Ik ben mijn gebruikersnaam kwijt / vergeten. Wat nu ?

F.A.Q. / R.T.F.M.
Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 215
Contacteer:

Ik ben mijn gebruikersnaam kwijt / vergeten. Wat nu ?

Bericht#1 » 06 okt 2017, 18:30

Dat is één van de weinige dingen die je als lid van de STN niet zelf kunt regelen.

Als het inloggen wordt geweigerd vanwege de gebruikersnaam, dan zijn daar een aantal mogelijke oorzaken voor :

1) je hebt je gebruikersnaam niet goed gespeld zoals je die oorspronkelijk hebt opgegeven: controleer je spelling (je gebruikersnaam is NIET hoofdlettergevoelig, je wachtwoord WEL.)
2) je gebruikersnaam is NIET hetzelfde als je e-mail adres; daarmee kun je niet inloggen
3) je account bestaat niet meer want
a) je bent (ooit) verbannen van het STN Forum en je account is daarom geblokkeerd of verwijderd, of
b) je hebt je ooit wel aangemeld maar nooit een bericht geplaatst, je nooit voorgesteld en je bent minimaal twee maanden
niet ingelogd op het forum en je account is daarom mogelijk verwijderd, of
c) je hebt meer dan een jaar niet ingelogd op het forum en je account is daarom mogelijk verwijderd

... maar er zijn natuurlijk ook andere mogelijke redenen.

Kun je vanwege je gebruikersnaam niet meer inloggen, neem dan contact op met iemand van het Beheer van de STN via een e-mail naar beheer@scootertourclubnederland.com.

Aan de hand van het door jou opgegeven e-mail adres en / of (voormalige) gebruikersnaam kunnen wij dan onderzoeken wat er met het account aan de hand is en het probleem eventueel oplossen. Verwijderde accounts kunnen helaas niet worden hersteld. Mogelijk wordt hiervoor een bewijs van identiteit gevraagd.

MAAK GEEN NIEUW ACCOUNT AAN! Ten eerste kun je je eigen e-mail adres maar één keer gebruiken om een account aan te maken. Ten tweede zijn meerdere accounts van dezelfde persoon niet toegestaan. En bovendien vervallen dan al je eerdere berichten en bijdragen en begin je weer op nul. Het is niet mogelijk om reeds geplaatste berichten over te hevelen naar een geheel nieuw of ander account.

Dus tenzij je van een Beheerder hiertoe een verzoek krijgt, maak GEEN nieuw account aan. Dubbele accounts van één en dezelfde persoon zullen worden verwijderd, ongeacht de reden daartoe.
0 x

Social Media

   

Terug naar “STN (Zelf) Helpdesk”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer