Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#161 » 03 jul 2017, 16:43

Het was een goede dag. Het was een historische dag. Het was magnifiek.

De weersvoorspellingen beloofden niet veel goeds: regen, storm, kou... maar na een week dansen en offers brengen aan de goden zag het er al veel beter uit de dag voor vertrek :-) En toen brak de dag zelf aan... met hoop en hoge verwachtingen.

Dus toen wij naar Den Bosch vertrokken, vertrokken wij naar Den Bosch (zoete lieve @Jan-H). Jur @MonsterlijkKPS was om half 10 al bij mij aangekomen en net na 10 uur vertrokken we volgens de route zoals ik die al vaker had gereden en zoals aangegeven op het forum. Gure wind en natheid maakten het nou niet echt een prettig begin van de dag maar als echte bikkels laten we ons daardoor natuurlijk niet tegenhouden ! Daags ervoor had ik daar nog contact over gehad met @Patrick en hadden we besloten om ons niet tegen te laten houden door een beetje typisch Nederlands zomerweer.

Maar... er was (en is) een nog veel belangrijker reden om het door te laten gaan. In het verleden, zoals sommigen van jullie misschien wel weten, is er (flinke) onenigheid geweest tussen de KTN en de STN. Effectief is de STN een afsplitsing van de KTN. Dat vond plaats eind 2012. Intussen echter is daar zoveel tijd overheen gegaan en zouden de "wonden" wel geheeld moeten zijn, voornamelijk ook omdat bij beide clubs er intussen best veel veranderingen hebben plaatsgevonden qua bestuur en leden. En aangezien zowel Patrick als ondergetekende bouwers van bruggen zijn en geen muren, hebben wij elkaar de hand gereikt én aangenomen van elkaar. Tenslotte, we zijn geen kleine kinderen en nog belangrijker, zijn wij, de beide clubs, de twee grootste vertegenwoordigers van onze belangengroep. Samen staan we sterker, dus waarom niet ? Uiteraard waren er een aantal bedenkingen. Zo was een aanbod tot een (vriendelijke) samenwerking op bepaalde gebieden in het verleden (vóór mijn tijd) al eerder aan de KTN gedaan maar daar was nooit iets positiefs uitgekomen. Bovendien was de insteek van bepaalde mensen toentertijd toch een beetje anders, namelijk meer gericht op overname. Maar zoals gezegd, de meeste, zo niet alle, van die mensen zijn weg bij beide clubs. Dus is het tijd voor verbroedering? Wij vonden van wel, en een nieuwe start, waarbij zowel de KTN als de STN als onafhankelijke clubs met wederzijds respect naast elkaar kunnen en blijven bestaan.

Dus toen de Bossche Bollenmeeting bij de STN werd afgelast maar nog wel bestond op de agenda van de KTN, was dat hét moment voor toenadering. Aangezien ondergetekende en Patrick nooit problemen met elkaar hebben gehad (ik ben nog steeds lid van de KTN, waar ik ook ooit ben begonnen), zagen we er gelukkig allebei wel wat in om samen iets leuks te organiseren. Sommigen bij beide clubs hadden dat wel door maar om de gemoederen niet bij voorbaat al veel te hoog, en vooral onnódig op te laten laaien, besloten we dat nog even onder de pet te houden. Na al die jaren en een rugzak bij sommigen is dat even wennen en dan kan dat maar beter langzaam gaan.

Iets vertraagd door het slechte weer kwamen we dan bijna conform planning kwart over 11 aan bij de achterzijde van centraal station Gouda. Het hield op met miezeren en diverse droge plekken begonnen zich al te vertonen op het natte asfalt. Dat was dus veelbelovend. We parkeerden midden op het plein en drie stuks spoorwegpolitie sloeg ons argwanend gade. Maar mijn GGGRRrand-Dink-dink-dink wilde graag een slok olie en bovendien stond de GPS, zo kwam ik achter, nog op Auto-modus (want ze wilde me de A12 op hebben) in plaats van Scooter dus dat was een mooie gelegenheid om beide meteen aan te pakken.

Afbeelding

Verder stond er niemand op ons te wachten en kwam er ook niemand bij dus na een peukie en een berichtje aan Jan-H dat we onderweg waren, meteen weer door. Langs de binnenstad van Gouda over de singels sloegen we dan linksaf richting Haastrecht en aldaar op de rotonde rechtsaf voor een tocht langs de mooie Vlist met haar vele bochten. Het weer werd steeds beter en droger, dus steeds minder kans op uitglijders, en niet veel later kwamen we dan ook aan bij de pont te Schoonhoven waar de Jantjes (vanaf nu noemen we iedereen gewoon Jan, da's veel makkelijker :-) ) al op ons stonden te wachten. Oh ja, en @Remco1979 :-).

Afbeelding

Zoals altijd was het een vriendelijk weerzien en na uitwisseling van begroetingen en enige plichtplegingen (en een olieverversing voor @Jan-H) gingen we met z'n allen de pont op voor de Grote Oversteek. Groot zijn onze scooters wel en het fietsgedeelte erg krap dus het was meteen vol. Viel me mee dat we geen extra vaseline nodig hadden. Meestal parkeer ik daarom gewoon op het autodek maar dan heb je altijd weer dat gezeur of het nou een bromfiets is of een motor dus... laat ik deze keer eens "sociaal" zijn. Al waren sommige ook aanwezige fietsers het daar weer eens niet mee eens (uiteraard). Whatever.

Afbeelding

Het rechte stuk naar Gorinchem is altijd een beetje een saai gebeuren. Dat wil zeggen : het landschap is zeker heel mooi zo tussen de Lek en de Merwede in, maar het is een tikje eentoning. Bovendien was het vroegâh één lange rechte weg, en idem zo het fietspad, maar tegenwoordig hebben de lokale gemeenten er een (sadistisch) genoegen in om doorgaande rechte wegen voor (brom-) fietsers op te luisteren met zoveel mogelijk bochtjes en omwegen. Op de een of andere manier is dat "veiliger" of "beter" of zo. Twee jaar geleden had ik dat al gezien toen ze ermee begonnen en inderdaad, nu het af is, is de logica soms ver te zoeken. Maar toch schiet het daar redelijk op en er is veel te zien. Helaas was de achterband van Jan @Oldy een beetje zacht dus vroeg hij om onderweg even te stoppen bij een benzinepomp zodat hij dat kon verhelpen. Dat deden we dus op een punt waar het fietspad helemaal werd omgelegd over een hoog bruggetje half door een weiland (toeristische route?) waar die vroeger gewoon rechtdoor ging en de aanduiding was ook meteen een beetje pretentieus...

Afbeelding

Voorwaarts Broeders ! Over de brug bij Gorinchem waar ik de eerste keer toen ik hier was, enorm verdwaald ben. Gelukkig ken ik na een paar jaar deze route geheel uit mijn hoofd. De GPS is eigenlijk alleen maar voor de sier en indien er wegwerkzaamheden zijn met omleidingen. Wat zou je eigenlijk anders verwachten in Nederland ? Maar over de brug schieten we linksaf onder het viaduct de lange dijk langs de Merwede op en we zoeven vrolijk verder ! Het is droog, de banden zingen op het asfalt, de omgeving is prachtig, net zoals de dorpjes. Bij Woudrichem duik je dan even van de dijk af steil omlaag om zo om Slot Loevestein heen te gaan, maar daarna meteen weer omhoog om via Rijswijk (ja, daar hebben ze er ook 1) en Giessen (waar de weg ruim boven de huizen loopt) uiteindelijk bij Andel uit tekomen voor het mooie stuk langs de Afgedamde Maas. Na een korte sanitaire en nicotinaire stop, en een berichtje naar Patrick waar wij waren op dat moment, namen we de prachtige slingerdijkweg helemaal naar Aalburg alwaar de Afgedamde Maas aansluiting heeft met de Bergsche Maas. Intussen werd het weer steeds guurder en de regen, die intussen weer was gaan vallen, veranderde in waterstriemen, aangespoord door de plotseling flink opstekende wind. Ik begon me al zorgen te maken of wij de laatsten zouden zijn die zouden aankomen vandaag tot.... op het kruispunt richting Hedel... er precies op dat moment een hele stoet scooters van rechts voorbij kwam gevolgd door een motor ! DAT kan alleen maar de KTN zijn :-D

De meesten zagen ons niet maar wij er achteraan ! Nabij Hedel ging hun groep het fietspad op maar ik ken die weg, even later moet je weer de openbare weg op dus met een paar STNers nog achter mij aan (sommigen waren zwaan-kleef-aan achter de KTN aangereden :-D) nam ik de snelle weg rechtdoor zodat ik hen inhaalde en kon begroeten op het volgende kruispunt :-). De verrassing was groot voor beide groepen en, omdat het nog steeds regende, na een korte begroeting reden wij allen gezamelijk verder richting Hedel en Den Bosch, onder de bevlogen leiding van Patrick voorop. Eenmaal aangekomen bij Treurenburg was het voor iedereen even tijd om te stoppen en konden we elkaar even goed begroeten :-). Uiteraard was dat meteen even een goede gelegenheid om een gezamelijke groepsfoto te maken. Kijk, zo kan het dus ook. Gewoon leuk en gezellig !

Nog slechts 7 kilometer van target begonnen de maagjes van sommigen wel te knorren. Sommige anderen van onze beide clubs waren ook al aanwezig bij 't Pumpke en die zaten te wachten terwijl wij iets achterliepen op schema dus vooruit, terug op de stalen rossen en gaan met die Ba.... eh, Bossche Bol :-) Maar ondanks het feit dat het nu zo goed als droog was, waren de scootergoden één van ons niet gunstig gestemd. We waren nog niet weg of het bericht bereikte de koprijders dat één was blijven staan. Helaas was dat lot Gerard van de KTN beschoren: zijn scoot deed niets meer, was electrisch geheel dood en wilde helemaal niet eens meer starten. Patrick vertelde dat dat al eerder was gebeurd vandaag en dat ze zich lam hadden gezocht naar een zekering.... die ze wel gevonden hadden maar die het dus slechts even had gedaan blijkbaar en nu was het alweer einde verhaal. Road Warriors en Scooter Broeders (en -Zusters) die wij zijn, draaide uiteraard de hele groep van bijna 20 man spontaan om om te gaan helpen. Samen uit, samen thuis tenslotte !

Afbeelding

Als echte Tourder heb je natuurlijk een halve werkplaats aan gereedschap en onderdelen bij je. Ik wel tenminste. Maar ja, ik ben dan ook een beetje "vreemd" :-D Na met vereende krachten en gedeelde technische kennis de Grand Dink van Gerard onderzocht te hebben, en 4 zekeringen verder (yep, ik heb altijd een doos vol bij me :-) ) was het duidelijk dat het niet 1-2-3 verholpen zou zijn. Patrick had intussen telefonisch contact gezocht met 't Pumpke om te laten weten dat we wat later zouden zijn vanwege motorpech en daarna werd besloten dat het geen zin had dat de hele ploeg bleef staan. Jur @MonsterlijkKPS, ikzelf en @Victor-San bleven achter bij Gerard om te kijken wat we verder nog konden doen terwijl de rest van het gemengde KTN en STN gezelschap onder leiding van Patrick de rit vervolgde. Na enig stoeien met de electriciteit, weer 2 zekeringen verder en diverse dingen geprobeerd te hebben, moesten we tot de conclusie komen dat het zeer waarschijnlijk in de 12-volts aansluiting zat. Nadat we die hadden afgekoppeld, net zoals de buddyverlichting, startte de Grand Dink meteen weer en liep als een zonnetje (al was het nog steeds zwaar bewolkt). Gerard blij dat hij niet de ANWB hoefde te bellen en wij blij dat we elkaar hadden kunnen helpen! Nogmaals: zo kan het dus ook. Een KTN-er die gered werd door twee STN-ers... hihihih :-P (Sorry :-) ).

Gentlemen Riders, start your engines ! En zo konden we dan de laatste kilometers naar de Bollen gezamelijk afleggen. Prompt belde @Alwin waar we waren en wat er aan de hand was. Dat was lief. Maar gelukkig waren we dus op weg. En na niet al te lange tijd kwamen we aan op het centrale plein bij de kerk waar we onze bolides tussen die van onze clubgenoten konden parkeren, al was het een uur later dan gepland.

Afbeelding

Afbeelding

Mooi hè, die Kymco Kaféracers :-P

Iedereen blij dat iedereen er veilig was en het weerzien met oude bekenden en nieuwe vrienden was grandioos. Alles zat door elkaar aan de tafels en het was gewoon gezellig ! Toevallig was dat dan in Brabant maar het lag niet alleen daaraan ;-) De Bossche Bollen en koppen koffie, zoals speciaal geregeld voor ons allemaal door @Patrick (ere wie ere toekomt) gingen er goed in en het was gewoon leuk! Intussen was het droog en warm dus de rokers, waaronder ik, verhuisden al snel naar buiten op het terras, waar alles gezellig doorging. Gradje @ROADHOGG was erbij met zijn "nieuwe" gele caferacer en ik maakte ook kennis met @Eagleseye en @Angelstar waarvan bleek dat die bij elkaar hoorden ! Ik had niets meer vernomen van Angela dus ik dacht dat die niet zou komen maar nu was het duidelijk :-) Het summum was wel hun pittbull. Dat wordt onze nieuwe mascotte.

Zo'n beetje iedereen was er die zich had opgegeven, zo ook @gerard lift en zijn vrouw @Rolinda welke ik voor het eerst in het echt mocht begroeten. De Bossche Bol ging er goed in maar het was zo leuk en gezellig met sociale contacten dat er van verdere versnaperingen weinig tot niets is gekomen.

Afbeelding

Daar vloog een dode vogel voorbij. Dat viel op.

Uiteraard was een groot gedeelte ook gereserveerd voor "brommers kiek'n" en verhalen en technische adviezen werden onderling uitgewisseld en beargumenteerd. Super super was ook de aanwezigheid van @Alwin en @Ilse die ook beiden aangenaam verrast waren door deze samen door beide clubs georganiseerde meeting :-) Nog leuker was echter dat Ilse op een New Dink rijdt en Alwin nu op een roze-witte Sento... :-D. Als je een Grand Dink gewend bent, of in ieder geval een échte (ahum :-P) scoot, dan moet je die natuurlijk even proberen :-) Maar klein als die is (de scoot, niet Alwin), dat ding trekt als een beer ! Al waren de sentimenten van sommigen wel heel duidelijk :-)

Afbeelding

En ik weet het niet zeker maar ik begin over sommige mensen ernstige twijfels te krijgen...

Afbeelding

My finger. Sniff it.

Gezelligheid kent geen tijd maar helaas was het alweer snel tegen 6 uur en sommigen van ons gezamelijk gezelschap hadden nog andere dingen te doen of moesten nog een heel eind naar huis. Langzaam maar zeker werd de groep dus steeds kleiner waarbij we hartelijk afscheid namen van elkaar. Een kleine groep bleef buiten nog even hangen met een consumptie en een bitterbal (dankjewel Gerard!) maar daarna was het toch echt tijd om te gaan. Uit een onderling gesprekje tussen uw beide Grote Proletarische Leiders kwam naar voren dat zowel wij beiden als iedereen het heel erg naar zijn en haar zin had gehad, dat er totaal geen sprake meer was van onderlinge verbittering en dat dit zeker voor herhaling vatbaar was. En dat gaan we ook zeker doen !

Afbeelding

Nogmaals: zo kan het dus ook.

Intussen bleef het warm en droog en de groep naar het noorden toe reed achter mij aan. Nabij Genderen namen wij afscheid van Gerard wiens Grand Dink perfect was blijven lopen sinds de laatste zekeringtransplantatie.

Afbeelding

En na een vriendschappelijk afscheid en beloften om elkaar vaker te gaan zien, vertrokken Jur, Remco, Victor-san en ondergetekende als laatste der Mohicanen richting Gorinchem, al zij het dan via een andere route dan op de heenweg. Bij Sleeuwijk dan weer de brug over over de Merwede maar al enige tijd hoorde ik een heel vreemd geluid. Ik dacht eerst dat het mijn achterwiel was, de lagers of zo, maar het kon ook de uitlaat zijn. Dus toch maar even gestopt net aan de Gorinchemse kant en wat bleek : 1 van mijn twee uitlaatmoeren was ik verloren en de andere hing er nog net los bij! Da's niet goed. Jur draaide de ene overgebleven zo goed als het kon aan maar die zou opnieuw los kunnen trillen, met alle gevolgen van dien. En met slechts één moer klonk ze nog steeds niet goed. Tot Remco de briljante vraag stelde: waar zit op een GD nog zo'n moer die je (tijdelijk) kunt missen? Onder het zadel aan het scharnier! Die er dus ook opgeschroefd en ja hoor, probleem verholpen :-) Met enorme dank aan beide heren !

Eenmaal aangekomen bij Schoonhoven sloeg Jur linksaf richting Kinderdijk want die moest naar Brielle toe. Dan heeft het geen zin om eerst met de pont over te steken dus aldaar namen wij gebroederlijk afscheid. Met Remco in tweede positie ging het langs de Vlist weer terug, via Gouda, en na een tankstop in Boskoop kwamen we aan bij het middelpunt tussen Leiden en Alphen in waar we besloten om Remco nog even een slinger richting Schiphol en Amsterdam te geven want die moest helemaal nog naar Bergen. Da's wel dé Buffel van deze dag geweest dus, met die afstanden rijden! Bij Leimuiderbrug namen wij dan ook afscheid en gingen we ieder ons weegs, hij linksaf en wij rechtsaf naar Leiden waar we dan uiteindelijk rond kwart over 11 moe maar voldaan thuis kwamen.

Het was een goede dag. Het was een historische dag. Het was magnifiek.

Alle Menschen werden Brüder.

Afbeelding

Naast aan alle aanwezigen uiteraard, nog een speciaal bedankje mijnerzijds aan @Patrick, zowel vanwege het regelen van de lokatie en de speciale Bollenprijs voor ons allemaal, als nog meer voor zijn bereidheid om beide clubs gezamelijk en in harmonie een fantastische dag te laten beleven !

PS : precies ditzelfde verslag publiceer ik zowel bij de KTN als de STN.
17 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#162 » 03 jul 2017, 17:08

Leuk verslag @Amendoim
1 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#163 » 03 jul 2017, 17:47

Een mooi verslag Edwin.

En inderdaad, de verbroedering geeft deze dag een extra feestelijk tintje.
Het bewijst temeer dat bij zowel KTN als bij STN, de juiste mensen aan het roer staan.

Ik sluit me volledig aan bij jou woorden "Alle Menschen werden Bruder" .

Gr. Henk
4 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#164 » 03 jul 2017, 18:00

Goed gedaan heren!
Ze zeggen dat sport verbroederd, maar scooters dus ook!
4 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#165 » 03 jul 2017, 18:07

Delight schreef:Goed gedaan heren!
Ze zeggen dat sport verbroederd, maar scooters dus ook!


Het is dan ook een sport om lange afstanden te rijden met 50cc :schater:
4 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#166 » 03 jul 2017, 18:49

ik ben het volledig met de bovenstaande commentaren eens deze weg is de enige juiste
dank aan allen die mee hebben gedan en een speciale dank voor de organisatoren
roelf
4 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#167 » 03 jul 2017, 19:13

Eerst een klein voorwoord :
Het gaat vandaag dan eindelijk gebeuren. Wordt deze regenachtige dag een dag met een zonnig einde?
Ja dat werd het in twee opzichten. De zon ging schijnen, maar als tweede schijnt nu ook de zon weer tussen STN & KTN.

Edwin heeft in zijn verslag al duidelijk gemaakt wat er vijf jaar geleden gebeurd is en zoals hij het verwoord heeft kan ik het niet beter ;) Ik ben ook blij dat Edwin mij belde het een en ander uitgelegd heeft.
Zo is het balletje gaan rollen, dus van af deze plaats Edwin ik ben blij dat je de stap hebt genomen waar voor mijn dank ;)
Dat de zon maar lang blijft schijnen tussen de twee clubs want we hebben allemaal een doel en dat is onze hobby " scooter rijden" .
Er is maar 1 verschil wij zijn een merken club van Kymco rijders en jullie een club voor elke scooterrijder .
Uiteraard zijn er altijd gast rijders welkom op een van onze activiteiten of toertochten ;)

Patrick
_________________________________________________________________________________________________________________
Zaterdag 1 juli 2017,

Half 7 de wekker gaat af tijd om op te staan voor onze Bosche Bollen rit & STN meeting in Den Bosch.
Een uurtje later vertrek ik van uit Bergeijk in de stromende regen naar de Moerdijkbrug het verzamel punt voor onze rit naar Den Bosch.

Gelukkig werd het bij Terheijden droog en is het nog een klein stukje naar het verzamel punt, daar staan John en Riesz al te wachten.
Niet veel later kwamen Arjo en Jan ook aan gereden. Daar kwam een auto aangereden en die stopte bij ons , wat blijkt het is Wim die even langs en wenste ons een goede rit top Wim erg leuk dat je dit gedaan hebt .

We zijn compleet dus kunnen na wat bij gepraat te hebben op pad, Gerard is onze kopman en rijden in optocht achter hem aan.
Onderweg hebben we even een stop gemaakt voor een bammetje, wat drinken en ik even een sigaretje gerookt.

Tijd om weer te gaan maar de GD van Gerard dacht nee nee ik heb er even geen zin in , wat bleek dat er ergens een stroom storing zat en de zekering er steeds uitklapte.
Arjo en ondergetekende hebben bij een BP een setje zekeringen gehaald met behulp van Riesz ging uit eindelijk de GD weer geluid maken en konden we weer verder rijden.
Ongeveer 8km voor Hedel kwamen we Edwin van de STN tegen met zijn gevolg, boven aan de dijk zijn ze aangesloten en zijn we gezamenlijk naar Hedel gereden .
Daar werd een korte stop ingelast om elkaar even de hand te schudden een paffertje te doen , ik neem de kop over van Gerard en we rijden naar Den Bosch.
Jan haalde mij in; stop even Gerard staat weer stil, dus zijn we weer terug gereden.
Ja het is weer zo ver de GD heeft er wederom geen zin meer in ik bel intussen het Pumpke op dat we later komen i.v.m. een pech probleem.
Er werd besloten dat ik met de KTN en STN leden door rij naar Den Bosch , Jur en Edwin , Victor-san van de STN gaan Gerard helpen om te kijken of ze het probleem op kunnen lossen.
Dus daar ga ik met de hele bups. Bij aankomst staan er al enkele leden van STN & KTN te wachten , ik leg globaal uit wat er is en we gaan naar de koffie met de wel bekende Bossche Bollen van de Groot te gaan genieten.

Een klein half uurtje later komen de anderen ook aan bij het Pumpke en Gerard zijn GD rijdt ook weer. Heren bedankt voor jullie hulp
Er werd heel wat af gekletst zelfs een polonaise gelopen ( een opdracht van wat dames die 10 vreemden dit moesten vragen en filmen of fotograferen ) En ja hoor de leden van KTN & STN deden daar aan mee. Je ziet het kan gewoon allemaal. Als het gezellig is gaat de tijd snel en is het zo zes uur geweest. We nemen afscheid van elkaar en een ieder gaat zijn eigen weg naar huis.
Grad is nog een stuk achter mij aan gereden, die moest naar Eindhoven ik ben voor Best rechts af gegaan en Grad vervolgd ook zijn weg naar huis. We zwaaien naar elkaar en dan gas er op de laatste 32 km naar Bergeijk. Om 19:30 ben ik weer thuis met 215KM op de teller er bij geschreven op de G-Dink.
De soep en de warme hap naar binnen gewerkt en toch gelijk maar begonnen aan het verslag

Het was een zeer geslaagde dag kunnen we wel zeggen.
Ik wil iedereen bedanken voor hun komst en de gezelligheid die er tussen de twee clubs was

Tot een volgende keer zou ik zeggen het is voor herhaling vatbaar

Ik heb van deze dag een kort filmpje gemaakt:

10 x

Gebruikersavatar
HarryC
Voormalig STN Lid
Berichten: 183
Contacteer:

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#168 » 03 jul 2017, 21:11

Zo Jan is wat oud geworden, Patrick en op de moter.
0 x
Mijn eerte scooter was de Grand Dink Champage uit 2005 had hem een andere kleur gegeven en na bijna 60000 klm weg gedaan.

En nu op een Grand Dink S50 met 17086 klm op de teller

mijn langste rit was naar Mechelen heen en weer voor de proloog van de tour de France

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#169 » 03 jul 2017, 21:52

Mooi te zien dat de tijd en de wil om naar de toekomst te kijken problemen uit het verleden kan wegpoetsen. En de Brabantse sfeer met de chocolade bollen deed de rest.
Als STN lid vanaf 2013 juich ik de weer gevonden verbroedering tussen KTN en STN van harte toe.
Hopelijk geeft deze nieuwe ontwikkeling weer nieuwe kansen voor mooie toertochten in het westen van ons land.
Groet uit Maassluis,
Jan-H

Afbeelding
6 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#170 » 04 jul 2017, 03:07

MonsterlijkKPS schreef:Afbeelding


En dan staat er zo'n lullig PSje naast twee van die prachtige Grand Dinks.... tssss....

:-P
2 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2017”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer