Verrassend ritje Scheveningen

Gebruikersavatar
MonsterlijkKPS
Voormalig STN Lid
Berichten: 1760

Verrassend ritje Scheveningen

Bericht#1 » 29 aug 2017, 13:24

Afgelopen zondag gaf Graddddje ( @ROADHOGG ) aan dat hij door Scheveningen heen kwam.. Natuurlijk met Frank ( @FTrotsenburg ) die Frankrijk nog vers onder z'n wielen had zitten had hij zoiets van... Hmmm, da's naast de deur! Ik kom wel even langs om je te meeten.

Wat Grad niet wist, is dat Frank mij had gevraagd of ik ook misschien wilde meeten. Scheveningen is voor mij op slaap-afstand (het aantal KM's waarin je nog wakker moet worden). Nou, na goedkeuring van de baas :yahoo: stapte ik op mijn bolide naar Madurodam.

En ja hoor, ik zag die gele CR al staan.... Stilletjes (want 4T..) reed ik naar 'm toe en jawel hoor, Gradje; "Wat doe jij hier?! Ik had je niet verwacht! :schater: ".

Niet veel later kwam Frank er ook aan.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Natuurlijk moest hij ook even zijn nieuwe favo kleur (rood) showen naast mijn velgjes :rlol: .
Afbeelding

Heel toevallig kwam er een MTBfietser naar ons toe, met de vraag of wij nog inbussleutels hadden. Hij bleek een gescheurde binnenband (en ook de buitenband) te hebben. Had hij nou maar Ride-ON in zijn bandjes :nono1: .
Afbeelding

Goed, na gezellig even geklept te hebben kwam Frank met; laten we wat gaan lunchen... Misschien Westenwind? Ik was het niet met 'm eens, ik wilde namelijk veel liever naar Westenwind. Aangezien ik de wegen daar redelijk goed ken (wanneer er geen verbouwing is), reed ik voor en begeleidde hen naar de mooie boulevard. Eenmaal bij WW ook gevraagd of Harry ( @HarryC ) er was. Natuurlijk moest hij daarna ook gelijk zijn gezicht laten zien :music: .
Afbeelding

Tijdens het wachten op onze bestelling kregen we ook nog een proefje van Har m.b.t. een lekker gerecht waar 'ie nog mee bezig was. Oeh, dat was zéér smaakvol! Niet lang daarna kwam de bestelling aan. :worshippy:
Afbeelding Afbeelding
(Frank in het rood, hóe toevallig....)


Grad wilde door naar Maassluis om met de pont verder te gaan, want om nou helemaal om te rijden daarvoor.. Had hij geen zin in. Natuurlijk móest ik even door het dorpje heen waar ik mijn karakter.. eh... naam aan leen. Daar moest natuurlijk een foto van gemaakt worden!
Afbeelding


Eenmaal in Maassluis gingen we tóch nog even een keertje voor een koffie alvorens we Grad uit gingen zwaaien.. En hoe toevallig, terwijl er een zooi oldtimers langs reed gaf Frank aan helemaal verliefd te zijn of Pontiac Firebuffel. We lopen de hoek om, om naar onze scooters te gaan en wat zien we daar... Een FIREBUFFEL!
Afbeelding
Afbeelding

Eenmaal bij de Pont hebben we nog even gezellig geklept totdat de pont uiteindelijk toch ging aanmeren... We waren verdrietig, verslagen.. VERLOREN.. Afscheid is nooit prettig, dus hebben wij gretig gezwaaid totdat hij veilig en wel op de pont stond.
Afbeelding

Gelijk daarna hebben wij ook nog even een bezoekje gebracht aan @Jan-H, die verrast (hij sprong 3 meter achteruit toen hij mij zag, ondanks z'n ribben) was maar ook erg blij dat wij onaangekondigd waren langs gekomen.
Afbeelding

Na leuk nog even geklept te hebben, heb ik Frank nog even op de goede weg door DH heen op weg naar Wassenaar gezet en na een kort gesprek uitgezwaaid.

Ik kwam *iets* later thuis dan wat ik had beloofd, maar desondanks was het een topdag die nog wel vaker mag voorkomen. :rock!:
5 x
Afbeelding Afbeelding
01-01-2016 KMS: 11535 | KMS eind 2016: 22002 | KMS eind 2017: 34373
Gebroken koppelingsveer 22002 - 22735
16-01-2018: 34524
Eindstation 16-4-16


Eigen Linkjes:
Wintervoorbereiding - Carburateur blues - Led & disco Strips

Gebruikersavatar
Ray
Berichten: 36

Re: Verrassend ritje Scheveningen

Bericht#2 » 29 aug 2017, 14:13

Super leuk heren! Mooi om te zien dat er in mijn omgeving ook getoured word!
1 x
'64 Malaguti Sport Restauratie project | '69 Spartamatic AV met 50CC Snel | '05 Puch ZIP | '16 AGM Caferacer 50 met 55Km CDI

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Verrassend ritje Scheveningen

Bericht#3 » 29 aug 2017, 18:18

Het was zeker weten een topdag. Allebei bedankt voor een leuke zondag middag. Moet vaker gebueren zou ik zeggen.
2 x

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: Verrassend ritje Scheveningen

Bericht#4 » 29 aug 2017, 18:58

:thumbsup: was zekers één gewéldige dag ! ! :thumbsup:
Het houd mijn stress weer voor een weekje onder controle...
Nogmaals BEDANKT ! ! mannen ! ! :bighug:
3 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Verrassend ritje Scheveningen

Bericht#5 » 29 aug 2017, 23:41

Leuke verslag kerels, met geinige foto's,

bedankt,

Gr, Henk
1 x

Gebruikersavatar
MonsterlijkKPS
Voormalig STN Lid
Berichten: 1760

Re: Verrassend ritje Scheveningen

Bericht#6 » 30 aug 2017, 08:15

Ha @Ray :D , die omgeving is nou eenmaal leuk! Mocht je ook eens met dit soort willekeurige tourtjes mee doen, stuur een PB met je nr, dan laat ik het je weten.

@henkhouet Thanks :D .
1 x
Afbeelding Afbeelding
01-01-2016 KMS: 11535 | KMS eind 2016: 22002 | KMS eind 2017: 34373
Gebroken koppelingsveer 22002 - 22735
16-01-2018: 34524
Eindstation 16-4-16


Eigen Linkjes:
Wintervoorbereiding - Carburateur blues - Led & disco Strips

Gebruikersavatar
ceesvanwijk3081962
Berichten: 152

Re: Verrassend ritje Scheveningen

Bericht#7 » 30 aug 2017, 08:53

gezelig boys
1 x

Gebruikersavatar
MonsterlijkKPS
Voormalig STN Lid
Berichten: 1760

Re: Verrassend ritje Scheveningen

Bericht#8 » 30 aug 2017, 09:16

Thnx Cees
0 x
Afbeelding Afbeelding
01-01-2016 KMS: 11535 | KMS eind 2016: 22002 | KMS eind 2017: 34373
Gebroken koppelingsveer 22002 - 22735
16-01-2018: 34524
Eindstation 16-4-16


Eigen Linkjes:
Wintervoorbereiding - Carburateur blues - Led & disco Strips

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verrassend ritje Scheveningen

Bericht#9 » 30 aug 2017, 10:51

Ja, stonden ineens twee STN-ers in ons tuintje, terwijl ik me net had afgepeigerd met mijn beschadigde topkoffer. Dus kon ik lekker gaan zitten en hebben we gezellig met glazen frisdrank bij gepraat.
Leuk mannen dat jullie ons zo spontaan hebben bezocht, dat geeft plezier en afleiding na alle ondervonden narigheid van het ongeluk.
Tot ziens en groet,
Jan.
2 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
HarryC
Voormalig STN Lid
Berichten: 183
Contacteer:

Re: Verrassend ritje Scheveningen

Bericht#10 » 01 sep 2017, 00:00

Ik stond heel raar te kijken toen de ik de heren zag, zijn ze het wel of niet.
En met stom toeval kwam ik eigenlijk even de keuken uit om de bekende peuk te roken.
Even een klein gesprekje gehad en de handen geschud ben ik de keuken weer in gegaan (het is werk tijd), maar op een gegeven moment had ik weer wat tijd en ging weer even praten en wat gein uit halen :).
Weer de keuken in ze laten je ook nooit even met rust lol.
Ik was nog bezig met een terrine van ganzenlever-ossenstaart en truffel, die moest ik in nog in elkaar zetten en dan zeer snel in de koeling plaatsen.
Stikker er op even op de haccp lijst neer schrijven wanner ik het gemaakt had moet he.
Ik had nog wat over paste niet meer in de vorm en daar heb ik de heren van laten proeven, en ze vonden het zeer smaak vol iets wat ze weer niet thuis konden brengen lol, en ik er even op door gaan weet je nu wel wat je eet :schater: :schater:
ik heb het verteld en toch bleven ze het lekker vinden. :cheers:
Na dat ik me om gekleed had in pak 1 heb ik nog lekker geklets en gein gemaakt en toen afscheid genomen.
Ik wilde wel nog langer blijven maar was zeer vroeg begonnen met werken 05:30 en was om 05 aanwezig.
Alom gezegd een wereld dag even een breek je dag iets :bang!: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :rlol: :bighug:
2 x
Mijn eerte scooter was de Grand Dink Champage uit 2005 had hem een andere kleur gegeven en na bijna 60000 klm weg gedaan.

En nu op een Grand Dink S50 met 17086 klm op de teller

mijn langste rit was naar Mechelen heen en weer voor de proloog van de tour de France

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2017”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer