Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Gebruikersavatar
VincentB
Berichten: 385

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#141 » 02 jul 2017, 01:30

Remco1979 schreef:En ook ik ben zojuist mijn huisje binnengerold na ruim 300 km gereden te hebben.
Maar ik ben nu moe dus ik ga lekker slapen


1:30 <<< :o
0 x
Record op een dag: 660km

Gebruikersavatar
MonsterlijkKPS
Voormalig STN Lid
Berichten: 1760

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#142 » 02 jul 2017, 10:43

@VincentB je kan zeggen dat 'ie vroeg binnen was :lol: .
2 x
Afbeelding Afbeelding
01-01-2016 KMS: 11535 | KMS eind 2016: 22002 | KMS eind 2017: 34373
Gebroken koppelingsveer 22002 - 22735
16-01-2018: 34524
Eindstation 16-4-16


Eigen Linkjes:
Wintervoorbereiding - Carburateur blues - Led & disco Strips

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#143 » 02 jul 2017, 12:13

Na enige twijfel vanwege de regen om wel of niet te gaan, belde ik met Oldy (Jan uit Brielle) wat hij ervan dacht.
Jan had geen twijfels: 'gaan met de banaan', dus 09.30 uur afgesproken bij molen De Hoop in Maassluis.
Gekozen om dwars door Rotterdam via de Stormvloedkering bij Krimpen naar Schoonhoven te rijden.
Keurig op tijd bij de veerpont en daar zat Remco1979 al aan de koffie. Jan en ik hebben ons ook aan koffie en taart tegoed gedaan. De integraal helm van Remco paste feilloos in mijn te koop staande topkoffer, zodat de koop gelijk werd beslist. (Niet vergeten op het topic een slotje te laten zetten).
Na enige tijd arriveerde Edwin met zijn groep vanuit Leiden en zijn we de pont op gegaan voor de rit naar Den Bosch. Wat heeft ons land nog veel moois om in te rijden. Kronkelende dijken langs machtige rivieren en dorpjes; historische huizen langs de dijken. Ook in de regen en grijze luchten, heb ik genoten van deze tour. 't Pumpke zat gezellig vol met STN en KTN rijders en ik liet me de chocoladebollen goed smaken. Rond 17.30 uur gaf Henk Houet Oldy en mij aan te willen gidsen naar Schoonhoven en daar waren wij heel blij mee. De rit ging vooral langs de N216 en Henk ging ondanks de straffe wind volle bak er tegenaan. Gelukkig konden Jan en ik hem goed bijhouden zodat we snel bij het veer in Schoonhoven aankwamen. Na de oversteek ging Henk richting Leiden en wij linksaf langs de Lek richting Rotterdam.
Zonder problemen terug in Maassluis waar Jan de pont naar Rozenburg moest nemen voor zijn laatste ruk naar zijn Brielle en ik reed moe maar voldaan ons tuintje in met 237 km op de teller.
Groet,
Jan.
NB.
Camera vergeten dus geen foto's van mij deze keer. :mrgreen:
Jan, bedankt voor het samen rijden op deze tour. :thumbsup:
9 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Eagleseye
STN Forum Moderator
Berichten: 638
Contacteer:

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#144 » 02 jul 2017, 13:47

Ik vond het een geslaagde meeting.
Heb gezellig kunnen kletsen met nieuwe mensen.
En ik ben wat wijzer geworden van mijn Kymco.
En wie weet zien jullie me bij een andere tour of meeting wel verschijnen. :friends:
7 x
Met vriendelijke groet.

Peter.

Dag record km: 312
Datum dag record: 27-6-2020

Afbeelding

Deze brommers heb ik gereden:
Puch DS 50.
Peugeot 103.
Beta Ykon.
Derbi Manhattan.
2x Piaggio Fly (een zwarte 4takt 2006 en een zilvere 2takt 2005).
Nu rij ik op mijn "Silverwing" Kymco Grand Dink 50.

Gebruikersavatar
Angelstar
STN Public Relations
Berichten: 115

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#145 » 02 jul 2017, 13:57

Gisteren was deze scooter meeting voor mij de eerste keer. :sct1:
Het was goed bevallen en heel gezellig.
Ik had ook veel lol gehad met sommige personen. :lol2:
En veel geklets samen dus misschien op de volgende scooter meeting :friends:

Afbeelding
11 x
Met vriendelijke groet.

Angela.

Op deze scooters heb ik gereden:
Piaggio Fly wit 2010.
ik rij nu op een Piaggio New Fly rood 2016

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 580

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#146 » 02 jul 2017, 14:47

Hey scooterlovers!

Naar aanleiding van Edwin's tag over de lichtjesroute, heb ik na een lange tijd van stilte weer eens van me laten horen... Tijdens de laatste jaarmeeting hadden we afgesproken samen te komen zodra de club naar het zuiden zou afzakken en belofte maakt schuld ;)

Zaterdag samen met Ilse vanuit Boxtel vertrokken naar de Bossche bollen meeting... Bij aankomst stonden er al diverse leden rondom de scooters/caferacers en werd er druk gebabbeld over van alles en nog wat. Tot mijn verbazing was Edwin nog niet aanwezig en terwijl ik me omdraai, komt Patrick samen met enkele KTN leden het plein opgereden?? Uhm... STN & KTN samen op een meeting?? Nu ben ik een behoorlijk tijd uit de running geweest en weet dat ik hierdoor veel dingen gemist heb, maar dit had ik niet verwacht!

Maar goed, zoals het samenzijn van 2 clubs mij heeft verrast.... zo hebben jullie gezichten boekdelen gesproken tijdens het bezichtigen en rijden op mijn nieuwe aanwinst :schater: :schater: :schater: Nu kan ik hier wel vanalles gaan vermelden, maar in dit geval willen jullie plaatjes bij de praatjes...

Afbeelding

Afbeelding

Zo ben ik dus van de grootste, naar het kleinste model van de Kymco familie gegaan :schater: Voor de echte tours komt er t.z.t. wel weer een andere, maar voor dit moment voldoet de Sento prima! Genoeg gezeverd... bij deze wil ik alle aanwezige STN & KTN leden danken voor de gezellige middag!

Tot de volgende meeting en/of tour en in de tussentijd.. Safe Drive - Stay Alive
8 x
Welcome to my life ... where everyday is monday
Today is yesterday, and tomorrow is today ...

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#147 » 02 jul 2017, 15:40

Hoi STN/KTN leden, ik heb genoten van de reis vanuit Brielle via Maassluis naar Den Bosch. Ik was blij dat Jan-H mijn voorging naar Den Bosch. Het is voor mij de aller eerste lange scooter rit. (Exact 260 km) Helaas had één van de rijders pech :taz: Hoe verzin je het "Treuren(burg)" Gelukkig stond deze toch een halfuur later toch in Den Bosch :yahoo: Genoten van het samenzijn in Den Bosch waar het "bolletje" heerlijk smaakte en ook :slurp: Fijn dat Henkhouet ons weer de stad uit geleide tot aan Schoonhoven. Graag weer tot een volgende keer :arrow:
Afbeelding

Afbeelding
5 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
Remco1979
Berichten: 1000

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#148 » 02 jul 2017, 16:52

Gisteren in alle vroegte vertrokken naar schoonhoven waar ik om 11 uur aankwam.
Om de tijd te doden eerst maar een bak koffie met appelgebak genomen.
Terwijl ik aan het eten was kwamen jan en jan ook aan.
En die gingen ook een bakkie doen.
Nadat jan en jan ook naar buiten kwamen hebben we de topkoffer gepast van jan en deze paste.
Ondertussen kwam edwin, jur, sandra en victor ook aan.
Na wat bijkletsen hebben we de pont genomen en waren we onderweg naar den bosch waar de bollen en koffie op ons zaten te wachten.
Vlakbij hedel kwamen we de ktn tegen en bij treurenburg ff gestopt om kennis te maken.
Vlak na het vertrek daar was er 1 kymco die niet verder wou na wat overleg bleven jur en edwin bij de gestrande ktn-er achter en ging de rest met patrick naar den bosch waar we om 3 uur aankwamen.
Ik heb alleen geen foto gemaakt aangezien ik dacht dat iedereen dat zou doen......
Om even na 6 uur weer vertrokken samen met edwin sandra jur en victor en om 1 uur was ik thuis.
De super 8 heeft zich voorbeeldig gedragen en als beloning ging hij ook steeds beter lopen.
Bij vertrek haalde hij 62 op de teller bij thuiskomst 68.
En een heel mooi verbruik van 1 op 43
7 x
Afbeelding
Vanaf 14-1-2018 bezitter Piaggio MP3 Sneeuwwitje 18304 km
27-5-2019 42028 km and counting
km record op 1 dag 476 km :thumbsup:
Vmax 150km/h+

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#149 » 02 jul 2017, 17:36

Weten jullie wat ik nou zo vreemd vind aan deze topic en alle verslagen met foto's...?

Ik heb niet één BOSSCCHE BOL live gezien, alleen de geshopte foto op de eerste pagina...

Waren ze er niet of al op voordat er foto's van genomen konden worden?

Vriendelijke groet,
Frans
0 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: Bossche Bollen Meeting & Tour 2017

Bericht#150 » 02 jul 2017, 18:17

Speciaal voor Frans de echt Bossche Bollen foto met koffie .
Tijdens de gezamenlijke meeting van STN & KTN ;)

Afbeelding
7 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2017”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer