe is steeds meer mijn vraag.
2 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Verdwazing. (Column)

Bericht#13 » 16 jan 2019, 17:41

welkom in Nederland
het braafste jongetje in Europa waar andere landen de regels voor houtkachels in 2023 veranderen
Moet hier het al weer eerder
verder ben ik het met de culum en reacties helemaal eens
groet Martin
1 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Verdwazing. (Column)

Bericht#14 » 16 jan 2019, 18:36

Micha schreef:Nederland het kleinste in Europa uitgezonderd Luxemburg, een zo een achterbaks en hypocriet bestuurd land waar je als inwoner zo gemangeld word door de politiek en de hypocriete "groene" rakkers.


Nederland is niet het kleinste land (ruim 45.000 km2) op Luxemburg na, er zijn er veel meer die kleiner zijn, zoals :

Vaticaanstad 0,44 km2
Monaco 1,95 km2
San Marino 61 km2
Liechtenstein 62 km2
Malta 316 km2
Andorra 468 km2
Luxemburg 2586 km2
Cyprus 9251 km2
Kosovo 10887 km2
Montenergo 13812 km2

Dit, ter informatie.

gr, Henk
3 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Verdwazing. (Column)

Bericht#15 » 16 jan 2019, 18:58

Bij wijze van spreken mijne heer Henk, details can be spared.
1 x

Gebruikersavatar
Steven Luuko
Berichten: 86

Re: Verdwazing. (Column)

Bericht#16 » 16 jan 2019, 19:49

Binnenkort mogen we weer stemmen.
Misschien komt er deze keer een verrassingsuitslag zoals in USA.
0 x

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: Verdwazing. (Column)

Bericht#17 » 16 jan 2019, 21:20

Steven Luuko schreef:Binnenkort mogen we weer stemmen.
Misschien komt er deze keer een verrassingsuitslag zoals in USA.

ben jeGek?!?
iedereen loopt te miepen maar ze stemmen toch maar weer op dezelfde kartelklanten zoals ze al 20 jaar doen, je ziet het nu al in de campagnes, ze tonen zogenaamd weer ff daadkracht(voorvalletje met Turkse minister vergeten...) en na de verkiezingen is het weer hetzelfde, maar ze hebben de stemmen van de schapen weer binnen, en die kunnen dan weer blaten ! ! ! ! :roll:
0 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Verdwazing. (Column)

Bericht#18 » 16 jan 2019, 21:23

Het gaat er niet om wie er wint.
Het gaat erom wie de stemmen telt...
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Doolsmurf
Berichten: 116

Re: Verdwazing. (Column)

Bericht#19 » 16 jan 2019, 22:00

Ik vraag me af of stemmen nog wel zin geeft. De Nederlandse politici zijn marionetten van de EU en de EU politici zijn weer marionetten van banken en multinationals.

En terwijl wij, het volk, ons verliezen in discussies over geloof en terrorisme en zwarte piet en snorfietsen op de rijbaan, worden er op de achtergrond continue wetten en regeltjes doorgedrukt, die ons steeds verder richting totale onderdrukking en vooral economische uitbuiting drijven, waarmee banken en multinationals zichzelf gigantisch kunnen verrijken.
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Verdwazing. (Column)

Bericht#20 » 16 jan 2019, 22:06

HugoH schreef:Ik vraag me af of stemmen nog wel zin geeft. De Nederlandse politici zijn marionetten van de EU en de EU politici zijn weer marionetten van banken en multinationals.

En terwijl wij, het volk, ons verliezen in discussies over geloof en terrorisme en zwarte piet en snorfietsen op de rijbaan, worden er op de achtergrond continue wetten en regeltjes doorgedrukt, die ons steeds verder richting totale onderdrukking en vooral economische uitbuiting drijven, waarmee banken en multinationals zichzelf gigantisch kunnen verrijken.


Had iedereen maar eens het lef om niet te gaan stemmen...
Stemrecht is namelijk niet uitgevonden voor ons.
Het is uitgevonden door en voor mensen die zich willen verrijken ten koste van anderen en daar vooral NIET verantwoordelijk voor gehouden willen worden...
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Social Media

   

Terug naar “Vlam in de Pijp”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer