VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Gebruikersavatar
Miglow
Berichten: 952

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#61 » 18 sep 2017, 08:15

I never heard of it, but the looks are more then fine. The specs I could find online say it is a 125, but I also saw some notion of a possible 200cc.

Does it not "take forever" to cover big distances? On YouTube the fastest topspeed run with 11000+ rpm was 133km/h
0 x
Afbeelding

Life without a me is like a broken pencil, pointless. :lol:

Zelfs met een dikke plaat voor je kop, moet je ooit een helm op.

Als ik scooter wil rijden, word ik wel pizzakoerier.

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#62 » 18 sep 2017, 08:18

@Eagleseye
@Angelstar
Mooi verslag ! ! Maaruhh... hebben jullie echt 1 1/2 uur bij de Mc Drek gezeten? :worshippy:
Daar krijg je mij met geen paard naar binnen hoor...
0 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#63 » 18 sep 2017, 08:53

Miglow schreef:Does it not "take forever" to cover big distances? On YouTube the fastest topspeed run with 11000+ rpm was 133km/h
That's about 116-117 kph on the SatNav. (My "record" was 135 on the dashboard.)
But I don't like the engine to scream and usually ride with 8-9000 rpm, fast enough to cruise with the trucks.
Ludwigshafen-Bussum is 460km and 6 hours (short breaks included).
What ever vehicle you take, you'll probably need at least 4 hours (due to construction sides and various speed limits).
With 50cc about 12 hours!?
In terms of money<->time a 125cc is not a bad choice.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#64 » 18 sep 2017, 09:28

zo dan nu even mijn verhaaltje.
allereerst was de jaarmeeting 2017 en dus het 5 jarig lustrum de reden waarom ik bij het bestuur werd gevraagd om te helpen...
jaja nou ja ok gaan we doen.. en dan kom je er achter dat je toch redelijk op een eiland woont.
je moet voor even een vergadering gelijk de hele dag afkruisen in de agenda immers om er te komen (met de auto) ben je al even onderweg,
maar goed ondanks dat zijn we met zijn allen met frisse moed begonnen en ondertussen brak er een bak ellende uit waar de meesten van jullie al teveel van hebben gehad dus gaan we dat hooft stuk lekker overslaan.
en eerlijk is eerlijk dan heb je wel eens geen moed om door te gaan .
echter elkaar motiverend toch door te zetten hebben we een best leuke dag van kunnen maken . al zeg ik het zelf
nou dan nu de dag..
aangezien ik alle spulletje s van onze shop in huis had en daar vriendelijk doch dringend om werd gevraagd zou ik die hele zooi mee moeten slepen .
het advies van alle andere bestuursleden om dan alstublieft met de auto te komen.

eh nue we zijn tenslotte een scooter club toch?
dus alles op en in de scooter geknoopt en lekker op tijd rijden zo rond 5.00 uur


Afbeelding
dat ziet er dan zo uit als je staat te wachten op jan hans mijn reisgenoot uit Stadskanaal.
hier was ik al een uurtje verder bij de asservaart in de volksmond smildervaart genoemd
en bij de brug naar oranje het dorpje waar de heer van der most zijn vakantie resort aan coa verhuurde ..
en nogal wat veroorzaakte in dat dorpje..
goed nadat een paar erg mooie en charmante dames mij voor iets uitnodigden wat mij behalve 10 minuten pret 30 jaar elende op zou leveren werd het toch wel tijd dat jan hans verscheen.
gaat de telefoon.. ik denk dat ik per ongeluk al verder ben dan verwacht .. ander woord voor verdwaald haha maar goed toch is het gelukt en even verderop handen schudden en door.
we hadden toch wat tijd verloren en dus door gereden naar het tankstaion bij elburg lekker koffie jan hans en arno kennis gemaakt . en na de koffie en over datum broodje s op naar het mooie Bussum jaja nou niet dus..
we hadden de finish in zicht toen wijze weg werkers besloten dat we maar om moesten rijden zoals arno al schreef na een vals rondje toch nog goed gekomen.
aankomst in Bussum was als een warm bad..hadden we serieus niet afgeslagen trouwens... man we waren allemaal verkleumd maar goed iedereen ging wat doen en dat hielp de dag zelf tja beleef je als mede organisator toch anders..
maar ik kan maar 1 ding zeggen wat een prachtige dag en de dankbaarheid van iedereen en het plezier..
na de glorieuze en inspirerende speech van onze grote leider en de bingo kan trouwens even geen agm tassen meer zien haha.
en het mooiste moment dat victor eindelijk dat model won was voor mij onvergetelijk. :thumbsup:
martin was ondertussen ook van de partij en toen het rond 4 uur werd kwam dan toch de tijd van het afscheid.
laat ik het zo zeggen soms is het handig dat je een helm draagt..
komt harry c aangewandeld jou mot ik hebbe! oh jee wat heeft hij nu weer bedacht met harry weet je het immers nooit.
namens de commandant mag ik je ... nou harry weet het wel waar dat over gaat.
en das volgens mij de eerste persoon die het binnen de club gered heeft..
ik wist even niets te zeggen.. ja jullie lezen het goed ROELF WAS SPRAKELOOS
tja ik was natuurlijk al een beetje van het pad af door deze dag die gewoon om in te lijsten was,,
de terug weg werd vooral gekenmerkt door wat vaker stoppen relaxt met elkaar rijden lachen de echte tourspirrit dus
de mannen bedankten mij voor het rekening houden met hen maar ik wil jullie juist bedanken voor de geweldige sfeer zowel de heen als terug reis.
nog een paar foto s
groet roelf



Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
7 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Eagleseye
STN Forum Moderator
Berichten: 638
Contacteer:

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#65 » 18 sep 2017, 10:03

ROADHOGG schreef:@Eagleseye
@Angelstar
Mooi verslag ! ! Maaruhh... hebben jullie echt 1 1/2 uur bij de Mc Drek gezeten? :worshippy:
Daar krijg je mij met geen paard naar binnen hoor...

Nou zeg maar een uur.
Want in die halve uur stonden wíj bij de Shell.
0 x
Met vriendelijke groet.

Peter.

Dag record km: 312
Datum dag record: 27-6-2020

Afbeelding

Deze brommers heb ik gereden:
Puch DS 50.
Peugeot 103.
Beta Ykon.
Derbi Manhattan.
2x Piaggio Fly (een zwarte 4takt 2006 en een zilvere 2takt 2005).
Nu rij ik op mijn "Silverwing" Kymco Grand Dink 50.

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 580

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#66 » 18 sep 2017, 11:41

Aangezien ik schitterde van afwezigheid :bang!:

Wilde ik toch ff laten weten dat de verslagen en foto's veel goed hebben gemaakt...
En natuurlijk petje af voor de gehele organisatie die zeker niet stil hebben gezeten :thumbsup:
2 x
Welcome to my life ... where everyday is monday
Today is yesterday, and tomorrow is today ...

Gebruikersavatar
hanskleij
Voormalig STN Lid
Berichten: 550

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#67 » 18 sep 2017, 12:12

Hier dan mijn reactie.
Ik heb een topdag gehad.
Het begon in de ochtend dat mijn vrouw zei dat ik ook thuis kon blijven, nee dus.
Ik naar de scooter en mezelf voorzien van het regenpak, wat een Kl..... Weer.
Maar goed ik had de reis goed in mijn hoofd zitten en alles verliep prima en 2u later stond ik in Bussum, heb één maal verkeerd gereden en dat was het hek bij de ingang.
Heel veel bekenden en onbekenden de hand geschud en was blij verrast dat Jan H. weer binnenkwam, even met hem gesproken en was oké. De loterij leverde me een AGM tas op met bidon en handdoek en de verrassing zat in de tas, zat nog zo'n set in, wat zo hoorde en een schoonmaakset
Na de nodige leuke gesprekken en een ritje op het gele monster en de gebruikelijke groepsfoto was het tijd voor de terugreis, ik zou met diverse mensen terugrijden maar het heeft wel een poosje geduurd voor we vertrokken omdat er nog met diverse motorscooters gereden moest worden.
Nadat er nog even getankt moest worden en gerookt zijn we weer verder gereden, na de rookpauze bij het plaatsje Ter Aar, heb ik afscheid genomen van iedereen en ging het gas erop naar Voorburg waar ik de scooter om 9.00u in de garage parkeerde.
Heb een heerlijke dag gehad en wil iedereen bedanken die deze dag tot een succes heeft gemaakt.
Met vriendelijke groet Hans
5 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#68 » 18 sep 2017, 13:55

Beste Lustrumdeelnemers,
Wat een feest daar in Bussum met elkaar. Ik raak niet uitgelezen en gekeken op jullie verslagen en foto's.
Haha! (Jantje Beton). :thumbsup:
En dat ondanks alle nattigheid, waarvan de beheerster van het fort waarschijnlijk meer baalde dan de leden.
Natuurlijk had het fort met een zonnetje meer uitstraling en kleur gehad dan tijdens deze dag, maar misschien een idee om er nog eens een bezoek aan te brengen. Ben erg blij met de reactie van Gradje over zijn gewonnen gereedschapskoffer.
Veel plezier ermee man!
Dank aan het STN team en aan de sponsoren voor de organisatie en ingebrachte prijzen. En natuurlijk aan de beheerster en haar bedienend personeel voor de gezelligheid en service.
Kortom het was TOP!
8 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ilse
Berichten: 170

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#69 » 18 sep 2017, 21:07

Sorry voor het late verslag, moest echt even bijkomen, en vandaag weer werken :roll:

Wat een schitterende jaarmeeting was dat! Alle aanwezigen en mensen die dit mede mogelijk hebben gemaakt; bedankt! :cheers:

Het was me een tourtje wel.. In de ochtend om half 5 aangereden en via Den Bosch naar boven, en eenmaal bij Zaltbommel de brug over naar Waardenburg, begon het daar met de regen. Echt van die zeikregen. Heel even stond ik in Culemborg, de weg naar het pondje kwijt, verkleumd te schuilen met alleen de regen en duisternis. Dan voel je je even alleen op de wereld en denk je 'waarom deed ik dit ook alweer?'. Toch stug verder gereden via Houten, Zeist, Soest, Hilversum en uiteindelijk Bussum.

Eenmaal aangekomen, opgewarmd en deels opgedroogd werd er in sneltreinvaart alles klaargezet, geteld, geïnstrueerd, gedelegeerd en geregeld. Het feest kon losbarsten..

En inderdaad, ondanks de regen hadden we een fantastische opkomst! Uit alle windstreken :mrgreen:

Voor het eerst mocht ik ook het team ondersteunen door de entree te verzorgen en overige werkzaamheden. Zonder de andere teamleden was me dit ook nooit gelukt. Dus bij deze wil ik dan ook nog het team speciaal bedanken voor het vertrouwen en hun hulp waar nodig! :bighug:

Het was ook erg fijn na afloop van de loterij de oh zo bekende gezichten weer eens te spreken. Ik heb jullie allemaal gemist :hippie:

De terugreis verliep ook zonder grote problemen. Per toeval langs Paleis Soestdijk gereden, nog nooit gezien haha, zo zie je nog eens wat op de brommer. Vanaf Culemborg had ik gelukkig geen regen meer en werd de reis toch aangenamer. Om uur uur of 9 was ik weer veilig thuis.

Nogmaals, ik heb enorm genoten en kan niet wachten tot de volgende meeting!

Groetjes uit het (nu even niet zo) zonnige zuiden! :kiss:
8 x
Mama Angel! 8-)

Afbeelding

The tiny ant dares to enter the lion's ear... -Armenian proverb

Gebruikersavatar
HarryC
Voormalig STN Lid
Berichten: 183
Contacteer:

Re: VERSLAGEN & FOTO'S LUSTRUM JAARMEETING

Bericht#70 » 19 sep 2017, 02:17

Zo als gezegd Roelf je weet het nooit met mij, maar dat ik je plat heb gekregen is alleen maar fijn, :bighug: :cheers:.
Ik had ooit iets tegen je gezegd en je weet mijn credo Vroegah maakte ze nog echte muziek en kerels. Mijn motto is: Over tot de orde van de dag. graag gedaan m8.
tomosje schreef:zo dan nu even mijn verhaaltje.
allereerst was de jaarmeeting 2017 en dus het 5 jarig lustrum de reden waarom ik bij het bestuur werd gevraagd om te helpen...
jaja nou ja ok gaan we doen.. en dan kom je er achter dat je toch redelijk op een eiland woont.
je moet voor even een vergadering gelijk de hele dag afkruisen in de agenda immers om er te komen (met de auto) ben je al even onderweg,
maar goed ondanks dat zijn we met zijn allen met frisse moed begonnen en ondertussen brak er een bak ellende uit waar de meesten van jullie al teveel van hebben gehad dus gaan we dat hooft stuk lekker overslaan.
en eerlijk is eerlijk dan heb je wel eens geen moed om door te gaan .
echter elkaar motiverend toch door te zetten hebben we een best leuke dag van kunnen maken . al zeg ik het zelf
nou dan nu de dag..
aangezien ik alle spulletje s van onze shop in huis had en daar vriendelijk doch dringend om werd gevraagd zou ik die hele zooi mee moeten slepen .
het advies van alle andere bestuursleden om dan alstublieft met de auto te komen.

eh nue we zijn tenslotte een scooter club toch?
dus alles op en in de scooter geknoopt en lekker op tijd rijden zo rond 5.00 uur


Afbeelding
dat ziet er dan zo uit als je staat te wachten op jan hans mijn reisgenoot uit Stadskanaal.
hier was ik al een uurtje verder bij de asservaart in de volksmond smildervaart genoemd
en bij de brug naar oranje het dorpje waar de heer van der most zijn vakantie resort aan coa verhuurde ..
en nogal wat veroorzaakte in dat dorpje..
goed nadat een paar erg mooie en charmante dames mij voor iets uitnodigden wat mij behalve 10 minuten pret 30 jaar elende op zou leveren werd het toch wel tijd dat jan hans verscheen.
gaat de telefoon.. ik denk dat ik per ongeluk al verder ben dan verwacht .. ander woord voor verdwaald haha maar goed toch is het gelukt en even verderop handen schudden en door.
we hadden toch wat tijd verloren en dus door gereden naar het tankstaion bij elburg lekker koffie jan hans en arno kennis gemaakt . en na de koffie en over datum broodje s op naar het mooie Bussum jaja nou niet dus..
we hadden de finish in zicht toen wijze weg werkers besloten dat we maar om moesten rijden zoals arno al schreef na een vals rondje toch nog goed gekomen.
aankomst in Bussum was als een warm bad..hadden we serieus niet afgeslagen trouwens... man we waren allemaal verkleumd maar goed iedereen ging wat doen en dat hielp de dag zelf tja beleef je als mede organisator toch anders..
maar ik kan maar 1 ding zeggen wat een prachtige dag en de dankbaarheid van iedereen en het plezier..
na de glorieuze en inspirerende speech van onze grote leider en de bingo kan trouwens even geen agm tassen meer zien haha.
en het mooiste moment dat victor eindelijk dat model won was voor mij onvergetelijk. :thumbsup:
martin was ondertussen ook van de partij en toen het rond 4 uur werd kwam dan toch de tijd van het afscheid.
laat ik het zo zeggen soms is het handig dat je een helm draagt..
komt harry c aangewandeld jou mot ik hebbe! oh jee wat heeft hij nu weer bedacht met harry weet je het immers nooit.
namens de commandant mag ik je ... nou harry weet het wel waar dat over gaat.
en das volgens mij de eerste persoon die het binnen de club gered heeft..
ik wist even niets te zeggen.. ja jullie lezen het goed ROELF WAS SPRAKELOOS
tja ik was natuurlijk al een beetje van het pad af door deze dag die gewoon om in te lijsten was,,
de terug weg werd vooral gekenmerkt door wat vaker stoppen relaxt met elkaar rijden lachen de echte tourspirrit dus
de mannen bedankten mij voor het rekening houden met hen maar ik wil jullie juist bedanken voor de geweldige sfeer zowel de heen als terug reis.
nog een paar foto s
groet roelf



Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
2 x
Mijn eerte scooter was de Grand Dink Champage uit 2005 had hem een andere kleur gegeven en na bijna 60000 klm weg gedaan.

En nu op een Grand Dink S50 met 17086 klm op de teller

mijn langste rit was naar Mechelen heen en weer voor de proloog van de tour de France

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2017”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer