Ik ben mijn wachtwoord kwijt / vergeten. Wat nu?

F.A.Q. / R.T.F.M.
Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 225
Contacteer:

Ik ben mijn wachtwoord kwijt / vergeten. Wat nu?

Bericht#1 » 06 okt 2017, 17:54

Als je je wachtwoord kwijt of vergeten bent, kun je dit in de meeste gevallen zelf herstellen / resetten.

1) ga naar het hoofdscherm van het STN Forum en klik rechts bovenaan op "Aanmelden"

2) in het venster (pop-up) dat nu verschijnt, klik net onder het wachtwoordveld op de link "Ik ben mijn wachtwoord vergeten"

Afbeelding

3) in het scherm dat nu verschijnt, vul in het eerste vakje je STN gebruikersnaam in waarmee je altijd inlogt en in het tweede vakje het e-mail adres waarmee je je hebt geregistreerd als lid en waarop je altijd e-mail van de STN ontvangt

Afbeelding

4) klik nu op de knop "VERSTUUR" en dan krijg je nog een bevestiging.

Afbeelding

5) indien de door jou opgegeven gegevens van gebruikersnaam en e-mail adres (welke beide in combinatie bekend moeten zijn in de database van de STN) kloppen, ontvang je op het opgegeven en bekende e-mail adres instructies en een nieuw wachtwoord.

Afbeelding

Dit kun je zo laten maar dit kun je ook weer wijzigen in een ander wachtwoord naar keuze. Hoe je dat kunt doen, kun je hier lezen : http://www.scootertourclubnederland.com ... 06&t=10443

Lukt het jou niet op deze manier, stuur dan een e-mailtje naar beheer@scootertourclubnederland.com en dan kunnen wij het eventueel voor jou wijzigen en aanpassen. Mogelijk kan dan wel om een bewijs van identiteit worden gevraagd.

MAAK GEEN NIEUW ACCOUNT AAN! Ten eerste kun je je eigen e-mail adres maar één keer gebruiken om een account aan te maken. Ten tweede zijn meerdere accounts van dezelfde persoon niet toegestaan. En bovendien vervallen dan al je eerdere berichten en bijdragen en begin je weer op nul. Het is niet mogelijk om reeds geplaatste berichten over te hevelen naar een geheel nieuw of ander account.

PS : de Bestuurders en Beheerders van de STN kunnen NIET nazien wat je huidige of oude wachtwoord is of was. Die worden namelijk versleuteld opgeslagen in de database van de STN en zijn voor niemand zichtbaar, ook niet voor Beheerders. Een wachtwoord is wel opnieuw in te stellen maar NIET te achterhalen. Alleen jij weet dus wat je wachtwoord is of was.
0 x

Social Media

   

Terug naar “STN (Zelf) Helpdesk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer