Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen ?

F.A.Q. / R.T.F.M.
Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 225
Contacteer:

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen ?

Bericht#1 » 06 okt 2017, 17:24

Hierbij gaan we er vanuit dat je WEL kunt inloggen bij de STN maar om een of andere reden graag een ander wachtwoord zou willen hebben.

Ben je je wachtwoord echt helemaal kwijt of vergeten, klik dan hier : Ik ben mijn wachtwoord kwijt / vergeten. Wat nu?

Hoe doe je dat ?

1) log in op je account op het forum

2) rechts bovenaan op het forum, net rechts van je gebruikersnaam, klik op het kleine pijltje omlaag

Afbeelding

3) klik vervolgens op Profiel

4) klik nu net rechts van je gebruikersnaam op "Wijzig profiel"

Afbeelding

5) klik in het menuutje dat je nu ziet aan de linkerzijde op de VIERDE van boven, "Wijzig accountinstellingen"

Afbeelding

6) in het scherm dat je nu te zien krijgt, vul het nieuwe door jou gewenste wachtwoord in ( 2 x ), gevolgd in het onderste veld door je huidige bestaande wachtwoord (ter verificatie dat jij jij bent) :

Afbeelding

7) klik vervolgens op de knop "VERSTUUR".

8) als je alles goed hebt ingevuld en goed hebt gedaan, dan krijg je als laatste nog een bevestiging.

Afbeelding

Vanaf nu is je oude wachtwoord niet meer geldig en moet je elke keer inloggen met je nieuwe wachtwoord.

LET OP: JE WACHTWOORD IS HOOFDLETTERGEVOELIG ! Je gebruikersnaam niet maar je wachtwoord wel.

Lukt het niet of kun je na een wachtwoordswijziging niet meer inloggen op het forum, neem dan contact op met iemand van het Beheer of stuur een e-mail naar beheer@scootertourclubnederland.com. Mogelijk kan dan echter wel om een bewijs van identiteit worden gevraagd.

PS : de Bestuurders en Beheerders van de STN kunnen NIET nazien wat je huidige of oude wachtwoord is of was. Die worden namelijk versleuteld opgeslagen in de database van de STN en zijn voor niemand zichtbaar, ook niet voor Beheerders. Een wachtwoord is wel opnieuw in te stellen maar NIET te achterhalen. Alleen jij weet dus wat je wachtwoord is of was.
0 x

Social Media

   

Terug naar “STN (Zelf) Helpdesk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron

Aanmelden  •  Registreer