VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: STN LUSTRUM | JAARMEETING 2017 !

Bericht#41 » 17 sep 2017, 15:11

henkhouet schreef:Ik kijk alweer uit naar de volgende ontmoeting.


Misschien moeten we er een kwartaalmeeting van maken ;-)
3 x

Gebruikersavatar
MonsterlijkKPS
Voormalig STN Lid
Berichten: 1760

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#42 » 17 sep 2017, 15:13

@Amendoim denk niet dat onze sponsors ons dat in dank afnemen :rlol:
4 x
Afbeelding Afbeelding
01-01-2016 KMS: 11535 | KMS eind 2016: 22002 | KMS eind 2017: 34373
Gebroken koppelingsveer 22002 - 22735
16-01-2018: 34524
Eindstation 16-4-16


Eigen Linkjes:
Wintervoorbereiding - Carburateur blues - Led & disco Strips

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: STN LUSTRUM | JAARMEETING 2017 !

Bericht#43 » 17 sep 2017, 15:20

Scooter Forens Frans schreef:Arno en Gradje hebben een band voor het leven... en de kleur is GEEL!


Wordt dat een bezoekregeling voor die twee denk je ? Om het weekend de een of de ander ? :-)
2 x

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: STN LUSTRUM | JAARMEETING 2017 !

Bericht#44 » 17 sep 2017, 15:29

Amendoim schreef:
Scooter Forens Frans schreef:Arno en Gradje hebben een band voor het leven... en de kleur is GEEL!


Wordt dat een bezoekregeling voor die twee denk je ? Om het weekend de een of de ander ? :-)

Eerst het gevecht met de advocaat(niet die gele ! !) afwachten... :twisted:
2 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#45 » 17 sep 2017, 16:02

Afbeelding
6 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding


Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#47 » 17 sep 2017, 17:18

Zaterdagmorgen een kort ritje gemaakt van Hattem naar Elburg, waar ik om 8uur Roelf en Jan Hans zou ontmoeten.
Ontmoetingsplaats was een tankstation, zodat zowel de scooter als de inwendige mens gevuld kon worden...

Roelf had een mooie route die ons via Biddinghuizen richting Almere leidde...
Echter 1 probleem....een wegafsluiting op een belangrijk punt.
Na enig zoeken een omleiding voor fietsers en traktoren...
Op een splitsing geen aanwijzing en natuurlijk de verkeerde keus gemaakt en ja hoor...daar stonden we weer bij de afsluiting.
Toen poging 2 en de andere kant gevolgd...die bleek te kloppen....
Helaas was aan het eind vd omleiding een volgende afsluiting, waardoor we een prachtige omweg hebben gemaakt.
Uiteindelijk op de locatie aangekomen...
Een betere was er volgens mij niet voor ons 5-jarig lustrum!

Veel mensen gezien en gesproken en ook staan kwijlen bij de Sym Jet14 en de Kymco 400! :yeah:

Binnen heerlijk gegeten en gedronken...
Met de loterij een heerlijk nekband (of hoe heet zo'n ding) gewonnen!

Op de terugweg (waarbij Martin ons ook vergezelde) gelijk omgedaan en hij beviel prima!

De route hebben we op voorhand maar aangepast en dit keer vanaf de stigtsebrug richting Nijkerk gegaan en daarna via Putten, Harderwijk naar Elburg gereden.

Daar afscheid genomen van Roelf, Jan Hans en Martin.
Deze gingen verder via Oosterwolde richting IJsselmuiden en ik ben via Oldebroek en Wezep weee naar Hattem gegaan.

Al met al (ondanks de regen onderweg) een fantastische dag gehad!

Organisatie van STN en medewerkers van de locatie...een groot compliment voor jullie! :thumbsup:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
7 x

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#48 » 17 sep 2017, 18:26

Vond het erg fijn om weer even aanwezig te kunnen zijn, na mijn laatste tourrit in januari.
Ondanks andere verplichtingen verliep de reis vlot (dat is natuurlijk het voordeel van de snelweg) en was ik precies op tijd voor de openingsspeech.

Het weer heb je niet voor het uitzoeken maar desondanks toch een mooie dag en een mooie opkomst. Zelfs nog een zeer gelukkige dag geweest want op 3 van mijn 4 lootjes viel een prijs.....weet wel dat ik volgende keer een rugzak meeneem zodat ik alles mee kan nemen :yahoo: :schater: :schater: Nu heb ik alleen de bon meegenomen van Motorkledingcenter. Oh en de STN multitool viel in de smaak thuis...die werd gelijk ingepikt :thumbsup:

Op tijd ook weer terug gegaan......dit keer via Amersfoort-Utrecht-Den Haag....scheelt een hoop 100km/u wegen van de A4 en rond Amsterdam. Vanaf 140km/u gaat hij echt lekker lopen :rlol:

Omdat het blijft kriebelen ook de kans gegrepen om met de Jet14 te rijden. Voor kleine stukjes pak ik de motor niet zo snel en een scooter zou perfect voor erbij zijn. Ben er nog niet over uit of dat een 50cc zou kunnen worden of meer iets van 125 of 150cc, indien het ervan komt. Zitpositie van de Jet14 viel tijdens het rijden zeker mee, alleen een wat vreemde gewaarwording dat de aandrijflijn lijkt te ontkoppelen elke keer als je gas loslaat. Ik vermoed dat dat met euro4 te maken heeft....die heeft ook bij nieuwe 2017 motoren soms een wat minder prettige loop tot gevolg heb ik gelezen. Het heeft ook tot gevolg dat als je even inhoud en daarna weer gas geeft, de motor heel even nodig heeft tot de aandrijving weer plaatsvindt. Vond ook dat hij vrij veel geluid (niet uit de uitlaat) produceert tijdens het rijden en optrekken, waardoor je veel harder lijkt te gaan dan je werkelijk gaat. Misschien dat het nog verbetert, deze was echt nieuwnieuw. Scooter zelf mooi met superbike-achtig stuurtje, aandrijflijn ben ik niet kapot van.

Al met al een geslaagde bijeenkomst! Bedankt voor het organiseren.
5 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#49 » 17 sep 2017, 19:18

As a result of the distance and the rainy weather, I again "cheated" with a faster vehicle.
When it rains and the visibility is bad, it is much easier on the highway than on winding country roads.

The location was very interesting. Well selected!
Afbeelding
Only with the weather you still have to practice.
Afbeelding
At least I had some sun on my way back from Brabant on.
So I decided on a detour.

First to Drielandenpunt. 2 interesting roads lead up.
On the north side perhaps the only road in the Netherlands with turns.
Above a kind of leisure park, for everything you should pay. I'm not used to it, I refuse to support such business.
Vaalserberg reminds me a bit of my local hill Kalmit.
Both with 2 interesting driveways and only very limited view through a small angle down into the valley.
Afbeelding

Then into the Eifel over the Rursee, Weisser Stein (690m) und Schwarzer Mann (699m).
This landscape with its heathlands and moors reminds me of the northern Black Forest.
Exemplary: at the parking lot at Schwarzer Mann, colored printed hiking maps for free.

Crossed over to the Moselle and headed into the Hunsrück onto the Erbeskopf (816m).
Afbeelding
On the mountains unfortunately in the fog and lastly a thunderstorm.
I'll save you the gray photos.
8 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#50 » 17 sep 2017, 19:44

Beautiful pictures.
By the way... it's the 4-landenpunt.
There is a very tiny slice in this circle.
It belongs to Neutral Moresnet. A country that doesn't exist anymore.
Only 1 person with this country of birth in his pasport is stil alive.
2 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2017”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer