CBR, leuker kunnen we het niet maken.

Deze rubriek is voor maatschappelijke zaken, verkeersveiligheid, kritieken en columns.
Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: CBR, leuker kunnen we het niet maken.

Bericht#21 » 31 jan 2019, 19:35

Seppie88 schreef:ik begrijp je punt, maar het is een beetje onetisch om mensen het recht tot kinderen te ontnemen (kinderen krijgen is ook iets natuurlijker (in de zin van, moeder natuur) dan (auto)rijden haha.

Maar ja, er valt wat voor te zeggen.


je hoeft ze niet te ontnemen , maar je kan wel zorgen dat je een beetje meer kennis heb voordat je er aan begint
en of de mensen die zwanger willen worden wel een beetje de verantwoording hebben om dit te doen en kunnen dragen
Zeker nu ook gelet op de vele familie moorden van de laatste jaren .. en mensen die alleen komen te staan omdat ze de druk niet aan kunnen
2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: CBR, leuker kunnen we het niet maken.

Bericht#22 » 31 jan 2019, 19:45

Seppie88 schreef:Je bestuurd een apparaat dat in staat is om heel veel mensen heel erg dood te maken

Zijn er dan ook apparaten die mensen iets minder dood maken? :mrgreen:
1 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: CBR, leuker kunnen we het niet maken.

Bericht#23 » 31 jan 2019, 19:49

zegt niks welk stel blijft tegenwoordig langer dan 5 jaar bij elkaar?
en dan die rijbewijzen mijn zoon heeft keurig alle medicatie gestopt is dor de gehele molen genaamd cbr gegaan heeft nu na bijna 3 jaar vechten en zwoegen zijn C/E rijbewijs en alle papieren op zak.. een familielid die wel concerta gebruikt.. zegt niks op de verklaring.... en kan gewoon afrijden..tja als het er niet opstaat
ik ben ooit gekeurd voor bus chauffeur en mocht e rijtest niet lukken word uw rijbewijs op ALLE catagorieen geblokkeerd ik heb 2 weken niet geslapen voor de test was achteraf niks aan de hand maar ik neem geen risico s meer heb ce nog voor de hobby naar ga never nooit meer iets er bij halen
1 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: CBR, leuker kunnen we het niet maken.

Bericht#24 » 31 jan 2019, 19:56

Tja het zijn klere lijers als ik mijn A2 heb straks vind ik het genoeg ze proberen op elke manier mensen alles af te pakken besef wel rijbewijs weg. Dan mag je ook geen brommer meer rijden. Fijn he Nederland en europa
1 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: CBR, leuker kunnen we het niet maken.

Bericht#25 » 31 jan 2019, 20:33

tomosje schreef:zegt niks welk stel blijft tegenwoordig langer dan 5 jaar bij elkaar?


De ergste belediging heb ik maar achterwege gelaten, maar ik wil hem je niet onthouden.
Ik citeer:

Meneer de Groot, wij hebben gegronde redenen om te twijfelen aan uw integriteit.
Ik zeg: "is het waarachtig??"
Hij zegt: "Ja, wij verdenken u ervan dat u een player bent die deze vrouw wil exploiteren als prostituee".

Dit verhaal is de verklaring en de wortel voor alle "bad blood" dat ik tegen onze overheid heb.
Ik zou willen dat de heren en dames politici de policy hanteerden van "put your money where your mouth is".
Maar nee; praatjes voor de vaart.
Labbekakken die enkel aan hun eigen hachje denken...
Laatst gewijzigd door stoyanov op 31 jan 2019, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: CBR, leuker kunnen we het niet maken.

Bericht#26 » 31 jan 2019, 20:48

jep en maar profiteren over onze rug..
mensen vergeten net effe te vlot dat er vluchtelingen zijn die geheel echt vluchten die moet je helpen en zodra het vrede is terug sturen klaar geen gezeur
je mensen hebt die gewoon uit liefde verhuizen...doe je dit in eigen land geen punt zit er een grens tussen.....
1 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: CBR, leuker kunnen we het niet maken.

Bericht#27 » 31 jan 2019, 20:55

tomosje schreef:mensen vergeten net effe te vlot dat er vluchtelingen zijn die geheel echt vluchten, die moet je helpen, en zodra het vrede is terug sturen; klaar geen gezeur


Dit staat buiten kijf.
Ik ben rechtlijnig maar geen onmens.
1 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: CBR, leuker kunnen we het niet maken.

Bericht#28 » 01 feb 2019, 08:51

stoyanov schreef:If I tell you about the humiliation that my wife and I had to undergo...
We had to report every 3 months to some asshole at the IND, who apparently could tell by by the color of my wife's nail polish whether she was about to become a good citizen.
We had to share our entire bookkeeping with the IND.
We had an additional check on our apartment.
(It is our own, no landlord had to give his permission. This was not provided in their forms that I submit a land register extract instead of a landlord confirmation. But after consulting his boss, the clerk also accepted that.)

Then they saw that we share a bed, wardrobe, bathroom etc. and were happy with the marriage.
The rest such as recognition of study and work permit as a medical profession was "bonus", not really necessary for the stay.

But: That was over 10 years ago and no one commented anymore that we moved here or "did not belong".
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeffjamm94
Berichten: 384

Re: CBR, leuker kunnen we het niet maken.

Bericht#29 » 02 feb 2019, 12:40

joh ik heb 3 jaar in een depressie gezeten, en daarnaast heb ik ook nog autisme wat voornamelijk mijn sociale vaardigheden beïnvloed.

met slecht 1 ongeval wat niet eens mijn schuld was heb ik verder tot nu toe 8 jaar gereden zonder ook maar 1x schade aan te richten.

Wil je nu mijn rijbewijs hebben? dacht het dus ff niet :lol2:
1 x
Ken je mij niet?
Dan kom ik misschien wat apart over.

Maar ken je mij wel?
Dan zie je zelf dat ik toch echt wel prettig gestoord ben maar dan wel een betere van dat soort

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: CBR, leuker kunnen we het niet maken.

Bericht#30 » 02 feb 2019, 12:51

Kijk uit wat je op social media plaatst
2 x

Social Media

   

Terug naar “Vlam in de Pijp”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer