Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen ?

F.A.Q. / R.T.F.M.
Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 225
Contacteer:

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen ?

Bericht#1 » 06 okt 2017, 16:21

Dat is één van de weinige dingen die je als lid van de STN niet zelf kunt doen.

Als je dat wilt, neemt dan contact op met iemand van het Beheer van de STN, hetzij via PB, hetzij via een e-mail naar beheer@scootertourclubnederland.com.

Wie momenteel wat doet bij de STN, en dus ook wie Beheerder is (in donkergroen), kun je hier nazien : memberlist.php?mode=team (klik).

STUUR GEEN BERICHT NAAR 'GEBRUIKER' TEAM STN : dit is slechts een administratief account en berichten daarnaar gestuurd worden NIET gelezen.

Geef in je bericht aan wat je huidige gebruikersnaam is en waarin je het gewijzigd zou willen zien. In overleg met jou wordt dan bepaald per wanneer je met je nieuwe gebruikersnaam kunt inloggen. Je oude gebruikersnaam komt dan te vervallen. Maar het door jou eerder gekozen wachtwoord dat bij jouw account hoort, oude of nieuwe naam, blijft hetzelfde.

Je gebruikersnaam is NIET hoofdlettergevoelig, je wachtwoord WEL.

MAAK GEEN NIEUW ACCOUNT AAN! Ten eerste kun je je eigen e-mail adres maar één keer gebruiken om een account aan te maken. Ten tweede zijn meerdere accounts van dezelfde persoon niet toegestaan. En bovendien vervallen dan al je eerdere berichten en bijdragen en begin je weer op nul. Het is niet mogelijk om reeds geplaatste berichten over te hevelen naar een geheel nieuw of ander account.
0 x

Social Media

   

Terug naar “STN (Zelf) Helpdesk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer