Amsterdam By Night / kouwe klauwe in Amsterdam 23 December

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Amsterdam By Night / kouwe klauwe in Amsterdam 23 December

Bericht#1 » 03 dec 2017, 20:55

Misschien een beetje kortdag, maar hierbij organiseer ik een tourtje voor zaterdagavond de 23e van deze december. Ja, de zaterdag avond. Dit word namelijk een Nachttour door Het centrum van Amsterdam heen. Dit heeft meerdere redenen. Ten eerste is het best leuk om 's avonds door Amsterdam heen te rijden, er is dan veel minder verkeer dus kom je tenminste ook nog ergens. En ten 2e zullen veel scooters van onze club na 1 Jan 2018 Adam niet meer in mogen. Dus daarom wil ik nog een laatste keer met die scooters door Adam. Het mooist zo natuurlijk zijn als we een mooi clubje 2takkers kunnen krijgen om de bewoners nog een laatste x van de luchten te kunnen laten genieten.

Maargoed, zaterdagavond op de 23e december zullen we om 19.30 de tour starten op het Kattenburgerplein (dit is voor het scheepvaartmuseum met adres Kattenburgerplein 1, 1018 KK Amsterdam). Hier zullen we ook eindigen. De tour is (in huidige staat) ongeveer 20km lang en wanneer ik weet hoelang we er ongeveer over zullen doen laat ik dat in dit topic weten.

De route die we gaan rijden ziet er als volgt uit:
Afbeelding

Ik hoop dat er, ondanks de korte bedenktermijn, toch nog wat mensen samen met mij een paar kouwe klauwen gaan halen in hartje Amsterdam.

Deelnemers:
@FTrotsenburg (Host)
@Scooter Forens Frans
@meatlove
@Dennis97
@axisissi_NL
@Ruud_B (ovb)
@Remco1979
@all0the0web (ovb)
4 x

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: Amsterdam By Night / kouwe klauwe in Amsterdam 23 December

Bericht#2 » 03 dec 2017, 21:06

Helaas deze keer zonder mij Frank, ik vond het al erg genoeg om er richting Zaanstad doorheen te moeten... ! !
Als er ergens anders nog een Blauwe klauwentoer komt ben ik er waarschijnlijk wel bij, want als we door de grachtengordel rijden zal ik me niet kunnen beheersen, en dat pand op de Warmoestraat is een kwaai logeeradres... :rlol:
0 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Amsterdam By Night / kouwe klauwe in Amsterdam 23 December

Bericht#3 » 03 dec 2017, 21:08

Ik was iets te voorbarig, heb iets over het hoofd gezien. Er is een kerstconcert in Maassluis waar ik naar toe ga.
Je mag me van de lijst afhalen. SORRY :oops: :verstop: Een gezellige rit samen.
Laatst gewijzigd door Oldy op 04 dec 2017, 17:14, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Amsterdam By Night / kouwe klauwe in Amsterdam 23 December

Bericht#4 » 03 dec 2017, 21:24

ROADHOGG schreef:Helaas deze keer zonder mij Frank, ik vond het al erg genoeg om er richting Zaanstad doorheen te moeten... ! !
Als er ergens anders nog een Blauwe klauwentoer komt ben ik er waarschijnlijk wel bij, want als we door de grachtengordel rijden zal ik me niet kunnen beheersen, en dat pand op de Warmoestraat is een kwaai logeeradres... :rlol:


Hahahaha, ik snap je volledig!
1 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Amsterdam By Night / kouwe klauwe in Amsterdam 23 December

Bericht#5 » 03 dec 2017, 21:25

Oldy schreef:Als we op tijd eindigen niet later dan 22:00 :nono2: dan ga ik de moeite doen om mee te gaan :moto2:


Hoelaat het precies (ongeveer, ik weet natuurlijk nooit hoe het verkeer gaat zijn) Maar voor 22.00 eindigen moet zoeizo lukken.
0 x

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Amsterdam By Night / kouwe klauwe in Amsterdam 23 December

Bericht#6 » 03 dec 2017, 21:43

Hallo Frank,

Zet mijn naam maar op de deelnemerslijst...
Ik heb er zin in!

Vriendelijke groet,
Frans
1 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Amsterdam By Night / kouwe klauwe in Amsterdam 23 December

Bericht#7 » 03 dec 2017, 21:50

Je staat erbij Frans.

@Oldy, ik heb jou er ook bij gezet. Of moet je nog kijken of je kunt?
0 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Amsterdam By Night / kouwe klauwe in Amsterdam 23 December

Bericht#8 » 03 dec 2017, 22:05

Denk dat mijn scooter dan nog niet terug is. Lijkt mij wel een leuke tour en goed te doen, mits het weer niet winters is.
Stel ik rijd mee, ben ik dan welkom als 4-takt euro 3 rijder met mijn bloemetjesuitstoot? :hippie:
1 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Amsterdam By Night / kouwe klauwe in Amsterdam 23 December

Bericht#9 » 03 dec 2017, 22:06

Meatlove schreef:Denk dat mijn scooter dan nog niet terug is. Lijkt mij wel een leuke tour en goed te doen, mits het weer niet winters is.
Stel ik rijd mee, ben ik dan welkom als 4-takt euro 3 rijder met mijn bloemetjesuitstoot? :hippie:


Ik zal je ovb erbij zetten. Bij te slecht/winters weer zal ik na overleg met iedereen mogelijk de tour afzeggen.

En ik gooi wel wat 2t olie door je benzine heen :rlol:
2 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Amsterdam By Night / kouwe klauwe in Amsterdam 23 December

Bericht#10 » 03 dec 2017, 22:08

Of ik laat af en toe een flinke scheet voor wat Gooische kaklucht. Da's zeker geen euro-4!
1 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2017”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer